Alko naurattaa ihan h....vetisti.Oikeastiko tässä oli Suomen kaunein nainen vuonna 1958?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nämä kommentit ovat joissa kyseenalaistetaan aloittajan oma ulkonäkö? Mannola oli missi, missejä arvostellaan sen perusteella miltä he näyttävät. Arvostelija voi olla kuka tahansa ulkonäköön katsomatta.
Koska ap on sisäisesti ruma.
No miks tällänen tavis-pirkko oli Universumin kaunein 1952?
https://i.pinimg.com/originals/f5/25/28/f52528cb425c0b90fffa2c31301cec9…
Vierailija kirjoitti:
No miks tällänen tavis-pirkko oli Universumin kaunein 1952?
https://i.pinimg.com/originals/f5/25/28/f52528cb425c0b90fffa2c31301cec9…
Koska sota, olympialaiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh minkä joukkolynkkauksen alle ap joutui, tietyt missit on ilmeisesti sellaisia ettei niiden kauneutta saa kyseenalaistaa.
Ihan sai sitä mitä tilasikin. Oliko pakko kirjoittaa niin provosoivasti?
Mitä provosoivaa siinä on, että minua naurattaa missin todella epäonnistunut kuva? Kyllähän jokainen nyt huomaa ettei aloitusviestin kuva ole onnistunut. Se että minua nauratti, johtui juuri tuosta kuvan ilmeestä. Ei Mannola kaunotar ole edes onnistuneissa kuvissa, mutta ei minua naurata hänen ulkonäkönsä, hän on tavallisen näköinen. Ja toki ihmettelen hänen valintaansa Suomen kauneimmaksi, mutta nauramiseni liittyi vaan tuohon kuvaan.
-ap
ai nytkö kyse on pelkästä kuvasta, ei tullut aloituksessa ilmi.
No jos kyse ei olisi ollut kyseisestä kuvasta, niin miksi olisin juuri sen laittanut? Miten tosikkoja ihmisiä täällä pyörii? Minusta ei voi ihminen näyttää enempää maansa myyneeltä kuin Pirkko tuossa kuvassa, vaikka on juuri kruunattu missiksi.
-ap
vai oliko ainoo joka löysi paikalle?
Käyttäjä23758 kirjoitti:
ottaen huomioon kuinka paljon kosmetiikka yms hiuslisäkkeet yms on kehittyny nii kyl toi pirkko on pajon kauniimpi ku esim tän vuoden missi, kato vaikka näitä kuvia
https://www.google.fi/search?q=pirkko+mannola+nuorena&source=lnms&tbm=i…:
https://www.google.fi/search?q=alina+voronkova&source=lnms&tbm=isch&sa=…:
pirkko paljon kauniimpi ja persoonallisempi.
Olen kyllä samaa mieltä, Pirkko on kauniimpi.
Pirkko Mannola on ihana ja edelleen kaunis! Tuo kuvan ilme on kieltämättä hauska. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh minkä joukkolynkkauksen alle ap joutui, tietyt missit on ilmeisesti sellaisia ettei niiden kauneutta saa kyseenalaistaa.
Ihan sai sitä mitä tilasikin. Oliko pakko kirjoittaa niin provosoivasti?
Mitä provosoivaa siinä on, että minua naurattaa missin todella epäonnistunut kuva? Kyllähän jokainen nyt huomaa ettei aloitusviestin kuva ole onnistunut. Se että minua nauratti, johtui juuri tuosta kuvan ilmeestä. Ei Mannola kaunotar ole edes onnistuneissa kuvissa, mutta ei minua naurata hänen ulkonäkönsä, hän on tavallisen näköinen. Ja toki ihmettelen hänen valintaansa Suomen kauneimmaksi, mutta nauramiseni liittyi vaan tuohon kuvaan.
-ap
Aika onneton yritys pelastaa idioottimainen esiintymisesi ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Peittoaa ulkonäöllään oletettavasti vähintään 99,9% mammapalstan naisista
Älä nyt sentään liioittele. Ei todellakaan ole mikään kaunis missi.
