Olen komea mies ja silti en kelpaa naisille
Olen saanut jo kyllästymiseen saakka saanut kuulla sitä samaa mantraa "noin komea mies ja sulla ei ole tyttöystävää" no ei se nyt niin mene, pitää olla kaikkea muutakin kuin ulkonäköä, koulutusta, ammattikin on väärä, rahaa ei ole tarpeeksi, jne jne.
Aion luovuttaa naisten suhteen kokonaan ja ikääkin on vasta 26 vuotta, mutta minkäs teet...
Kommentit (68)
Mitä jos hankkisit koulutusta ja hyväpalkkaisen työn nyt ennenkuin katkeroidut enempää
Pelkkä ulkonäkö ei tosiaan riitä
Jos olet tylsä, ikävä, tyhmä ja rajoittunut, siihen ei tosiaan ulkonäkö hirveästi auta.
PS. Onko todella aivan varma, ettet sittenkin olekin se hieman kaljuuntuva rumilus, joka ei halua mennä töihin, koska elää vallan hyvin ilmankin ?
No joko sä et ole komea tai sitten sussa on jotain muuta vikaa. Ilmeisesti käytöksessä, yleistiedoissa ja keskustelutaidoissa. Valtaosa viestinnästä on sanatonta - mitä sitä viestit naisille? Sitä ettet oikeasti heitä arvosta?
Yhdistetäänkö voimat? Mulla on kaikki muu paitsi ulkonäkö ja oon samassa tilanteessa
Laitat vaan reippaasti nettiin ilmoituksen, jossa etsit sugarmamaa. Muuhun sun rahkeet ei riitä.
Muut naiset haluavat omillaan pärjäävän miehen eikä holhottavaa, joka ei ole edes koulutusta kyennyt hankkimaan.
Millaisia naisia oikein etsit? Taitaa vika olla asenteessa jos luovuttaa vain siitä syystä ettei ole koulutusta "tarpeeksi".
sukulaisten ja työkavereiden kuuluukin sanoa jotain tuollaista vaikka totuus olisikin jotain ihan muuta...……."komea"
Naapurissani asui komea mies. Ihmettelin, kun hänellä ei ollut tyttöystävää, eikä poikaystävääkään. Yleensä emme jutellut mitään, moikkasimme vain pihalla tai rapussa. Sitten kerran jäimme juttelemaan ja silloin tiesin miksi tyttöystävää ei ollut. Miehen puheääni oli kuin Aku Ankalla.
Kuinka koulutettuja naisia itse haet, jos koulutuksesi ja ansiotasosi ovat heistä liian alhaisia? Mun tuttavapiirissäni suurin osa amisnaisista on pariutunut amismiehen kanssa ja yleensä ne miehetkään eivät mitään huippuliksoja tienaa. Ovat jotain raksamiehiä, varastomiehiä ja bussikuskeja.
Vierailija kirjoitti:
sukulaisten ja työkavereiden kuuluukin sanoa jotain tuollaista vaikka totuus olisikin jotain ihan muuta...……."komea"
Oon ruma mies eikä mulle sano tuota edes oma äitini. Sanovat vain miten oon fiksu ja mukava. Eiköhän ap ole vähintään ihan peruskomea
Olen kaunis nainen mutta sosiaalistentilanteidenpelkoinen eikä minulla ole miestä. Kumma juttu;)
Vierailija kirjoitti:
Yhdistetäänkö voimat? Mulla on kaikki muu paitsi ulkonäkö ja oon samassa tilanteessa
Ajattelitko että sitten vuorotellen duunaisitte samaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Naapurissani asui komea mies. Ihmettelin, kun hänellä ei ollut tyttöystävää, eikä poikaystävääkään. Yleensä emme jutellut mitään, moikkasimme vain pihalla tai rapussa. Sitten kerran jäimme juttelemaan ja silloin tiesin miksi tyttöystävää ei ollut. Miehen puheääni oli kuin Aku Ankalla.
Mitenkähän tuo ääni on mahdollinen?
Kyllä jos on komea , niin se riittää yksistään. Yksi mun kaveri on elämäntapatyötön ja naisystävät elättävät.
Tapailin vasta yhtä komeaa miestä. Ei ollut rikas, korkeasti koulutettu tai hyväpalkkaisessa työssä. Ei haitannut.
Osoittautui tutustuessa ikäväksi ihmiseksi, jonka kanssa oli vaikea jutella. Keskustelutaito puuttui ja häntä ei moni asia kiinnostanut. Siksi lopetin tapaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän tuo ääni on mahdollinen?
Jännittää kurkkua.
t. Kimi
Se että äiti sanoo komeaksi ei tarkoita että muut pitäisivät komeana
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos on komea , niin se riittää yksistään. Yksi mun kaveri on elämäntapatyötön ja naisystävät elättävät.
Ja nämä naiset on varmaan niitä koulutettuja kaunottaria jolla on valinnanvaraa miesten suhteen? Epäilen..
Joo, ei tänäpäivänä pelkällä komeudella/kauneudella pärjää :)