Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläpi~o vastaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://kaksplus.fi/threads/vauvapalsta-teki-minusta-trollin.2513813/
Kaipaan palstalaisia, ja sitä että saan tehdä aiheesta ketjun. Viestit menee taas läpi, mutta saa nähdä kuinka kauan.
Hanki elämä.
Krittikki on paha paha,
Sanoo vauvan iso maha
Aina kiltti ja empaattinen,
kultaisin ja rakentavin.
Tervetuloa keskustelemaan,
aina varmasti huonon mielen saa!Jos saan pakit ihastukselta niin lupaan tulla nussimaan sua niin kunnolla, että noi YP jutut loppuu lopullisesti kunhan et näytä miltään spitaaliselta.
Sillä lailla, ihan sivusta tietenkin kommenttiesi kanssa!
Näkeehän sen, että mielihyväkeskus ei tuolla huutelijalla ole enää toiminnassa. Mielummin tietty voitaisiin kerätä yhdessä kolehti, että joku ihan ammattilainen kävisi kotikäynnillä vähän käynnistämässä sitä huutelijan mielihyväkeskusta rakkauden työkalullaan.
Unohtui:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläpi~o vastaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://kaksplus.fi/threads/vauvapalsta-teki-minusta-trollin.2513813/
Kaipaan palstalaisia, ja sitä että saan tehdä aiheesta ketjun. Viestit menee taas läpi, mutta saa nähdä kuinka kauan.
Hanki elämä.
Krittikki on paha paha,
Sanoo vauvan iso maha
Aina kiltti ja empaattinen,
kultaisin ja rakentavin.
Tervetuloa keskustelemaan,
aina varmasti huonon mielen saa!Jos saan pakit ihastukselta niin lupaan tulla nussimaan sua niin kunnolla, että noi YP jutut loppuu lopullisesti kunhan et näytä miltään spitaaliselta.
Sillä lailla, ihan sivusta tietenkin kommenttiesi kanssa!
Näkeehän sen, että mielihyväkeskus ei tuolla huutelijalla ole enää toiminnassa. Mielummin tietty voitaisiin kerätä yhdessä kolehti, että joku ihan ammattilainen kävisi kotikäynnillä vähän käynnistämässä sitä huutelijan mielihyväkeskusta rakkauden työkalullaan.
Unohtui:
Liikuttavaa huolenpitoa, miksi moinen vaiva?
Ps. Minulla on varaa ostaa itse haluamani palvelut ja joiltaan ei kelpaisi edes pahimpaan hätään, mikä tässä onkin se ydin😉
^^ Jos me sulle yhdessä kerättäisiin kolehti siihen gigoloon niin eiköhän me pidettäisi huolta, että sieltä tulisi Richard Geren näköinen kaveri Blondien Call Men tahdissa kylään.
^^ Tai jos tykkäät enemmän Rob Schneiderin tyylisestä kivasta pörröpäästä niin sekin vaihtoehto aina on.
Vierailija kirjoitti:
^^ Jos me sulle yhdessä kerättäisiin kolehti siihen gigoloon niin eiköhän me pidettäisi huolta, että sieltä tulisi Richard Geren näköinen kaveri Blondien Call Men tahdissa kylään.
Me?
Oletko tulossa sivustakatsojaksi, kun looppaa näin pahasti? Edes se rooli ei ole jaossa, sulle😉
^^ Kunhan kuumeisena leikin palstahullun kanssa. En koe olevani mikään jumalan lahja naisille, mutta mulla on aavistus, että minulla on enemmän chansseja Miss Suomeen kuin huutelijalla allekirjoittaneeseen. :D
Vierailija kirjoitti:
^^ Kunhan kuumeisena leikin palstahullun kanssa. En koe olevani mikään jumalan lahja naisille, mutta mulla on aavistus, että minulla on enemmän chansseja Miss Suomeen kuin huutelijalla allekirjoittaneeseen. :D[/quote
Varmasti! Pikaista ”paranemista”!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^ Kunhan kuumeisena leikin palstahullun kanssa. En koe olevani mikään jumalan lahja naisille, mutta mulla on aavistus, että minulla on enemmän chansseja Miss Suomeen kuin huutelijalla allekirjoittaneeseen. :D[/quote
Vuoden 57 Miss Suomeen varmasti olisikin mahkut sulla. Itsevarmuus on hieno asia sopivassa määrin, mutta kun ihminen arvottaa itsensä suhteettoman korkealle, tulee siitä luontaantyöntävä piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 57 Miss Suomeen varmasti olisikin mahkut sulla. Itsevarmuus on hieno asia sopivassa määrin, mutta kun ihminen arvottaa itsensä suhteettoman korkealle, tulee siitä luontaantyöntävä piirre.
Kuivaa porukkaa kun ei huumoria ymmärretä. Ehkäpä jutun pointti oli, että huutelijasta tulee mielikuva Baba Yagasta lentämässä luudallaan.
En tunne yhtään Miss Suomea, pari finalistia kyllä on menneisyydestä tarpeeksi hyviä tuttuja, että vanhalla SIM-kortilla on puhelinnumerot.
