Aamulla lennämme viikoksi Portugaliin <3 Ihana syysloma <3
Kommentit (26)
Tämmöiset 1 krt vuodessa etelään-lennot ei ole mikään aihe nolostua. Itsekin lennän Tokioon ensi kuussa ja viimeksi olen lentänyt v. 2016.
Mulla oli aikanaan säätöä yhden varakkaan ilmailuharrastajan kanssa, joka lenteli vain huvin vuoksi. Saattoi lentää esim. Tokioon ja tulla sieltä seukki koneella takaisin. Koko matkan tarkoitus ja iso oli vain lentäminen... Hänellä oli myös oma Cessna jolla lenteli jatkuvasti. Tuollaisen elämäntavan tuomitsen.
Mennään Portoon, joka on yksi minun lempipaikoista maailmassa. Ihanaa maistella viinejä, kävellä vanhassa kaupungissa ja tehdä retkiä ympäröivälle maaseudulle. Paluumatkalla pysähdytään Nazaressa.
Oikein odotan Atlantin myrskyjä ja tuulia :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ympäristöteko tuollainen Etelä-Eurooppaan lentely!
Ei todellakaan. Äärimmäisen ajattelematonta ja paheksuttavaa. Hyvä, että näitä etelänmatkaajia paheksutaan avoimesti. Ajat ovat muuttuneet ja myös ihmisten asenteet. Tuollainen matka on jo ihan supernolo.
Vegaaniksi ryhtyminen ja lisääntymättä jättäminen ovat kymmenen kertaa tehokkaampia tapoja torjua ilmastonmuutosta. Toivottavasi paheksujat ovat hoitaneet nämä asiat kohdaltaan kuntoon.
Siis pahintahan on jos lihaa syövä lapsiperhe lentää. Sitä isompaa yksittäisen perheen ilmastosyntiä on vaikeampi keksiä. Tai toki jos vielä autollakin matkalla kuljetaan ja tyhjää kotia Suomessa lämmitetään. Sitten on vielä pahempi.
Ei siinä mitään, kivaahan se on. Itsekin reissaan, vaikka tiedän sen jo WT- ja ilmastosyntimateriaalia olevan. Toki jos ei ole lapsia niin siiten matkustaminen ei ole niin paha ilmastosynti.
Mutta toisaalta, ihmisiä kiinnostaa enemmän all inclusive -loman buffetin lastenpöydän sisältö kuin elinkelpoinen planeetta niille lapsille ja sitähän tullaan saamaan, mitä tilattiin.
Hyvää matkaa kuitenkin! Ja en ole parempi, itsekin tänä vuonna vielä suunnitelmissa reissu lentäen yhden lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mennään Portoon, joka on yksi minun lempipaikoista maailmassa. Ihanaa maistella viinejä, kävellä vanhassa kaupungissa ja tehdä retkiä ympäröivälle maaseudulle. Paluumatkalla pysähdytään Nazaressa.
Oikein odotan Atlantin myrskyjä ja tuulia :)
Ap
Onko koneenvaihto Saksassa? Ei vieläkään taida Suomesta mennä suoraa reittilentoa. Ihana kaupunki, käynyt nyt 10 kertaa perhettäni tapaamassa eikä koskaan kyllästytä. T. Puoliksi portolainen
Kuka nyt haluaa koko vuoden täällä negatiivisten, synkkien, arvostelevien, kyräilevien, kateellisten junttien maassa olla?
Kaikki lennot on peruttu.