Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Miksei tämä ikävä jo helpota? Mietin vain, että oletkohan sinä jatkanut elämääsi normaalisti vai tunnetko yhtään samalla tavalla kuin minä. Mikään ei tunnu miltään, kun en saa nähdä sinua.
Kuinka kauan siitä on kun viimeksi olet tätä naista nähnyt?
Jotain minusta,
jäi kulkemaan mukanasi,
vaikket sitä ehkä tiedäkään.
Jotain sinusta,
tarttui minuun,
on sydämessäni syvällä,
muistuttaa minua,
joka hetki sinusta,
ei anna unohtaa,
ihania hetkiämme
onnea,
jonka lähelläsi tunsin.
Hyvää yötä, rakas. Rakastan sinua. Kauniita unia. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
xxx❤️xxxx
Ihana.
Saisinko varastaa sinulta mies hetkiä itselleni? Jos en omaksi kuitenkaan voi saada.
Mies. Meidän välillämme on se kipinä, mikä kuljettaa läpi ikuisuuden. Olet paljon mielessäni. Eli aina. Nuku hyvin. Pidän sinulle seuraa missä ikinä oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tämä ikävä jo helpota? Mietin vain, että oletkohan sinä jatkanut elämääsi normaalisti vai tunnetko yhtään samalla tavalla kuin minä. Mikään ei tunnu miltään, kun en saa nähdä sinua.
Naiselle vai miehelle?
Naiselle.
Jos tämä olisi minulle, niin vastaisin että mikään ei ole ollut ennallaan sen jälkeen kun kohtasin sinut. Elämäni ei ole jatkunut normaalisti vaan ikävöin ja kaipaan sinua joka hetki.
Kiitos sanoistasi, vaikka en ehkä olekaan kaipaamasi henkilö. Minun on helpompi nukahtaa, kun edes kuvittelen, että olet hän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me vielä saadaan toisemme mies, olen siitä ihan varma.
Niin saammekin, nainen, olen asiasta samaa mieltä.
Oletko rakastettu nykyisessä suhteessasi? Entä haluttu?
Vai onko niin, ettet itse enää rakasta ja toinen kyllä?
Aaarrgh, miksi sä et ikinä vastaa mulle? Et ainakaan tunnisteilla.
Oonko mä sulle todella niin yhdentekevä?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos kaivattusi tunnistaa itsensä, mutta luulee tekstiäsi jonkun toisen kirjoittamaksi?
Annankin itsestäni tunnisteen ja tarkistetiedon. Sellaista mitä muut eivät taida kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos kaivattusi tunnistaa itsensä, mutta luulee tekstiäsi jonkun toisen kirjoittamaksi?
Miksi luulisi, ei mulla ainakaan ole kuin yksi kaivattu.
Yllä oleva indiviidi vastasi "ohitse", eli ei ole minä, joka erhetyin avautumaan ärsyynnyttyäni lapsellisista vihreänliiton logiikan tasolla olevasta vauva - miten sattuikaan - mindlessnessistä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen suhde meillä mies olisi?
Hyvä, lämmin ja molemminpuoleinen.
En voisi edes kuvitella, että yksikään näistä kaipausviesteistä olisi sinulta, mutta silti luen ne läpi. En ymmärrä, miksi. Hyvää yötä kuitenkin, muru.
Olen rakastettu, mutta haluttu en ole ollut koskaan. Ei sellaista ihmistä osaa oikein täysillä rakastaa. Käytännön syistä on silti parempi jatkaa yhdessä. Sinä olet silti hän, josta haaveilen. Hyvää yötä nainen <3
Vierailija kirjoitti:
E-mies ❤️
E-nainen (Tekisin cardion jos osaisin)
Tunnisteellinen viesti elämäni naiselle, kaunottarelle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Nimeimme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä kirjaimia ja tavuja. Nuku hyvin ihana!
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on alkanut mulla helpottaa jo, mutta vaikeeta on ollut, varsinkin ensimmäiset päivät, kun en nähnyt sinua! Parempi kuitenkin näin? Vaikka meillä oli kemiaa ja vetovoimaa, niin olisiko se riittänyt arjessa?
Vierailija kirjoitti:
Leikin, että olet kaivattuni.
Ikävä ei tosiaan helpota. En ymmärrä miksi olet edelleen mielessä päivittäin. Aiheutat niin monenlaisia tunteita... marraskuun ensimmäinen päivä tulee olemaan ankea, tiedät kyllä miksi.
A.
Jos tämä olisi minulle, niin vastaisin että mikään ei ole ollut ennallaan sen jälkeen kun kohtasin sinut. Elämäni ei ole jatkunut normaalisti vaan ikävöin ja kaipaan sinua joka hetki.