Mies oli eilen juomassa nyt hänen puhelimeen tuli viesti
Mies nukkuu nyt darrassa ja on jättänyt puhelimen eteiseen. Näytölle tuli tuntemattomasta numerosta viesti. ”Tuli uni... Hyvää darrapäivää.”
Onko viesti naiselta vai mieheltä? Miksi numeroa ei ole tallennettu puhelimeen??
Kommentit (30)
Ota numero ylös ja laita vaikka 16400
oliko sulla viime vuonna tää sama provo? Äijä krapulassa ja viestiä pukkasi? Mahtaisko vielä löytyä se ketju?
Miksi antanut numeron jollekin? Eli ei mikään satunnainen juttuseuralainen baaritiskillä. Naisen lähettämä.
Jotain on siellä tullut sovittua ja uudelleen kohtaamista suunniteltu. Näinhän nämä yleensä alkavat, eli kun tulee sitten kotona riita asiasta, alkaa jatkoviestittely, kuinka "Muija luki tän ja sai kauheet kilarit, vi*uttaa, lähdetkö yhdelle, ei tätä vainoharhaiosuutta jaksais millään"....ja nainenhan ymmärtää ja haluaa kuunnella....sillä yhdellä vain.....
Ja jos mies pelästyy, eikä jatka uutta "tuttavuutta", tulee sieltä jostain kuitenkin yllättäen uusi tekstari "No moi, mites sun darrapäivä meni? Oli muuten kivaa viimeksi. Vois ehkä ottaa uusiksi"?
Oot rikollinen, jätä puhelin rauhaan
Miehen asemassa pistäisin akan ulkoruokintaan tuollaisesta laittomasta puhelimen vakoilusta ja epäluottamuksesta. Turha enää haaveilla luottamuksellisesta suhteesta tuollaisen jälkeen. Parempi etsiä kunnollinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
oliko sulla viime vuonna tää sama provo? Äijä krapulassa ja viestiä pukkasi? Mahtaisko vielä löytyä se ketju?
Anna olla, mä ainakin tykkään näistä höpinöistä, totta tai ei. Meitä on monia, joille tarina voi olla "uusi". Mikä sinä olet määräilemään, mitä provoja tänne kukakin laittaa? Helppo juttu päästä näistä, kun painaa paria nappulaa tai menee vaikka imuroimaan, eikö? Vai oletko yleensäkin sellaista ikävää ilonpilaajatyyppiä? :(
0/5
Vähän nyt jtn mielikuvitusta näihin provoihin
Palstamamma tutkimassa miehen puhelinta.
Niin väsynyttä , niin väsynyttä. numeroton/5
Jos et olis lihonut ei mies joutuisi hakemaan sitä muualta :(
Vierailija kirjoitti:
Oot rikollinen, jätä puhelin rauhaan
Oletko olevinasi joku viranomainen, poliisi? On miehen tehtävä tehdä rikosilmoitus, asia ei kuulu sinulle!
Mun miehelle, SIIS EX-miehelle tuli kanssa tollanne vieästi!
MUT siinä luki, että "HEI JARI, MOLEMMAT TESTIT OLI SIT POSITIIVISET, RASKAUS JA HIVI!!1"
KIITTI!!1
Vierailija kirjoitti:
Oliko gaymestassa?
Varmaan itse GayLord laittoi tuon viestin, oli ollut aika NAM! viime yönä kun oli haukannut puhelinluurin omistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et olis lihonut ei mies joutuisi hakemaan sitä muualta :(
Jos on provo vanha ja väsähtänyt, niin samaa linjaa näyttävät noudattavan nämä vastauksetkin, mistä tässä ehkä paras esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla, mä ainakin tykkään näistä höpinöistä, totta tai ei. Meitä on monia, joille tarina voi olla "uusi". Mikä sinä olet määräilemään, mitä provoja tänne kukakin laittaa? Helppo juttu päästä näistä, kun painaa paria nappulaa tai menee vaikka imuroimaan, eikö? Vai oletko yleensäkin sellaista ikävää ilonpilaajatyyppiä? :(
No rauhoitu. Hengittele vaikka paperipussiin hetki. En mä määräile mitään. :D Muistelin vaan, että aika tuore juttu tämä on. Ihan sama juttu kuin telkkarista tulis uusinta melko lyhyen ajan kuluttua. Jestas sentään, miten joku voi ottaa tunteella tämmöiset(kin).
Jammusetae kirjoitti:
Mun miehelle, SIIS EX-miehelle tuli kanssa tollanne vieästi!
MUT siinä luki, että "HEI JARI, MOLEMMAT TESTIT OLI SIT POSITIIVISET, RASKAUS JA HIVI!!1"
KIITTI!!1
HEIJARI
Arvaahan tuon. Pahoittelut.