Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pukisit 3kk vauvalle päälle tänään?

Vierailija
07.05.2006 |

Ajattelin



-pitkähihainen body

-potkarit

-äp-hattivatti sukat

-ohut myssy pään suojaks

-hanskat?



Pehmeä kantokoppa vaunuissa... välillä kannan myös rintarepussa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalla tänään:

-farkut

-ohuet sukat

-lyhythihainen body

-kalastajahattu

:)

pojalla oli myös college-takki mutta otin sen pois koska poika oli hikinen.

pojalla ikää 3kk ja reilu 2vko

Vierailija
2/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvan niska oli vähän hikinen kun nostin vaunuista. Muutenkin nukkui ulkona vähän levottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä en laittais kyllä mitään takkia. vaunuihin voi ottaa mukaan kevyen torkkupeiton ja sen kanssa sumplia jos tuntuu ettei vaate riitä.

Vierailija
4/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei sinne ainakaan enempää vaatetta tarvi. Rintarepussakin on lämmin äitiä vasten olla. Ihan sopivalta kuulostaa vaatemäärä, tumput jättäisin pois. Riippuu kyllä lapsesta, kuinka kuumaverinen on.

Vierailija
5/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun on 14 astetta lämmintä :O

Vierailija
6/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään päällä pk-seudulla +22

Potkupuku ja hattu ja vaunut " auki" just sopiva. siis ulkonahan on yhtä lämmin kuin sisällä! Tuulikin on tosi lämmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi