Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut 30-kympin kriisiä? Miten se ilmeni? ev

Vierailija
07.05.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka, vaatteet, jne. piti olla vimpan päälle. ...liekö kadotetun nuoruuden metsästystä;)

Vierailija
2/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin mietin kovasti mikä minusta on oikein tullut ja mitä olen elämässäni saavuttanut. havaitsin että minulla on mies, ura (?) ja koti mutta perhe puuttuu.



elikäsittääkseni kriisissä on kyse juuri siitä, millaiseksi elämä on muodostunut ja että haluaako sitä jatkaa koko loppuelämänsä ajan. minä halusin, vaikka toivoinkin alun perin enemmän menestystä kuin mitä olen saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on tietysti purkautunut minuunkin.. Onkohan kriisissä ollut kyse osin tästä 30-kriisistä ja tietynlaisesta kasvamisesta? tai ilmeisestikin on ollut, mutta hankalaa on ainakin ollut

Vierailija
4/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten miehesi on sitten käyttäytynyt? Onko hän ollut omissa oloissaan?

Vierailija
5/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ne 300 ovat?

Vierailija
6/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yleistä tyytymättömyyttä kaikkeen, valitusta ja mäkätystä toisille, mutta itse ei osannut tehdä mitään..



Ehkä kyseessä oli enemmän isäksi kasvamista ja vastuun ottamista ja jakamista kuin oman elämäntilanteen miettimistä.. Sitten kun asioista puhuttiin, mies jotenkin tajusi, että hänellä on kaikki, mitä tarvitsee... paitsi toisinaan tylsää ja V:maista töissä, kuten kaikilla. Liekö sitten kotielämäkin näytti turhan ankealta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe on jo ja vakituinen työpaikka jne mutta se talo puuttui (no puuttuu edelleen mutta jospa se tästä rakentuisi)

Vierailija
8/8 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian rento elämänasenne asiohin jossakin suhteessa ja päinvastoin, liian tiukka jossakin yksityisen piiriin kuuluvissa asioissa. Siis siinä mikä koskee minua: ulkonäköäni ja ajatuksiani. Rakstan kuntoilemista enemmän kuin ennen. Ehkä se on vanhenemisen pelkoa? jne.



joten näköjään tulee ainakin asiaa pohdittua,,,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme