Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen komea mies ja silti en kelpaa naisille

Vierailija
14.10.2018 |

Olen saanut jo kyllästymiseen saakka saanut kuulla sitä samaa mantraa "noin komea mies ja sulla ei ole tyttöystävää" no ei se nyt niin mene, pitää olla kaikkea muutakin kuin ulkonäköä, koulutusta, ammattikin on väärä, rahaa ei ole tarpeeksi, jne jne.
Aion luovuttaa naisten suhteen kokonaan ja ikääkin on vasta 26 vuotta, mutta minkäs teet...

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia naisia oikein etsit? Taitaa vika olla asenteessa jos luovuttaa vain siitä syystä ettei ole koulutusta "tarpeeksi".

Kunhan nainen on mukava ja luotettava. Mulla on asperger jonka takia olen sosiaalisissa tilanteissa huono. Vieraitten kanssa keskusteleminen on täysin mahdotonta. Keskustelutaitoni ovat heikot, vaikka olenkin komea ja hyväkroppainen.

ap

Keskustelutaitosi ovat niin heikot että vieraiden kanssa keskustelu on sinulle mahdotonta, mutta silti oletat ammattisi, koulutuksesi ja tulotasosi olevan syynä heikkoon naismenestykseesi? Onko sinulla käynyt mielessäkään, josko niillä erittäin huonoilla sosiaalisilla taidoilla olisi mitään tekemistä asian kanssa?

Vierailija
42/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonteesi on mitäänsanomaton ("tylsä" ilmeisesti ei enää täällä tarkoita sitä, mitä se alkujaan tarkoitti eli ikävää tai yksipuolista) etkä ole kiinnostava tai ylipäätään kiinnostunut mistään, eli et osaa jutella oikein mistään (urheilu, tiede, taide, kirjat, elokuvat, tietokonepelit, lautapelit, edes se samperin sää) niin ihan oikeasti komeudella/hyvällä ulkonäöllä ei pitkälle pärjää.

Jokainen ihminen sukupuoleen katsomatta kaipaa välillä myös puhekumppania. Mielellään sellaista, jota kiinnostavat samat asiat kuin itseäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdistetäänkö voimat? Mulla on kaikki muu paitsi ulkonäkö ja oon samassa tilanteessa

Ajattelitko että sitten vuorotellen duunaisitte samaa naista?

Yhtäaekoo riittävän heikossa valastuksessa tai mieluummi ihan pimmeessä.

Vierailija
44/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen - jos sulla on asperger, niin varmaan kuitenkin sulla on jotain kiinnostuksen kohteita tai jokin harrastus (vaikka se vaikuttaisi kuinka marginaaliselta tai tylsältä tahansa)? Opettele kertomaan siitä - siitä saa ihan jutunjuurta aikaiseksi.

Kannattaa myös jossain vaiheessa kertoa avoimesti, että et ole ns. neurotyypillinen, että sulla on asperger. Se auttaa siinä, että ihmiset suhtautuvat vähän kärsivällisemmin jos vaikka jäät pyörimään puheissasi yhden pikkuasian ympärille.  Mahdollisesti myös tajuavat, että saatat ottaa asiat hyvinkin kirjaimellisesti (jos sulla siis on lievää vakavampi asperger).

Yhdellä kaverilla on asperger, ja välillä hänen puheensa menevät rasittavuuden puolelle tai sitten jotkin meidän lausahdukset saattavat mennä häneltä ohi. Silloin vain muistuttaa itseään, että kaverilla on "viritykset" vedetty vähän eri tavalla, että joskus pitää muotoilla asiat eri tavalla, että pitää olla pitkämielisempi.

Vierailija
45/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdistetäänkö voimat? Mulla on kaikki muu paitsi ulkonäkö ja oon samassa tilanteessa

Joo, tietysti naisen silmät pitäisi sitoa ensin, mutta siitähän moni tuntuu sängyssä nykyään tykkäävän. Treffeillä voisin olla ap:n takin sisällä ja hoitaa puhumisen, kun ap keskittyisi vain näyttämään komealta

Ah, eli vanha klassinen "Cyrano de Bergerac" -moovi! 

Ikuistettu myös leffaan "Roxanne". 