Vierailija kirjoitti:
Pirkko Mannolla on hurmaava, yhä. Onkohan ap joku kateellinen mummeli jolla on vieläkin hampaankolossa Pirkon menestys :)
Eli ap:n linkkaamaa kuvaa pitäisi jokaisen hehkuttaa ah niin kauniina, muuten on kateellinen? Minun silmääni Pirkko Mannola on yksinkertaisesti ruma. Ja ei, en ole kateellinen isoäitini ikäiselle naiselle. :)
Pullukkanaama, eikä muutenkaan mikään kaunotar. Mutta kauniimpi muissa kuvissa, tuo on varmaan huonoin mahdollinen kuva. :D
Vaan eipä nuo Miss Suomet varmaan ikinä ole olleet koko Suomen kauneimpia naisia... Tuskin ne kaikkein kauneimmat on edes olleet kisaamassa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kuva, varmasti on paremman näköinen oikeasti.
Samasta kuvaussessiosta.
https://i.pinimg.com/originals/cd/ec/98/cdec989d46148aee2177af2e68cb2eb0.jpg
Ei kaunis tuossakaan. Toisaalta näyttää keski-ikäiseltä tantalta, toisaalta tosi nuorelta. Johtuu ehkä tuosta hiustyylistäkin. Ruma pottunokka ainakin löytyy, luulisi missillä olevan nätimpi nenä...
Onko periaatteen ihminen ja huumorintajuinen ap kaivelemassa lisää kuvia siinä toivossa että muutkin pilkkaisivat? :) Onko ehkä jo kauneusunilla, kaunis kun kuuluu olevan. :)
Ei ole Pirkko kaikista kaunein missi, mutta nätti kuitenkin.
Jännä huomata miten kauneus tosiaan on katsojan silmässä. Omasta mielestä Alina on todella tavallinen, korkeintaan sievä niin kuin nuoret meikatut tytöt yleensäkin ja monet ilmeisesti pitävät häntä kaunottarena!
Vierailija kirjoitti:
Voi sua ap. Olet historiantajuton juntti. Etkö ihan oikeasti tajua, että kauneusihanteet muuttuvat ajan ja paikan mukaan.
Se, mitä nykyään pidetään kauniina on varsin eri asia, mitä pidettiin kauniina vaikkapa 1980-luvulla, saati 1958. Tuohon aikaan arvostettiin sievää, pyöreäposkista ja iloista naista, naisellisuuttta. Nyt tuo tietysti näyttää vähän pullaposkelta.
Vaikutelmaa lisää tuon aikainen kampaus ja pukeutumistyyli.
Nykyajan kauniit naiset olisivat 50-luvun silmin katsottuna nälkäkurkia ja kirveellä veistetyn näköisiä kuikeloita. Nykyajan kauneusihanteet vanhenevat varmasti aivan yhtä lailla - todennäköisesti vain nopeammin, koska muotisykli on nopeampi - kuin tuo 50-luvun kauneusihanne.
Pirkko Mannola on kuitenkin ollut oikein kaunis nainen ja vanhentunut upeasti.
Hohhoijaa, ei se ole muuttunut mihinkään. Tietynlainen luusto on aina kaunis, ajasta riippumatta. Katso vaikka Sharon Tate, upeimpia naisia tuohon aikaan ja olisi nykyäänkin. Ainoa ero että nykyään käydään enemmän leikkauksissa jotta saavutettaisiin ideaalit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vähän erilainen kuva Pirkosta
Ihan Kasperi Kapasen näköinen. Kasperilla ihan samanlainen hiuspehko tätä nykyä.
P Mannola on kaunis ja tänä päivänä vielä kauniimpi suhteutettuna hänen ikäänsä, joka lähentelee 80v. Vähän aikaa sitten näin stadissa ja on todella hoikkakin ja tyttömäinen olemus. Hän on yleensä aina iloinen ja pirteä, sekin lisää kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
Voin vakuuttaa että olen kasvoiltani kauniimpi kuin P.Mannola. siihen ei paljon vaadita.
-ap
Pirkko Mannola on vuosikymmenet ollut kaunis ja on edelleen, vaikka ikää jo löytyy. Olispa itse edes himpun yhtä edustava vanhempana kuin hän nyt. Göran Stubbinkin ehti napata.
ai nytkö kyse on pelkästä kuvasta, ei tullut aloituksessa ilmi.