Olen komea mies ja silti en kelpaa naisille
Olen saanut jo kyllästymiseen saakka saanut kuulla sitä samaa mantraa "noin komea mies ja sulla ei ole tyttöystävää" no ei se nyt niin mene, pitää olla kaikkea muutakin kuin ulkonäköä, koulutusta, ammattikin on väärä, rahaa ei ole tarpeeksi, jne jne.
Aion luovuttaa naisten suhteen kokonaan ja ikääkin on vasta 26 vuotta, mutta minkäs teet...
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis nainen mutta sosiaalistentilanteidenpelkoinen eikä minulla ole miestä. Kumma juttu;)
Mistä päin ja minkä ikäinen?
Sulla joko ei ole tarpeeksi rahaa, tai sitten sulla on tosi ikävä luonne. Tai molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut jo kyllästymiseen saakka saanut kuulla sitä samaa mantraa "noin komea mies ja sulla ei ole tyttöystävää" no ei se nyt niin mene, pitää olla kaikkea muutakin kuin ulkonäköä, koulutusta, ammattikin on väärä, rahaa ei ole tarpeeksi, jne jne.
Aion luovuttaa naisten suhteen kokonaan ja ikääkin on vasta 26 vuotta, mutta minkäs teet...
Jos oot sen lisäksi miehekäs malliltasi, positiivinen ja mukava luonteeltasi, arkisien asioiden yhdessä tekemisestä nauttiva eikä alkoholia juuri kulu niin olisit lottovoitto mulle. :)
Ammatilla ei ole mitään merkitystä, ei pankkitilin saldolla, millä autolla ajat ym.
Mitä oikein tarkoitat sillä, että ei ole tarpeeksi rahaa? Tarpeeksi rahaa mihin? Normaaliin elämään vailla rahahuolia? Vai johonkin luksuselämään, jota haaveilemasi seksipommit haluavat elää?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tylsä, ikävä, tyhmä ja rajoittunut, siihen ei tosiaan ulkonäkö hirveästi auta.
PS. Onko todella aivan varma, ettet sittenkin olekin se hieman kaljuuntuva rumilus, joka ei halua mennä töihin, koska elää vallan hyvin ilmankin ?
Se tää on, se katkera lihaa ahtava kalju persu, joka näyttää juuri siltä, eli kansalta löllyvää ihraa.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia naisia oikein etsit? Taitaa vika olla asenteessa jos luovuttaa vain siitä syystä ettei ole koulutusta "tarpeeksi".
Kunhan nainen on mukava ja luotettava. Mulla on asperger jonka takia olen sosiaalisissa tilanteissa huono. Vieraitten kanssa keskusteleminen on täysin mahdotonta. Keskustelutaitoni ovat heikot, vaikka olenkin komea ja hyväkroppainen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia naisia oikein etsit? Taitaa vika olla asenteessa jos luovuttaa vain siitä syystä ettei ole koulutusta "tarpeeksi".
Kunhan nainen on mukava ja luotettava. Mulla on asperger jonka takia olen sosiaalisissa tilanteissa huono. Vieraitten kanssa keskusteleminen on täysin mahdotonta. Keskustelutaitoni ovat heikot, vaikka olenkin komea ja hyväkroppainen.
ap
No niin, nyt päästään asiaan. Nostan hattua että ymmärrät ja myönnät mistä ongelma johtuu. Oletko etsinyt autismin kirjolla olevaa naista? Mene mukaan johonkin Asperger-liiton tms toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hankkisit koulutusta ja hyväpalkkaisen työn nyt ennenkuin katkeroidut enempää
Pelkkä ulkonäkö ei tosiaan riitä
Tässä näemme totuuden siitä mitä suomalainen nainen etsii ja vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hankkisit koulutusta ja hyväpalkkaisen työn nyt ennenkuin katkeroidut enempää
Pelkkä ulkonäkö ei tosiaan riitä
Tässä näemme totuuden siitä mitä suomalainen nainen etsii ja vaatii.
Niin, tämä kyseinen yksi kappale suomalaisia naisia. Koska minäkin olen suomalainen nainen enkä etsi tai vaadi yllämainittuja asioita, on yleistyksesi väärä. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kannattaisi kehittää keskustelutaitoa. Koeta hankkia siihen kokemusta.