Vierailija
46/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tietysti naisen silmät pitäisi sitoa ensin, mutta siitähän moni tuntuu sängyssä nykyään tykkäävän. Treffeillä voisin olla ap:n takin sisällä ja hoitaa puhumisen, kun ap keskittyisi vain näyttämään komealta

Ah, eli vanha klassinen "Cyrano de Bergerac" -moovi! 

Ikuistettu myös leffaan "Roxanne". 

Myös leffoihin nimellä "Cyrano de Bergerac".

Vierailija
47/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia naisia oikein etsit? Taitaa vika olla asenteessa jos luovuttaa vain siitä syystä ettei ole koulutusta "tarpeeksi".

Mulla on asperger jonka takia olen sosiaalisissa tilanteissa huono. Vieraitten kanssa keskusteleminen on täysin mahdotonta. Keskustelutaitoni ovat heikot, vaikka olenkin komea ja hyväkroppainen.

ap

Ensin hirveä valitus, kuinka komea mies ei saa naista, ellei ole rikas ja koulutettu. Ja sitten vasta myöhemmässä viestissä paljastaa, että on asperger eikä voi keskustella vieraiden kanssa. Johtuisikohan se naisettomuus tuosta henkisestä vammasta, mitä arvelet? Kannattaisiko lakata länkyttämästä siitä, miten naiset muka haluavat rahaa ja statusta. Niin, eivät halua. He haluavat normaalin mukavan miehen, joka ei hauku naisia päivät pitkät rahanahneiksi av:lla. Montakohan aloitusta sinäkin tääklä teet joka päivä tästä aiheesta.

Vierailija
48/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pariin kertaan törmännyt tosi komeaan ei-niin-koulutettuun mieheen, joista on aika nopeasti käynyt ilmi, että niillä on joitain asenneongelmia. Tällaisista tulee aina ensin sellainen vau-kokemus, mutta sitten kuitenkin vähän ajan päästä ...ai okei. Alemmuudentuntoisuus ja katkeruus ovat asioita, jotka saattavat pilata komeankin miehen. 

Vierailija
49/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nainen on mukava ja luotettava. Mulla on asperger jonka takia olen sosiaalisissa tilanteissa huono. Vieraitten kanssa keskusteleminen on täysin mahdotonta. Keskustelutaitoni ovat heikot, vaikka olenkin komea ja hyväkroppainen.

ap

No niin, nyt päästään asiaan. Nostan hattua että ymmärrät ja myönnät mistä ongelma johtuu. Oletko etsinyt autismin kirjolla olevaa naista? Mene mukaan johonkin Asperger-liiton tms toimintaan.

Eihän hän ymmärrä eikä myönnä mistä ongelma johtuu. Hän sanoi aloituksessa että hän ei kelpaa, koska naiset vaativat rahaa, koulutusta ja ammattia. Hän sanoi että vika on naisissa, ei hänessä.

Niimpä. Uli alias lompakko. lois-mies on paatunut naisvihaaja ja laatii näitä naisia syyllistäviä kirjoituksia päivittäin. Kohta alkaa valitus siutä, että naiset ovat liian nirsoja ja sen jälkeen hän valittaa, miten vain 20% miehidtä saa kaikki naiset ja kuinka miehet eivät saa omantasoisiaan naisia vaan joutuvat tyytymään alempitasoisiin.

Vierailija
50/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla kohtelet naisia?

Jos käyttäydyt kuin joku prinssi uljas niin sillä ei naisia hurmata vaikka olisi kuinka komea.

Sillä pääset pitkälle, että annat naisen kokea olevansa kauniimpi osapuoli. Ulkonäköään korostavat miehet, varsinkin sellaiset jotka antavat ymmärtää olevansa paremman näköisiä kuin kumppaninsa, ovat aika vastenmielisiä.

Minulla on komea mies. Paremman näköinen kuin itse olen 😁 mutta hän ei koskaan myönnä sitä jos otan asian puheeksi.

Pelkkä ulkonäkö ei todellakaan riitä.

Vierailija
51/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että yksikään tuntemistani mukavista ihmisistä ei ole ruma tai epämiellyttävän näköinen. Syy on ilmeinen: kun ihmisestä pitää, hän tuntuu kauniilta.

