Alko naurattaa ihan h....vetisti.Oikeastiko tässä oli Suomen kaunein nainen vuonna 1958?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
Voin vakuuttaa että olen kasvoiltani kauniimpi kuin P.Mannola. siihen ei paljon vaadita.
-ap
Ja vaatimatonkin vielä, oot varmasti tosi kaunis sisältä ja ulkoa.
Nyt iski monille niin aggressiiviset puolustusmekanismit päälle että kyllähän tuon Mannolan on pakko olla maailmanluokan kaunotar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
Voin vakuuttaa että olen kasvoiltani kauniimpi kuin P.Mannola. siihen ei paljon vaadita.
-ap
Voin vakuuttaa, että et ole mistään kohtaa kauniimpi kuin Pirkko. Hän on lisäksi karsmaatinen ja viehättävä. Sinä olet säälittävä ja mitäänsanomaton ilkeilijä.
Olen minä. Pirkolla on silmät hyvin lähekkäin, ei sovi kultaiseen leikkaukseen. Hänellä on myös liian lyhyt nenä. Olen ehdottomasti paremman näköinen. En ymmärrä mistä ihmisille on tullut käsitys että palstalla kävisi vain rumia naisia. Oletteko te itse rumia?
Olen itse hyvin ruma. Se ei estä minua näkemästä muiden ihmisten kauneutta. Suurin osa ihmisistä on ihan hyvännäköisiä, osa kauniita, osa tavallisia. Mikä ihmisiä vaivaa, että kauniitakin ihmisiä nykyään pidetään rumina?
Irrotit tuon kysymykseni asiayhteydestä. Kysyin ovatko nämä itse rumia jotka olettavat palstalla käyvän vain rumia naisia. Sillä jos he ovat itse kauniita, niin miksi olettaisivat muiden olevan rumia vain koska he kirjoittavat tälle palstalle.
Tällä palstalla käy aivan varmasti ihan kaikennäköisiä ihmisiä, en minä ainakaan kuvittele että kaikki täällä olisi rumia, kun en itsekään ole.-ap
Ei ulkonäkö sua kauniiksi tee.
Ei pelkästään teekään, vaan se että osaan nauraa itselleni ja yleensä elämälle. Ihmiset ottavat itsensä, muut ihmiset ja ylipäätään elämän liian vakavasti.
-ap
Aloitus kielii ihan muuta.
Naiset ei KOSKAAN puolustele tosi kauniiden naisten ulkonäköä näin fanaattisesti.
/www.youtube.com/watch?v=Qbuv6djdosI&index=5&list=PLCGuiU63MQ1vpHB3QW6f8…
Tätä naista on mukava katsella ja kuunnella, toisin kuin näitä nykyisiä, joilla on aina sama ilme eli ankka, joka on juuri sammumaisillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
-ap
Siihen kuitenkin vaaditaan aika paljon, että olisi tyhmempi ja vähälahjaisempi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
-ap
Voin vakuuttaa, että et ole mistään kohtaa kauniimpi kuin Pirkko. Hän on lisäksi karsmaatinen ja viehättävä. Sinä olet säälittävä ja mitäänsanomaton ilkeilijä.
Olen minä. Pirkolla on silmät hyvin lähekkäin, ei sovi kultaiseen leikkaukseen. Hänellä on myös liian lyhyt nenä. Olen ehdottomasti paremman näköinen. En ymmärrä mistä ihmisille on tullut käsitys että palstalla kävisi vain rumia naisia. Oletteko te itse rumia?
Olen itse hyvin ruma. Se ei estä minua näkemästä muiden ihmisten kauneutta. Suurin osa ihmisistä on ihan hyvännäköisiä, osa kauniita, osa tavallisia. Mikä ihmisiä vaivaa, että kauniitakin ihmisiä nykyään pidetään rumina?
Irrotit tuon kysymykseni asiayhteydestä. Kysyin ovatko nämä itse rumia jotka olettavat palstalla käyvän vain rumia naisia. Sillä jos he ovat itse kauniita, niin miksi olettaisivat muiden olevan rumia vain koska he kirjoittavat tälle palstalle.
Tällä palstalla käy aivan varmasti ihan kaikennäköisiä ihmisiä, en minä ainakaan kuvittele että kaikki täällä olisi rumia, kun en itsekään ole.-ap
Ei ulkonäkö sua kauniiksi tee.
