Alko naurattaa ihan h....vetisti.Oikeastiko tässä oli Suomen kaunein nainen vuonna 1958?
Kommentit (251)
Minuakin vähän huvittaa nämä kommentoijat joiden mielestä ap:n pitäisi olla miss Suomea kauniimpi jotta voi ilmaista ajatuksensa Miss Suomen ulkonäöstä. Alina Voronkovan ulkonäköä on arvosteltu täällä vaikka kuinka paljon mutta ei kukaan ole arvostelijoilta tullut tivaamaan että ovatko itse kauniimpia kuin Alina.
Ei tuota Alina-parkaa ole kauneudella siunattu. Tavallinen nätti tyttö, mutta vaihtoehtojakaan ei liiemmin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kerta toisensa jälkeen mietin ihmisten ajatusmaailmaa ja sitä miten paha täytyy olla että tällaisia aloituksia tänne suoltaa.
Ap taitaa olla tukevassa humalassa ja silloinhan on paras hetki palstailla.
Olin humalassa viimeksi vuonna 2015. Ei ole mun juttu
-ap
Jaa, kummasti sua ap kuitenkin "alko naurattaa". Yleensä silloin ollaan humalassa.
Mun mielestä missikisoissa pitäis kattoo pääasiassa kasvoja. Koska siin etitään kauneinta ihmistä, ja kauneus on pitkälti kasvoissa. Vartalot on melkeen samanlaiset jos painorajat ja pituusrajat on samat, mut kauneus on se joak tulee kasvoista.
ja esim tän vuoden missikisois oli paljon kauniimpikasvoisempiaki ku toi alina....... Mun mielest missii ei voi valita sen perusteella että tulisko siit hyvä radiojuontaja. :DDD
------
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kerta toisensa jälkeen mietin ihmisten ajatusmaailmaa ja sitä miten paha täytyy olla että tällaisia aloituksia tänne suoltaa.
Ap taitaa olla tukevassa humalassa ja silloinhan on paras hetki palstailla.
Olin humalassa viimeksi vuonna 2015. Ei ole mun juttu
-ap
Jaa, kummasti sua ap kuitenkin "alko naurattaa". Yleensä silloin ollaan humalassa.
Jäi hitto i lopusta pois, täytyypä muistaa lisätä se puheeseenkin ettei tule näin karmeita väärinkäsityksiä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota Alina-parkaa ole kauneudella siunattu. Tavallinen nätti tyttö, mutta vaihtoehtojakaan ei liiemmin ollut.
Mun mielestä pitkästä aikaa kaunis Miss Suomi,
Huh minkä joukkolynkkauksen alle ap joutui, tietyt missit on ilmeisesti sellaisia ettei niiden kauneutta saa kyseenalaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh minkä joukkolynkkauksen alle ap joutui, tietyt missit on ilmeisesti sellaisia ettei niiden kauneutta saa kyseenalaistaa.
Ihan sai sitä mitä tilasikin. Oliko pakko kirjoittaa niin provosoivasti?
Voi sua ap. Olet historiantajuton juntti. Etkö ihan oikeasti tajua, että kauneusihanteet muuttuvat ajan ja paikan mukaan.
Se, mitä nykyään pidetään kauniina on varsin eri asia, mitä pidettiin kauniina vaikkapa 1980-luvulla, saati 1958. Tuohon aikaan arvostettiin sievää, pyöreäposkista ja iloista naista, naisellisuuttta. Nyt tuo tietysti näyttää vähän pullaposkelta.
Vaikutelmaa lisää tuon aikainen kampaus ja pukeutumistyyli.
Nykyajan kauniit naiset olisivat 50-luvun silmin katsottuna nälkäkurkia ja kirveellä veistetyn näköisiä kuikeloita. Nykyajan kauneusihanteet vanhenevat varmasti aivan yhtä lailla - todennäköisesti vain nopeammin, koska muotisykli on nopeampi - kuin tuo 50-luvun kauneusihanne.
Pirkko Mannola on kuitenkin ollut oikein kaunis nainen ja vanhentunut upeasti.
Mitä ihmettä nämä kommentit ovat joissa kyseenalaistetaan aloittajan oma ulkonäkö? Mannola oli missi, missejä arvostellaan sen perusteella miltä he näyttävät. Arvostelija voi olla kuka tahansa ulkonäköön katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kuva, varmasti on paremman näköinen oikeasti.