Sitäpaitsi miellyttävillä ihmisillä on yleensä miellyttävä ilme. Sekin kaunistaa. Luonne siis näkyy naamasta. Kun taas inhottava ihminen näyttää rumalta, vaikka naamari olisikin nätti.

Näin ollen nykyään en kauheasti pane painoa ihmisten ulkonäölle.

Vierailija
52/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos hankkisit koulutusta ja hyväpalkkaisen työn nyt ennenkuin katkeroidut enempää

Pelkkä ulkonäkö ei tosiaan riitä

Tämä kannattaa tehdä niin sulla on rahaa ostaa nainen. Myy porvarille peffaa ja osta nainen hyvä mies!

Vierailija
53/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pariin kertaan törmännyt tosi komeaan ei-niin-koulutettuun mieheen, joista on aika nopeasti käynyt ilmi, että niillä on joitain asenneongelmia. Tällaisista tulee aina ensin sellainen vau-kokemus, mutta sitten kuitenkin vähän ajan päästä ...ai okei. Alemmuudentuntoisuus ja katkeruus ovat asioita, jotka saattavat pilata komeankin miehen. 

Onko se miehen vika jos äiti alisti ja isä hakkasi? Olet onnekas kun on ollut turvallinen lapsuudenkoti.

Etsä edes voi ymmärtää sitä tunnetta kun 9v poika yrittää tukehduttaa itsensä tyynyyn.

Vierailija
54/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea kenen mielestä? Äitisikö?

Vierailija
55/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissani asui komea mies. Ihmettelin, kun hänellä ei ollut tyttöystävää, eikä poikaystävääkään. Yleensä emme jutellut mitään, moikkasimme vain pihalla tai rapussa. Sitten kerran jäimme juttelemaan ja silloin tiesin miksi tyttöystävää ei ollut. Miehen puheääni oli kuin Aku Ankalla.

Tämä kerää pelkkiä yläpeukkuja?

Itkettää tämän miehen puolesta.

Vierailija
56/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se miehen vika jos äiti alisti ja isä hakkasi? Olet onnekas kun on ollut turvallinen lapsuudenkoti.

Etsä edes voi ymmärtää sitä tunnetta kun 9v poika yrittää tukehduttaa itsensä tyynyyn.

Minä olen juuri tuossa ylempänä kuvatunlainen mies. Naiset tuntuu ihastuvan ensin kun eivät vielä tiedä minusta mitään, mutta ihastus hälvenee nopeasti kun tutustuvat paremmin ja päästän tämän ailahtelevan luonteeni esille, johon sisältyy mm. mustasukkaisuutta ja katkeruutta. Olkoon nyt kenen vika sitten onkaan, mutta joo eihän tästä mitään tule.

Vierailija
57/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juuri tuossa ylempänä kuvatunlainen mies. Naiset tuntuu ihastuvan ensin kun eivät vielä tiedä minusta mitään, mutta ihastus hälvenee nopeasti kun tutustuvat paremmin ja päästän tämän ailahtelevan luonteeni esille, johon sisältyy mm. mustasukkaisuutta ja katkeruutta. Olkoon nyt kenen vika sitten onkaan, mutta joo eihän tästä mitään tule.

Sun pitää opetella hallitsemaan sitä raivoa. Se on kuin miekka mikä pitää pitää tupessa ja vain oikeaan aikaan päästää se valloilleen (silloin kun joku käy sun päälle).

T: Hakattu ja lannistettu, mutta ei voitettu.

Vierailija
58/68 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Keskustelutaitosi ovat niin heikot että vieraiden kanssa keskustelu on sinulle mahdotonta, mutta silti oletat ammattisi, koulutuksesi ja tulotasosi olevan syynä heikkoon naismenestykseesi? Onko sinulla käynyt mielessäkään, josko niillä erittäin huonoilla sosiaalisilla taidoilla olisi mitään tekemistä asian kanssa?

Siinä ne kaikki syyt ovatkin.

ap

Vierailija
59/68 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos hankkisit koulutusta ja hyväpalkkaisen työn nyt ennenkuin katkeroidut enempää

Pelkkä ulkonäkö ei tosiaan riitä

Tässä näemme totuuden siitä mitä suomalainen nainen etsii ja vaatii.

Kansallisuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä, sama ongelma kaikissa maissa...

ap

Vierailija
60/68 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sellainen kiltti mies, se on syynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi