Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä jonka toinen nimi alkaa K:lla, voisitko laittaa instaan jonkun spontaanin selfien niin näkisin taas sun ihanan naaman. Pliiiiis!!!
Miehelle? Millainen on spontaani selffie?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätävä ikävä. Miten sinä jakselet?
Paremmin jakselisin jos saisin jakaa huolet j murheet sinun kanssasi. On mieletön ikävä.
Minullakin sinua. Rakastan sinua ihan valtavasti. Jutellaan pian.
Niin minäkin sinua. Aivan äärettömästi. Voi kumpa olisit hän! Voitko kertoa tuon ihanan asian hänelle että viesti tulee varmasti perille?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmin jakselisin jos saisin jakaa huolet j murheet sinun kanssasi. On mieletön ikävä.
Niin minäkin sinua. Aivan äärettömästi. Voi kumpa olisit hän! Voitko kertoa tuon ihanan asian hänelle että viesti tulee varmasti perille?!
No en kyllä voi. Etkä varmaankaan edes ole hän. Vastasin vaan niin kuin olisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä jonka toinen nimi alkaa K:lla, voisitko laittaa instaan jonkun spontaanin selfien niin näkisin taas sun ihanan naaman. Pliiiiis!!!
Spontaani on sellainen, jota ei valmistella, harjoitella tai suunnitella etukäteen. Ota selfie hetkessä eläen ilman poseeraamista. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tämä sinun kaipaamasi on? Nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää se että eikö ihmiset muka oikeasti osaa antaa tuntomerkkejä, jotka kaivattu tunnistaa, mutta sukulaiset ja perheenjäsenet ei tunnista. Saati tuntomerkkejä, joista kaivattu tietää että se olet juuri sinä eikä joku ihan muu. Välillä kyllä tuntuu kuin ihmiset täällä kävis jotenkin hitaalla.
Ei kai tuo nyt voi olla osaamisesta kiinni. Itse olen joskus ripotellut tänne tunnisteita, jotka kaikki samaan viestiin laitettuna osoittaisivat kyllä tasan yhteen henkilöön. Mutta jos näin tekisin, niin kokisin ehkä laittavani hänet tavallaan selkä seinää vasten, eikä hän pitäisi sellaisesta. (Hän on niin suloisella tavalla taukki, että saattaisi olla kiinnostunut virtuaalikaipaajista ihan ilmiönä, ja siksi olisi eksynyt ketjuun).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle. Sellainen joita sä aina joskus otatkin, susta itsestä siis.
Sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen tämä sinun kaipaamasi on? Nainen vai mies?
Mies. En nyt muuten ala kuvailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta entäpä jos olenkin. Kyllä mulle voit kertoa. Kyllä varmasti minusta olet jo huomannut jotain. Ihme on jos et! Mut joo kyllähän sä voit olla ihan ku tahansa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta entäpä jos olenkin. Kyllä mulle voit kertoa. Kyllä varmasti minusta olet jo huomannut jotain. Ihme on jos et! Mut joo kyllähän sä voit olla ihan ku tahansa..
Eihän sitä koskaan tiedä. En silti usko, että olisit se mies.
Olisiko yhtään mahdollista laittaa aina viestiin edes se onko naiselle vai miehelle? Ettei sitten naisena vastaa naisen viestiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko yhtään mahdollista laittaa aina viestiin edes se onko naiselle vai miehelle? Ettei sitten naisena vastaa naisen viestiin jne.
Kannattaa lähteä siitä olettamasta, että viestit ovat miehille. Näin se on 90-95% joka tapauksessa.
Nuku hyvin, olet ainutlaatuinen. Omatkin silmät jo pilkkii.
Ainoa virhe minkä tein, oli se etten antanut sinulle numeroani. Äh. Tyhmä minä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Olisi ihanaa olla lähelläsi mies. Tiedän, että on itsekästä toivoa tuollaista, enkä tätä ehdotakaan sinulle. Mielessäni kai saan silti haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa olla lähelläsi mies. Tiedän, että on itsekästä toivoa tuollaista, enkä tätä ehdotakaan sinulle. Mielessäni kai saan silti haaveilla.
Ehdottaisit nyt vaan. Ties vaikka hän ajattelisi samoin :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tarjous on voimassa vielä. Anna jokin tunniste, että tiedän oletko kaivattuni. Tilanne täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan huomannut, ettei kihis ole enää ollut palstalla aikoihin?
Kyllä hän käy täällä ihan säännöllisesti, on vaan ollut psyykkisesti tasapainossa jo pidempään.
Monet viestit A:lle ja toiselle A:lle ovat häneltä.
Mä kirjoitan välillä toiselle A:lle, mutta kihis kirjoittaa myös koska haluaa sekoittaa. Alunperin keksin toisen A:n sekaannusten välttämiseksi, koska kihis kirjoitti vain A:lle ja myös minun kaivattuni alkaa A:lla. Mutta harvemmin enää kirjoitan vaikka kaipaan yhä niin helvetisti.