Samasta kuvaussessiosta.
https://i.pinimg.com/originals/cd/ec/98/cdec989d46148aee2177af2e68cb2eb…
Aivan ihana! Kuin raikas tuulahdus menneisyydestä:) Luonnonkaunis ilman lisukkeita ja irto härpäkkeitä
Niin minustakin. Sata kertaa kauniimpi kuin nykyajan muoviset Kardashian-kloonit tekoripsillä ja muilla lisäkkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sai sitä mitä tilasikin. Oliko pakko kirjoittaa niin provosoivasti?
Mitä provosoivaa siinä on, että minua naurattaa missin todella epäonnistunut kuva? Kyllähän jokainen nyt huomaa ettei aloitusviestin kuva ole onnistunut. Se että minua nauratti, johtui juuri tuosta kuvan ilmeestä. Ei Mannola kaunotar ole edes onnistuneissa kuvissa, mutta ei minua naurata hänen ulkonäkönsä, hän on tavallisen näköinen. Ja toki ihmettelen hänen valintaansa Suomen kauneimmaksi, mutta nauramiseni liittyi vaan tuohon kuvaan.
-ap
Kuva on huono, silmät hiukan kiinni yms mutta muuten nätti nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt iski monille niin aggressiiviset puolustusmekanismit päälle että kyllähän tuon Mannolan on pakko olla maailmanluokan kaunotar
Vauva-palstalla on suurin osa kirjoittajista Mannolan ikäluokkaa.
Olen tiennyt sen jo ennen tämän aloituksen todistusvoimaakin.
Tämän palstan nimeksi sopisi paljon paremmin Mummo.
Mummot täällä haikailevat menetettyä aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sieppi http://4.bp.blogspot.com/-BaIoo7tJ9Is/Tj0lK97RFsI/AAAAAAAAMQ4/ZX8fTwyJA…
Kyllä sieppi on tuossakin sievä, valo vain on kelmeä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen kutenkin Seuran Aurinkotyttö 👸
Nyt en ole enää tyttö, olen vain aurinko 🌞
Vuodelta 1952 ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieppi http://4.bp.blogspot.com/-BaIoo7tJ9Is/Tj0lK97RFsI/AAAAAAAAMQ4/ZX8fTwyJA…
Kyllä sieppi on tuossakin sievä, valo vain on kelmeä.
Sieppi on transu ?
Vierailija kirjoitti:
Totta ei kyllä mikään kaunotar. Samanlainen tantta voisi kuokkia perunamaata jossain perähikiällä.
100v sitten suurin osa suomalaisista kuokki perähikiällä perunamaata. Ja suurin osa tanttoitui ihan luonnostaan. Tällainen omahyväinen nettiv****lu-kulttuuri elämänsisältönä on ollut ihmisten kirouksena vasta alle 2 vuosikymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua ap. Olet historiantajuton juntti. Etkö ihan oikeasti tajua, että kauneusihanteet muuttuvat ajan ja paikan mukaan.
Se, mitä nykyään pidetään kauniina on varsin eri asia, mitä pidettiin kauniina vaikkapa 1980-luvulla, saati 1958. Tuohon aikaan arvostettiin sievää, pyöreäposkista ja iloista naista, naisellisuuttta. Nyt tuo tietysti näyttää vähän pullaposkelta.
Vaikutelmaa lisää tuon aikainen kampaus ja pukeutumistyyli.
Nykyajan kauniit naiset olisivat 50-luvun silmin katsottuna nälkäkurkia ja kirveellä veistetyn näköisiä kuikeloita. Nykyajan kauneusihanteet vanhenevat varmasti aivan yhtä lailla - todennäköisesti vain nopeammin, koska muotisykli on nopeampi - kuin tuo 50-luvun kauneusihanne.
Pirkko Mannola on kuitenkin ollut oikein kaunis nainen ja vanhentunut upeasti.
Mielestäni todellinen kauneus on ajatonta, muodista riippumatonta.
Entisaikaan nimenomaan oli todella kauniita naisia esim: Marilyn Monroe, Jayne Mansfeld, Sharon Tate, Elizabeth Taylor, Brigitte Bardot, Lana Turner.
-ap
Okei, sille en sitten mahda mitään.