Alko naurattaa ihan h....vetisti.Oikeastiko tässä oli Suomen kaunein nainen vuonna 1958?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
https://hkm.finna.fi/Cover/Show?id=hkm.HKMS000005%3Akm002rci&index=0&si…
:D
haha kauneimmat ei koskaan päädy tuonne kisoihi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kehui minua missin näköiseksi heti tavattuamme. Eikä nyt puhuta suomalaisesta missistä vaan ihan kansainvälisellä tasolla.
Jos minua vertaa tavalliseen kotiäitiin ulkonäköni puolesta niin on kyllä pahasti hakoteillä.
Mietityttää miksi ulkonäön arvostelu suututtaa jos kerran on varaa arvostella, sitähän se missikisailukin on..-ap
Ap:n itsekehu naurattaa ihan hlvtisti. Eikö se mies jaksa kuunnella sinun satujasi? :)
No nyt menee jo vähän turhan vakavaksi ja minun mustamaalamiseksi. Ei todellakaan ollut minun kirjoittama tämä kommentti, vaikka sitä joku on yrittänyt saman puumerkin avulla uskotella 😁
-ap
Vierailija kirjoitti:
http://armas.btj.fi/request.php?id=f55f7189859e3777&pid=9789525597332&n…;
Armi Aavikko on yksi kauneimpia missejä.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kehui minua missin näköiseksi heti tavattuamme. Eikä nyt puhuta suomalaisesta missistä vaan ihan kansainvälisellä tasolla.
Jos minua vertaa tavalliseen kotiäitiin ulkonäköni puolesta niin on kyllä pahasti hakoteillä.
Mietityttää miksi ulkonäön arvostelu suututtaa jos kerran on varaa arvostella, sitähän se missikisailukin on..-ap
Kyllä minunkin mieheni antoi minulle samanlaisia kehuja jo heti tavattuamme, antaa edelleen. Paljon miehiltä saan huomiota kun liikun ulkona, mutta en todellakaan tee siitä numeroa tai pidä itse itseäni mitenkään erityisenä. Enkä etenkään kehuskele itseäni ja aseta itseäni muiden yläpuolelle. Kai muistat, että kaikki me vanhenemme ja meistä tulee ryppyisiä ja nuoruuden kauneus on katoavaista?
Kaltaisesi itsekehuissa uivat ihmiset ovat lähinnä todella vastenmielisiä ja luotaantyöntäviä. :/
Harmi, että täällä kuka tahansa voi olla "ap". Ei siis ollut minun kirjoittama kommentti. Jollain on tarve saada muut minua vastaan, ja jos ei muuten niin esiintymällä minuna. Se jos mikä on melko epäreilua.
No, tämä on kiusaajien palsta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vastaa tämän vuoden kaunesihanteita, ei ole kaunis? Hän vastaa täydellisesti sitä kaunesihannetta, joka 50-luvulla oli länsimaissa valloillaan. Eiköhän 50 vuoden päästä tästä ihmetellä, miten on mahdollista, että vaikka 2018 voittaja on voinut joskus olla Suomen kaunein nainen. Kehonmuokkaus ja ulkonäköön vaikuttaminen kun kehittyy yhä kiihtyvämpää vauhtia.
Minähän kerroin vain oman mielipiteeni hänen ulkonäöstään. Miksi tämä kuhisuttaa näin paljon? Täällähän on vaikka kenen missin ulkonäköä kritisoitu, mutta ei niistä ole tällaista kuhinaa syntynyt.
-ap
Niin ja tuohon vielä kun kirjoitit, että vuoden kauneimmaksi kruunattu olisi aina kyseisen ajan ihanne, niin eipä tätä tämän vuoden voittajaa Alina Voronkovaa ole kovin kauniiksi kehuttu tällä palstalla.
-ap
50-luvun missit olivat lähempänä tuolloista kauneusihannetta koko maailmassa, koska pärjäsivät kansainvälisissä kisoissa. Nykymissit eivät Suomessa ole kansainvälisen kauneusihanteen mukaisia, koska eivät pärjää maailmalla.
Saman vuoden (1958) II perintöprinsessa ja ihannetyttö Anja Hatakka oli kyllä kauniimpi:
https://hkm.finna.fi/Cover/Show?id=hkm.HKMS000005%3Akm002rcu&index=0&si…
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vastaa tämän vuoden kaunesihanteita, ei ole kaunis? Hän vastaa täydellisesti sitä kaunesihannetta, joka 50-luvulla oli länsimaissa valloillaan. Eiköhän 50 vuoden päästä tästä ihmetellä, miten on mahdollista, että vaikka 2018 voittaja on voinut joskus olla Suomen kaunein nainen. Kehonmuokkaus ja ulkonäköön vaikuttaminen kun kehittyy yhä kiihtyvämpää vauhtia.
Mitä tekemistä kehonmuokkauksella ja keinotekoisella ulkonäköön vaikuttamisella on aidon, ajattoman ja luonnollisen kauneuden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minunkin mieheni antoi minulle samanlaisia kehuja jo heti tavattuamme, antaa edelleen. Paljon miehiltä saan huomiota kun liikun ulkona, mutta en todellakaan tee siitä numeroa tai pidä itse itseäni mitenkään erityisenä. Enkä etenkään kehuskele itseäni ja aseta itseäni muiden yläpuolelle. Kai muistat, että kaikki me vanhenemme ja meistä tulee ryppyisiä ja nuoruuden kauneus on katoavaista?
