Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alko naurattaa ihan h....vetisti.Oikeastiko tässä oli Suomen kaunein nainen vuonna 1958?

Kommentit (251)

Vierailija
241/251 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Europa 4. perintöprinsessa

Vierailija
242/251 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iniset rumilus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/251 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono kuva, varmasti on paremman näköinen oikeasti.

Samasta kuvaussessiosta.

https://i.pinimg.com/originals/cd/ec/98/cdec989d46148aee2177af2e68cb2eb0.jpg

Ei kaunis tuossakaan. Toisaalta näyttää keski-ikäiseltä tantalta, toisaalta tosi nuorelta. Johtuu ehkä tuosta hiustyylistäkin. Ruma pottunokka ainakin löytyy, luulisi missillä olevan nätimpi nenä...

onhan Rosa-maria ryydilläkin pottunokka jonka kyllä leikkautti pois eli kyllä niillä misseillä vaan on

Vierailija
244/251 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä asia - Twin peaksissa Laura koputti nenää merkkinä että ... ja näytti käsillään liekinkuvaa.

Nenä hallitsee aina.

Vierailija
245/251 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenä asia - Twin peaksissa Laura koputti nenää merkkinä että ... ja näytti käsillään liekinkuvaa.

Nenä hallitsee aina.

Vääriltä hallitsijoilta ja muiltakin ollaan aina näpäytetty nenä pois patsaista. Siitä tiedätte kuka hallitsee ja millaisella nenällä

Vierailija
246/251 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenä hallitsee aina.

Vääriltä hallitsijoilta ja muiltakin ollaan aina näpäytetty nenä pois patsaista. Siitä tiedätte kuka hallitsee ja millaisella nenällä

Näpäytys nenälle auttaa siis usein oikaisemaan henkilöä

Nenäkäs henkilö on taas harmittavan usein älykäs

Vierailija
247/251 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kehui minua missin näköiseksi heti tavattuamme. Eikä nyt puhuta suomalaisesta missistä vaan ihan kansainvälisellä tasolla.

Jos minua vertaa tavalliseen kotiäitiin ulkonäköni puolesta niin on kyllä pahasti hakoteillä.

Mietityttää miksi ulkonäön arvostelu suututtaa jos kerran on varaa arvostella, sitähän se missikisailukin on..

-ap

Kyllä minunkin mieheni antoi minulle samanlaisia kehuja jo heti tavattuamme, antaa edelleen. Paljon miehiltä saan huomiota kun liikun ulkona, mutta en todellakaan tee siitä numeroa tai pidä itse itseäni mitenkään erityisenä. Enkä etenkään kehuskele itseäni ja aseta itseäni muiden yläpuolelle. Kai muistat, että kaikki me vanhenemme ja meistä tulee ryppyisiä ja nuoruuden kauneus on katoavaista?

Kaltaisesi itsekehuissa uivat ihmiset ovat lähinnä todella vastenmielisiä ja luotaantyöntäviä. :/

Harmi, että täällä kuka tahansa voi olla "ap". Ei siis ollut minun kirjoittama kommentti. Jollain on tarve saada muut minua vastaan, ja jos ei muuten niin esiintymällä minuna. Se jos mikä on melko epäreilua.

No, tämä on kiusaajien palsta.

-ap

Kiusaajahan sinäkin olet. Ylimielinen kiusaaja.

Kerro toki mikä tekee minusta kiusaajan.

-ap

Toivoisin edelleenkin saavani vastauksen tähän.

-ap

Vierailija
248/251 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olen minä jota tässä ketjussa on kiusattu. Typerys, aivovammainen, rumilus, mitä näitä nyt oli.

-ap

Vierailija
249/251 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon että kauneusihanteet muuttuu.

Ennen pyöreämpää naista suosittiin, nuo nykyajan mallit nähtäisiin nälkiintyneinä kuikeloina. Pyöreys viestitti elinvoimaisuutta ja terveyttä noihin aikoihin. Myös nykyajan kulmakarvamuoti nähtäisiin omituisena, ohuet vielä menee mutta nää amerikkalaistyyliset "aggressiivisen näköiset" ja täysin päälle maalatut ei. Duckface nähtäisiin varmasti tyrkkynä ja nolona.

Niin ja sen lisäksi, ei kaikki Suomen naiset ole koskaan missikisoihin osallistuneet, voittaja valitaan erittäin pienestä joukosta. :D

Vierailija
250/251 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymissit ovat tosin paksumpia kuin aiemmat, siis ne jotka pärjäsivät maailmalla.

Vierailija
251/251 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kehui minua missin näköiseksi heti tavattuamme. Eikä nyt puhuta suomalaisesta missistä vaan ihan kansainvälisellä tasolla.

Jos minua vertaa tavalliseen kotiäitiin ulkonäköni puolesta niin on kyllä pahasti hakoteillä.

Mietityttää miksi ulkonäön arvostelu suututtaa jos kerran on varaa arvostella, sitähän se missikisailukin on..

-ap

Kyllä minunkin mieheni antoi minulle samanlaisia kehuja jo heti tavattuamme, antaa edelleen. Paljon miehiltä saan huomiota kun liikun ulkona, mutta en todellakaan tee siitä numeroa tai pidä itse itseäni mitenkään erityisenä. Enkä etenkään kehuskele itseäni ja aseta itseäni muiden yläpuolelle. Kai muistat, että kaikki me vanhenemme ja meistä tulee ryppyisiä ja nuoruuden kauneus on katoavaista?

Kaltaisesi itsekehuissa uivat ihmiset ovat lähinnä todella vastenmielisiä ja luotaantyöntäviä. :/

Harmi, että täällä kuka tahansa voi olla "ap". Ei siis ollut minun kirjoittama kommentti. Jollain on tarve saada muut minua vastaan, ja jos ei muuten niin esiintymällä minuna. Se jos mikä on melko epäreilua.

No, tämä on kiusaajien palsta.

-ap

Kiusaajahan sinäkin olet. Ylimielinen kiusaaja.

Kerro toki mikä tekee minusta kiusaajan.

-ap

Toivoisin edelleenkin saavani vastauksen tähän.

-ap

Niin, ajattele. Täällähän on vain kerrottu mielipiteet sinusta.