Mitkä on sun fiilikset sen suhteen, että joudut sittenkin vielä näkemään mua? Vaikka onhan se kokonaisuudessaan tunteina suht vähän, mutta useamman kerran kuitenkin. Mulla on vähän huono omatunto siitä, kun tiedän että et ehkä ois halunnut nähdä enää. Saatat jopa kuvitella että oisin pyrkinyt siihen tarkoituksella, vaikka en tehnyt niin. Jos tietäisin ettet haluais nähdä, niin voisin toimia niinkin ettei sun tarvi nähdä mua.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on sun fiilikset sen suhteen, että joudut sittenkin vielä näkemään mua? Vaikka onhan se kokonaisuudessaan tunteina suht vähän, mutta useamman kerran kuitenkin. Mulla on vähän huono omatunto siitä, kun tiedän että et ehkä ois halunnut nähdä enää. Saatat jopa kuvitella että oisin pyrkinyt siihen tarkoituksella, vaikka en tehnyt niin. Jos tietäisin ettet haluais nähdä, niin voisin toimia niinkin ettei sun tarvi nähdä mua.
Eipäs nyt panikoida. Kiva sua on nähdä ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivaa porukkaa kun ei huumoria ymmärretä. Ehkäpä jutun pointti oli, että huutelijasta tulee mielikuva Baba Yagasta lentämässä luudallaan.
En tunne yhtään Miss Suomea, pari finalistia kyllä on menneisyydestä tarpeeksi hyviä tuttuja, että vanhalla SIM-kortilla on puhelinnumerot.
Haluaisin lisätä, että ei ole mitään seksuaalihistoriaa siis heidän kanssaan, mutta jotenkin tuli mieleen kun oli aiheena. Kyllä täällä meillä normaaleilla ihmisillä on ihan kaikenlaisia ihmiskontakteja kun taas hullut horisevat jostain foorumin nimimerkeistä tuttuinaan. Joku joka huutelee foorumin YP:tä kymmeniä kertoja päivässä lienee sellainen kenellä ei ole minkäänlaista elämää tai ihmiskontakteja eikä täten ole mahdollisuuksia yhtään kehenkään ellei chattihuoneesta löydy jotain kaljamahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai! Ne varmaan ilahtuisi, kun mies 15 vuoden takaa alkaisi rinkutella perään, kokeile ihmeessä. Ja kas, venäläistä satuolentoa pukkaa, missään tapauksessa et tiedä palstan iso D:tä.
Olet todella yksinkertainen tapaus ja taas stalkkailupuuhissa ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai! Ne varmaan ilahtuisi, kun mies 15 vuoden takaa alkaisi rinkutella perään, kokeile ihmeessä. Ja kas, venäläistä satuolentoa pukkaa, missään tapauksessa et tiedä palstan iso D:tä.
Haha :) En ole Iso D tai hopeakettu jos nyt ymmärsin skitsosta tekstistäsi syytökset oikein. Hän kyllä vaikuttaa myös vähän hullulta kaverilta tämän aiheen perusteella joten olisitte varmaan hyvä pari. Olin 15v sitten kuule peruskoulussa eivätkä kyllä ole tuttuja niiltä ajoilta, mutta jatka vaan vauvapalstailua ja mainitse pari nimimerkkiä lisää jotka eivät sano meille muille yhtään mitään.
Joo, stalkkailen sua. :O
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voisit nostaa enemmän itseäsi esille. Fanejahan sulla on jo muitakin kuin minä.
Mielestäni tämä menee jo varsin hyvin. t. Lady Gaga
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viestiä kiinnitti huomioni illalla. Ikävissäni toivoin että ne olisivat sinulta. Mutta olisihan se liian söpöä ollakseen totta.
Minä laitoin eilen illalla pari viestiä, ja niissä oli selkeät tunnisteet joista hän voisi minut tunnistaa jos tunteemme olisivat molemminpuolisia ja hän sattuisi lukemaan tällaista palstaa, mitä en kylläkään usko.
En kai minäkään usko että hän täällä kävisi, mutta kuka sen tietää varmaksi. Mä olen ihan tavallinen ihminen ja niin on hänkin, jos minä käyn ja sinä käyt niin mistä me tiedetään kuka muukin käy.
Ketä sä kaipaat? Ja miksi niin epäilet ettei hän sinua ikävöi?
Itse uskon kyllä että kaivattuni ikävöi myöskin minua, ei nyt kuitenkaan välttämättä täällä.
-naiselta miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha :) En ole Iso D tai hopeakettu jos nyt ymmärsin skitsosta tekstistäsi syytökset oikein. Hän kyllä vaikuttaa myös vähän hullulta kaverilta tämän aiheen perusteella joten olisitte varmaan hyvä pari. Olin 15v sitten kuule peruskoulussa eivätkä kyllä ole tuttuja niiltä ajoilta, mutta jatka vaan vauvapalstailua ja mainitse pari nimimerkkiä lisää jotka eivät sano meille muille yhtään mitään.
Joo, stalkkailen sua. :O
Älä valehtele: ketä 30 v muistaa Richard Geren? Lukee venäläisiä satuja ja pitää missiä hyvännäköisenä?
Yksinkertainen sä olet, et ilmeisesti tajua yhtään, kuinka pahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hurraan sua täältä taustalta! Tuo yypeejankuttaja on rasittavin henkilö koko internetissä, olen iloinen kun joku kerrankin sai sille jauhot suuhun.
👍
Ne aikaisemmat kaipausketjut oli kivoja, tämä ja tätä edeltävä ihan skeidaa suurimmalta osin.