Ongelma kieron pph:n kanssa!
Elikkäs ongelma on tällainen: Tuttu pph on hoitanut kahta lastani jo vuoden ajan. Käyttäytyy oudosti, syöttää lapsille puuroa mitä en ole luvannut hänen tehdä ja muitakin ruokia. Ongelmana siis minun allergia. Tuo pph on myös menneisyydeltään tosi epäilyttävä mutta ei olla saatu vaihdettua toiseen koska lapset viihtyy. Nyt on kuullut sen panetelleen mua eräälle toiselle tutulle pph:le jolle aiottiin vaihtaa, nyt ei voida kun asiattomia ja perättömiä asioita on levitelty! Nuo menneisyyden asiat liitty lievästi mun exääni ja lsten isään. Olen siis yh.
Toivottavasti ymmärrätte huoleni ja osaatte jotenkin lohduttaa. Käy surku muitakin lapsia!
Kommentit (29)
Mitä se sinulle kuuluu ap? Rauhoittuisit jo!
juttusi ovat aivan älyttömiä. Kukaan tällä palstalla ei ota sua tosissaan, mene jookosta hoitoon.
taitaa olla sama hämmentäjä kun sen vittuilevan polvisektion kanssa..
rikkonut vaitiolovelvollisuutta! Eli ota yhteyttä päivähoidon johtajaan...
Alkoi jo naurattamaan, kun juttu vaan paisuu ja paisuu. Ja paljustaa koko ajan lisää, esim tää pph onkin ollu sun miehen kans jne.
exääsi (lasten isään). Sori vaan, mutta isä on vanhempi siinä missä sinäkin ja hoitoasiat kuuluu myös isälle jos äiti ei asioita hoida.
Pakkoko lapsia on viedä hoitoon joka on ennen sinua seurustellut sun miehen kanssa??
Sun asioista saa kuka vaan puhua kelle vaan -muttei hoitoasioista. Puhuthan sinäkin siitä hoitajasta ja levität sen juttuja?!
Hoitajalle ei taas kuulu mitä hoitoajan ulkopuolella tapahtuu niinkuin ei sullekaan mitä hoitaja harrastaa kameroidensa kanssa vapaa-ajalla!
Hoitajalle kuuluu että lapset tuodaan ja viedään ja noudatetaan sovittuja asioita.
Ihme teini oot! Hyvä provo tosin kun sait porukan innostuun! :D
Niin kauan kuin pph:na toimii, täytyy elää selibaatissa.