Olen komea mies ja silti en kelpaa naisille
Olen saanut jo kyllästymiseen saakka saanut kuulla sitä samaa mantraa "noin komea mies ja sulla ei ole tyttöystävää" no ei se nyt niin mene, pitää olla kaikkea muutakin kuin ulkonäköä, koulutusta, ammattikin on väärä, rahaa ei ole tarpeeksi, jne jne.
Aion luovuttaa naisten suhteen kokonaan ja ikääkin on vasta 26 vuotta, mutta minkäs teet...
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Komea kenen mielestä? Äitisikö?
Ei sitä voi laskea :D
Eka tyttöystävä kehui monesti ja monet hänen kaverinsa, jätti lopulta, koska ei hyväksynyt mun aspergeria ja sitä, että olen "hidas". Olen myös omasta mielestäni hyvännäköinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tylsä, ikävä, tyhmä ja rajoittunut, siihen ei tosiaan ulkonäkö hirveästi auta.
PS. Onko todella aivan varma, ettet sittenkin olekin se hieman kaljuuntuva rumilus, joka ei halua mennä töihin, koska elää vallan hyvin ilmankin ?
Ei kaljuuntuminen tee miehestä rumaa. Miksi oletat ap:n olevan tylsä jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos on komea , niin se riittää yksistään. Yksi mun kaveri on elämäntapatyötön ja naisystävät elättävät.
Ja nämä naiset on varmaan niitä koulutettuja kaunottaria jolla on valinnanvaraa miesten suhteen? Epäilen..
Tottakai. Eihän itsenäinen vahva koulutettu nainen valitse miehiään lompakon paksuuden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tylsä, ikävä, tyhmä ja rajoittunut, siihen ei tosiaan ulkonäkö hirveästi auta.
PS. Onko todella aivan varma, ettet sittenkin olekin se hieman kaljuuntuva rumilus, joka ei halua mennä töihin, koska elää vallan hyvin ilmankin ?
TÄMÄ! :D Taidan tietää sinut, Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hankkisit koulutusta ja hyväpalkkaisen työn nyt ennenkuin katkeroidut enempää
Pelkkä ulkonäkö ei tosiaan riitä
Koulutus ei takaa hyväpalkkaista työtä.
Miksi opiskella, jos mielenkiinto on työnteossa?
Aiemmin täällä rikas mies valitti, että naisia kiinnostaa hänen rahansa. Sai vastauksia että vain onnenonkijoita kiinnostaa eikä tavallisia naisia. Nyt peukutetaan vaatimusta olla hyvätuloinen...miksi? Eikö riitä että tulee toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pariin kertaan törmännyt tosi komeaan ei-niin-koulutettuun mieheen, joista on aika nopeasti käynyt ilmi, että niillä on joitain asenneongelmia. Tällaisista tulee aina ensin sellainen vau-kokemus, mutta sitten kuitenkin vähän ajan päästä ...ai okei. Alemmuudentuntoisuus ja katkeruus ovat asioita, jotka saattavat pilata komeankin miehen.
Onko se miehen vika jos äiti alisti ja isä hakkasi? Olet onnekas kun on ollut turvallinen lapsuudenkoti.
Etsä edes voi ymmärtää sitä tunnetta kun 9v poika yrittää tukehduttaa itsensä tyynyyn.
No voi olla, mutta jotkut ihmiset pystyvät käsittelemään tuollaisia asioita ja menemään eteenpäin. Katkeroituneen ihmisen kanssa ei tee mieli olla tekemisissä saati sitten parisuhteessa. Hanki oma terapeutti, käsittele asiat, et voi odottaa naisesi olevan terapeuttisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hankkisit koulutusta ja hyväpalkkaisen työn nyt ennenkuin katkeroidut enempää
Pelkkä ulkonäkö ei tosiaan riitä
Tää on hyvä ehdotus, mutta tee näin itsesi takia eikä siksi että saisit helpommin naisia. Sellainen nainen joka ottaa sinut rahan ja statuksen vuoksi ei ole arvoisesi. Olet niin nuori että ehdit vaikka mitä, ja kyllä sopiva nainenkin vielä löytyy.
Katos Jare kun pitäisi olla oikea ammatti tehtynä. Räppi on vähän niinkuin sairaus, joka ei parane.