Kaltaisesi itsekehuissa uivat ihmiset ovat lähinnä todella vastenmielisiä ja luotaantyöntäviä. :/Harmi, että täällä kuka tahansa voi olla "ap". Ei siis ollut minun kirjoittama kommentti. Jollain on tarve saada muut minua vastaan, ja jos ei muuten niin esiintymällä minuna. Se jos mikä on melko epäreilua.
-ap
Kiusaajahan sinäkin olet. Ylimielinen kiusaaja.
Connoisseur kirjoitti:
Saman vuoden (1958) II perintöprinsessa ja ihannetyttö Anja Hatakka oli kyllä kauniimpi:
https://hkm.finna.fi/Cover/Show?id=hkm.HKMS000005%3Akm002rcu&index=0&si…
Tämän googletinkin jo, kun joku sanoi, että oli ollut Lintsin vedenneitona, joten olisi ollut liian kevytkenkäinen voittajaksi. Minustakin hän oli kauniimpi!
https://hkm.finna.fi/Cover/Show?id=hkm.HKMS000005%3Akm002rcv&index=0&si…
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi itsekehuissa uivat ihmiset ovat lähinnä todella vastenmielisiä ja luotaantyöntäviä. :/Harmi, että täällä kuka tahansa voi olla "ap". Ei siis ollut minun kirjoittama kommentti. Jollain on tarve saada muut minua vastaan, ja jos ei muuten niin esiintymällä minuna. Se jos mikä on melko epäreilua.
-apKiusaajahan sinäkin olet. Ylimielinen kiusaaja.
Kerro toki mikä tekee minusta kiusaajan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
50-luvun missit olivat lähempänä tuolloista kauneusihannetta koko maailmassa, koska pärjäsivät kansainvälisissä kisoissa. Nykymissit eivät Suomessa ole kansainvälisen kauneusihanteen mukaisia, koska eivät pärjää maailmalla.
Missä kaikissa kisoissa Mannola pärjäsi?
-ap
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua, ehkä kulmakarvat on mainittu. Tulevaisuudessa nauretaan nykyisille kulmakarvoille, jotka ovat melkeinpä vielä hirveämpiä kuin tuolla kuvan missillä.
Tästä olen samaa mieltä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi!
Voin vakuuttaa että olen kasvoiltani kauniimpi kuin P.Mannola. siihen ei paljon vaadita.
-ap
Voin vakuuttaa, että et ole mistään kohtaa kauniimpi kuin Pirkko. Hän on lisäksi karsmaatinen ja viehättävä. Sinä olet säälittävä ja mitäänsanomaton ilkeilijä.
Olen minä. Pirkolla on silmät hyvin lähekkäin, ei sovi kultaiseen leikkaukseen. Hänellä on myös liian lyhyt nenä. Olen ehdottomasti paremman näköinen. En ymmärrä mistä ihmisille on tullut käsitys että palstalla kävisi vain rumia naisia. Oletteko te itse rumia?
Olen itse hyvin ruma. Se ei estä minua näkemästä muiden ihmisten kauneutta. Suurin osa ihmisistä on ihan hyvännäköisiä, osa kauniita, osa tavallisia. Mikä ihmisiä vaivaa, että kauniitakin ihmisiä nykyään pidetään rumina?
Irrotit tuon kysymykseni asiayhteydestä. Kysyin ovatko nämä itse rumia jotka olettavat palstalla käyvän vain rumia naisia. Sillä jos he ovat itse kauniita, niin miksi olettaisivat muiden olevan rumia vain koska he kirjoittavat tälle palstalle.
Tällä palstalla käy aivan varmasti ihan kaikennäköisiä ihmisiä, en minä ainakaan kuvittele että kaikki täällä olisi rumia, kun en itsekään ole.-ap
Toitotat koko ajan sitä, miten itse olet kaunis etkä ainakaan todellakaan ruma. Well, persoonana et ainakaan ole kaunis, kun täällä muita haukut ja toisekseen, vaikutat hyvin epävarmalta. Ihminen joka tietää olevansa kaunis ja on itsevarma, ei koe tarvetta nauraa muiden ulkonäölle ja haukkua heitä.
En ole toitottanut olevani kaunis. Totesin vain, että olen mielestäni kasvoiltani kauniimpi kuin tämä missi. Monikin missi on minua kauniimpi. Misseissäkin on kauneuseroja, kaikki eivät ole maailmanluokan kaunottaria vaan esimerkiksi söpöjä naapurin tyttöjä kuten Mannola oli.
-ap
Alina pärjää kansainvälisissä kisoissa, on kaunis nainen!
Pirkko Mannolla, Saara Sieppi, Shirly Karvinen, Heidi Sohlberg, Suomen neito Lenita Airisto ovat hyvä otos naisista, joita Suomessa on riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikissa kisoissa Mannola pärjäsi?
-ap
En tiedä.
http://armas.btj.fi/request.php?id=f55f7189859e3777&pid=9789525597332&n…;