Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Naiselle mieheltä kirjoitti:
Nainen, sinä niin ymmärtäväinen , tavallinen ja niin ihastuttava että sydämeni halkeaa ikävästä❤️. Ikävöin vain kun en muuta saa. Voi kun tietäisit miten monesti sinua muistan ja haluaisin sinut kainaloon takan loisteessa istuessani. Niin vain teit ja veit mun sydämen olemalla niin ihastuttava itsesi. Lämmin,kuuntelija, ymmärtävä.....
Hyvää yötä ja kaikkea hyvää sinulle💕
Jokainen tarvitsisi tällaisen ihmisen rinnalleen. Ulkonäkö on pieni seikka siinä mikä kantaa pitkälle. Kaipaan erästä joka saa aikaan tunteita siitä, että saisin jakaa elämää hänen kanssaan. Joudun keskittymään tähän nykyiseen elämääni monesta syystä, myös siksi että pää pysyisi kasassa. Meissä oli taikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa virhe minkä tein, oli se etten antanut sinulle numeroani. Äh. Tyhmä minä.
Kyllä se tarjous on voimassa vielä. Anna jokin tunniste, että tiedän oletko kaivattuni. Tilanne täsmää.
Nimessäsi on neljä kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tarjous on voimassa vielä. Anna jokin tunniste, että tiedän oletko kaivattuni. Tilanne täsmää.
😒
Vierailija kirjoitti:
Nainen, sinä niin ymmärtäväinen , tavallinen ja niin ihastuttava että sydämeni halkeaa ikävästä❤️. Ikävöin vain kun en muuta saa. Voi kun tietäisit miten monesti sinua muistan ja haluaisin sinut kainaloon takan loisteessa istuessani. Niin vain teit ja veit mun sydämen olemalla niin ihastuttava itsesi. Lämmin,kuuntelija, ymmärtävä.....
Jokainen tarvitsisi tällaisen ihmisen rinnalleen. Ulkonäkö on pieni seikka siinä mikä kantaa pitkälle. Kaipaan erästä joka saa aikaan tunteita siitä, että saisin jakaa elämää hänen kanssaan. Joudun keskittymään tähän nykyiseen elämääni monesta syystä, myös siksi että pää pysyisi kasassa. Meissä oli taikaa.
Tavallinen= ruma ulkonäkö? Sulleko tuo sana kertoi, että miehen mielestä jos kaipaamansa nainen on tavallinen, hän ei ole kummoisen näköinen?😂
Ihan hyvin voisit nostaa enemmän itseäsi esille. Fanejahan sulla on jo muitakin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinunkin nimessä neljä kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voisit nostaa enemmän itseäsi esille. Fanejahan sulla on jo muitakin kuin minä.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinunkin nimessä neljä kirjainta.
Ei
Täällä nelikirjaiminen nainen kaipaa <3
Miksei tämä ikävä jo helpota? Mietin vain, että oletkohan sinä jatkanut elämääsi normaalisti vai tunnetko yhtään samalla tavalla kuin minä. Mikään ei tunnu miltään, kun en saa nähdä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen= ruma ulkonäkö? Sulleko tuo sana kertoi, että miehen mielestä jos kaipaamansa nainen on tavallinen, hän ei ole kummoisen näköinen?😂
Tarkoitan sitä että nykyisin liikaa puhutaan ulkonäöstä ja ”tavalliset” (jotka ei tee itsestään numeroa) ehkä ujotkin voi jäädä sen takia huomaamatta. Täytyy sen toisen miellyttää mutta se ei yksin riitä. Mielestäni hän kirjoitti kauniisti kaivatustaan. Oisin voinut kirjoittaa että esim ulkonäkö on toissijaista siinä mitä toisen sisällä on. Ainakin minulle. Vaikka hän miellyttää silmääkin. Ikävä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tämä ikävä jo helpota? Mietin vain, että oletkohan sinä jatkanut elämääsi normaalisti vai tunnetko yhtään samalla tavalla kuin minä. Mikään ei tunnu miltään, kun en saa nähdä sinua.
Naiselle vai miehelle?
Hyvää yötä sinulle, joka olet ollut sitkeästi mielessäni jo niin pitkään. Rakastan sinua, nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle vai miehelle?
Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä nelikirjaiminen nainen kaipaa <3
Minä kaipaan nelikirjaimisen nimen omavaa naista ❤️
Vierailija kirjoitti:
R❤️
No hei!
T. R
On siitä jo aikaa. Pari kuukautta.