Ei pelkästään teekään, vaan se että osaan nauraa itselleni ja yleensä elämälle. Ihmiset ottavat itsensä, muut ihmiset ja ylipäätään elämän liian vakavasti.
-ap
Aloitus kielii ihan muuta.
Aijaa, harmi. Mä lähen nyt kauppaan pyörällä, koska oon tosi ympäristötietoinen ja koska se voi myös piristää. Alkoi jostain syystä masentaa aivan tajuttomasti.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
-ap
Siihen kuitenkin vaaditaan aika paljon, että olisi tyhmempi ja vähälahjaisempi kuin sinä.
Ikku.
-ap
Kaunis on. Todella kauniit silmät. Meikki on huono, mutta miettikääpä noita kasvoja nykymeikkausosaamisella. Olisi kauniimpi kuin enemmistö nykymisseistä.
En pitänyt Cara Delevingneä kauniina ennenkään, mutta nähtyäni sen Puma-Zalando-mainoksen, totesin, ettei Cara ole naisellinenkaan vaan lähinnä poikamainen.
Todella kaunishan tuo on. Ilme nyt on vähän "haikea", mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että tämä ihminen on ollut kaunis. Ja toivottavasti myös sydämen sivistystä on löytynyt enemmän kuin tämän ketjua ap:ltä.
Siihen ei kyllä paljoa vaadita :(
Ap. oma kuva on kirveellä veistetty ja jos ei ole laita kuvasi.
"Tavallisen" näköiset meikittömät ja (alapää karvaiset) luomunaiset on just niitä parhaita ja kauneimpia! <3
Vierailija kirjoitti:
En pitänyt Cara Delevingneä kauniina ennenkään, mutta nähtyäni sen Puma-Zalando-mainoksen, totesin, ettei Cara ole naisellinenkaan vaan lähinnä poikamainen.
Perjantaisissa häissä näytti haimatulehdusta potevalta. Itse asiassa jopa ajattelin hänen sortuneen huumeisiin, niin vahva meikki oli.
Olen ihaillut ennen hänen kasvonpiirteitä ja hehkuvaa ihoa, nyt jokin muuttunut?
Paljon mieluummin tuota pirkkoa katselee, kuin nykyajan muovitikkuja. Hän näyttää eläväiseltä ja onnelliselta. Taydellinen nainen ulkoisesti.
Ihmeellisiä nämä kommentit, joissa tivataan miltä ap itse näyttää. Minkä näköinen pitää olla, että voi kertoa mielipiteensä kauneuskilpailun voittajan ulkonäöstä? Ja jos ap tosiaan olisi suurimman osan mielestä kauniimpi kuin Mannola, niin hänellä olisi oikeus kertoa mielipiteensä? Mikä idea kauneuskilpailuissa on, jos osanottajien ulkonäköä ei saa kritisoida?
Ulkonäöstä en sano mitään, mutta eikö tuo nyt pikkuhiljaa voisi pitää pienempää ääntä menneisyydestään sekä kuolleesta aviomiehestään ja avioliitostaan? Jotenkin tympeää tuo vuosikausia jatkuva avautuminen ensin siitä kuinka kaikki oli aina niin upeaa ja mahtavaa ja nyt sitten siitä kuinka kaikki olikin niin p*skaa eikä hän osannut tehdä miehensä mielestä mitään oikein. Puistatus. Eikö tällä sitä paitsi ole se uusi sulho jo katsottuna, keskittyisi nyt siihen ennen kuin kuolo taas korjaa jonkun.
Se, että Mannola on huomattavasti paljon vanhempi kuin tämä aloittaja. Ja myös mahtaako ap. olla Mannolan iässä tuonkaan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Paljon mieluummin tuota pirkkoa katselee, kuin nykyajan muovitikkuja. Hän näyttää eläväiseltä ja onnelliselta. Taydellinen nainen ulkoisesti.
Sisäinen rumuus näkyy aina myös ulospäin.
Miehet toki jaksaa valittaa naisten lihavuudesta yms., mutta muista piirteistä etsivät vikoja pääasiassa naiset. Juurikin niistä, mihin on vaikea vaikuttaa itse, kuten nenä, silmät ja kasvojen muoto. En tiedä miksi niitä muita naisia pitää tiirailla noin kriittisesti ja haukkua pitkin internettiä.