Seurustelin nuorena komean pari vuotta vanhemman pojan kanssa. Hiljaa ollessaan se vaikutti älykkäältä. Mutta mies oli lapsellinen ja tyhmä kuin 👢. Sitä ei oikein kiinnostanut mikään, sillä ei ollut harrastuksia eikä huumorintajua. Se tuntui asettuneen johonkin olemisen poteroon jo 20:nä ja muisteli lapsuuttaan kuin joku vaari.
Seurustelu loppui lyhyeen, kuten varmaan ymmärrätte. Jossain välissä sillä oli suhde ja 2 lasta, mutta se ei kauan kestänyt. Nykyään sillä näkyy olevan kiinasta haettu 30 vuotta nuorempi vaimo👍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No niin, nyt päästään asiaan. Nostan hattua että ymmärrät ja myönnät mistä ongelma johtuu. Oletko etsinyt autismin kirjolla olevaa naista? Mene mukaan johonkin Asperger-liiton tms toimintaan.
Eihän hän ymmärrä eikä myönnä mistä ongelma johtuu. Hän sanoi aloituksessa että hän ei kelpaa, koska naiset vaativat rahaa, koulutusta ja ammattia. Hän sanoi että vika on naisissa, ei hänessä.
Pese perseesesi ja kampaa tukkasi.
Vierailija kirjoitti:
Pese perseesesi ja kampaa tukkasi.
Vittu kun oli hyvä juttu.
Tunnen useamman komean miehen joiden kanssa naiset eivät halua olla. Kyse on luonteesta.
Minullekin koettiin miksi noin kauniilla ei ole miestä. Nämä olivat niitä jotka eivät minua tunteneet eli tienneet etten sellaista edes halua ja että minun luonteeni on aika paska.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin nuorena komean pari vuotta vanhemman pojan kanssa. Hiljaa ollessaan se vaikutti älykkäältä. Mutta mies oli lapsellinen ja tyhmä kuin 👢. Sitä ei oikein kiinnostanut mikään, sillä ei ollut harrastuksia eikä huumorintajua. Se tuntui asettuneen johonkin olemisen poteroon jo 20:nä ja muisteli lapsuuttaan kuin joku vaari.
Seurustelu loppui lyhyeen, kuten varmaan ymmärrätte. Jossain välissä sillä oli suhde ja 2 lasta, mutta se ei kauan kestänyt. Nykyään sillä näkyy olevan kiinasta haettu 30 vuotta nuorempi vaimo👍.
Miten kukaan tuollaisen kanssa viittii edes aloittaa seurustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu loppui lyhyeen, kuten varmaan ymmärrätte. Jossain välissä sillä oli suhde ja 2 lasta, mutta se ei kauan kestänyt. Nykyään sillä näkyy olevan kiinasta haettu 30 vuotta nuorempi vaimo👍.Miten kukaan tuollaisen kanssa viittii edes aloittaa seurustelua?
Kun tyhmyys ei näy päällepäin ja nuorena on arvostelukyvytön.
Siinähän asia valkenee, kun huomaa ettei toisen kanssa voi jutella kun se ei tiedä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset huomanneet ilmeisesti omahyväisen mulkkuutesi. Naiset yleensä älykkäitä ja tarkkoja näissä asioissa. Pullistelut ja miehistelyt ei kiinnosta. Kokeile miehiä, ne tykkää rehvakkuusta ja uhittelusta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useamman komean miehen joiden kanssa naiset eivät halua olla. Kyse on luonteesta.
Minullekin koettiin miksi noin kauniilla ei ole miestä. Nämä olivat niitä jotka eivät minua tunteneet eli tienneet etten sellaista edes halua ja että minun luonteeni on aika paska.
Nyt kuitenkin oot duunissa sellasella.
Joo, tietysti naisen silmät pitäisi sitoa ensin, mutta siitähän moni tuntuu sängyssä nykyään tykkäävän. Treffeillä voisin olla ap:n takin sisällä ja hoitaa puhumisen, kun ap keskittyisi vain näyttämään komealta