Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli eilen juomassa nyt hänen puhelimeen tuli viesti

Vierailija
14.10.2018 |

Mies nukkuu nyt darrassa ja on jättänyt puhelimen eteiseen. Näytölle tuli tuntemattomasta numerosta viesti. ”Tuli uni... Hyvää darrapäivää.”

Onko viesti naiselta vai mieheltä? Miksi numeroa ei ole tallennettu puhelimeen??

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oliko sulla viime vuonna tää sama provo? Äijä krapulassa ja viestiä pukkasi? Mahtaisko vielä löytyä se ketju?

Anna olla, mä ainakin tykkään näistä höpinöistä, totta tai ei. Meitä on monia, joille tarina voi olla "uusi". Mikä sinä olet määräilemään, mitä provoja tänne kukakin laittaa? Helppo juttu päästä näistä, kun painaa paria nappulaa tai menee vaikka imuroimaan, eikö? Vai oletko yleensäkin sellaista ikävää ilonpilaajatyyppiä? :(

No rauhoitu. Hengittele vaikka paperipussiin hetki. En mä määräile mitään. :D Muistelin vaan, että aika tuore juttu tämä on. Ihan sama juttu kuin telkkarista tulis uusinta melko lyhyen ajan kuluttua. Jestas sentään, miten joku voi ottaa tunteella tämmöiset(kin).

Viime vuonna ehkä samanlainen aloitus ja sun mielestä tuore juttu :D :D

Onpas tasokasta juttua sulla tänään !

Vierailija
22/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolle herätys ja saa selittää.Minä myös ottaisi numerosta selvän.Jos jonkun muijan numero sais ukko kenkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko onko mies rakastellut?

Vierailija
24/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin ton viestin. Ollaan samassa duunissa ja vasta tutustuttu. Ihan miehiä ollaan molemmat, joten ei hätää. Viaton viesti oli.

Vierailija
25/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti sille, että iha jees, mitkä fiilikset sulla?

Mitä väliä onko ollut viikko sit samankaltainen keskustelu. Ihan kun tällanen tapaus olis jotenki hirveen harvinaista.

Vierailija
26/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oliko sulla viime vuonna tää sama provo? Äijä krapulassa ja viestiä pukkasi? Mahtaisko vielä löytyä se ketju?

Anna olla, mä ainakin tykkään näistä höpinöistä, totta tai ei. Meitä on monia, joille tarina voi olla "uusi". Mikä sinä olet määräilemään, mitä provoja tänne kukakin laittaa? Helppo juttu päästä näistä, kun painaa paria nappulaa tai menee vaikka imuroimaan, eikö? Vai oletko yleensäkin sellaista ikävää ilonpilaajatyyppiä? :(

No rauhoitu. Hengittele vaikka paperipussiin hetki. En mä määräile mitään. :D Muistelin vaan, että aika tuore juttu tämä on. Ihan sama juttu kuin telkkarista tulis uusinta melko lyhyen ajan kuluttua. Jestas sentään, miten joku voi ottaa tunteella tämmöiset(kin).

Sama provoilija, joka kirjoitti miehen taskusta löytyneen puhelinnumeron, ja varmasti monia muitakin. Tämä ketju luultavasti etenee niin, että ap alkaa viestittelemään takaisin miehenään ja sitä keskustelua sitten analysoidaan sivukaupalla. Jne jne, kuka näitä jaksaa enää seurata😴

Vierailija
27/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti sille, että iha jees, mitkä fiilikset sulla?

Mitä väliä onko ollut viikko sit samankaltainen keskustelu. Ihan kun tällanen tapaus olis jotenki hirveen harvinaista.

Kappas, ap jatkoi jo tarinaansa, kun kirjoitin omaa viestiäni

Vierailija
28/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuhkaise sen munaa että haiseeko siinä peräreikä tai vieras pimppa

Vierailija
29/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jo ottanut miehen puhutteluun?

Vierailija
30/30 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi että, ei tarvitse heittäytyä alentavaksi kuitenkaan, jos joku hieman sanoo vastaan. Tuollainen ivallisuus kääntyy usein itselle epäedulliseksi. On ihan sama mitä minä tunnen, eli mitäs siitä, kunhan sinä edes yrität ottaa muutkin huomioon. Ja samaa mieltä kanssani on täällä aika usein oltu.

Vaikka siellä teetkin uraa uurtavaa työtä vanhojen tarinoiden paikallistamiseksi yksityisetsivänä ja niiden paljastajana, voit ahertaa vaativan tutkimustyösi kanssa myös ihan vain itseksesi, eli nauti työsi hedelmistä aina ahaa-elämyksen saatuasi :)

Tämä on keskustelupalsta, missä nämä (vanhatkin) provot kukkivat kuin rikkaruohot. Jotkut pitävät, jotkut taas eivät. Mutta joskus asian voi vaikka pitää siellä omassa mielessään, ja antaa muiden olla eri mieltä. Kaikkea ei tarvitse alleviivata ja olla "kärkkyen käräyttämässä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän