Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Torissa sänkyä myynyt ei suostunut toimittamaan sänkyä kotiini?

Vierailija
14.10.2018 |

Olisin ostanut sängyn sillä ehdolla, että hän tuo sen minulle kotiini. Miltei suuttui ehdotuksesta ja haukkui minua hänen aikansa tuhlaamisesta. Itkuntihruisin silmin lähdin pois. Miksi hän oli julma? En ymmärrä. Tarvitsen uuden sängyn, mutta en voi sitä itse kuljettaa. Hänellä oli auto ja hän olisi voinut siihen peräkärryn vuokrata.

Itsekkyyttä, ei auteta toista.

Eräs nainen

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollihan AP on, mutta pahinta tässä on se, että tollasia ihmisiä on oikeesti olemassa.

Me myytiin lasten kerrossänky jokunen vuosi sitten ja sen ostanut pyyteli miestä vielä pitkän ajan päästä, että eikö tulisi kokoamaan sitä sänkyä, yksi viikonloppukin olisi lapsetkin olleet sopivasti isällään. 

Eihän tässä uskalla huonekaluja myydä pois jos noin hulluja ostajia löytyy ettei meinaa päästä eroon. Taidan roudata ihan kelpo kalusteet kaatopaikalle vaan (itse en tarvitse, vievät liikaa tilaa), pääsee pienemmällä vaivalla eroon.

Vierailija
42/43 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Jos on auto ja koukku, miksi ei auta ostajaa? Hävytön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollihan AP on, mutta pahinta tässä on se, että tollasia ihmisiä on oikeesti olemassa.

Me myytiin lasten kerrossänky jokunen vuosi sitten ja sen ostanut pyyteli miestä vielä pitkän ajan päästä, että eikö tulisi kokoamaan sitä sänkyä, yksi viikonloppukin olisi lapsetkin olleet sopivasti isällään. 

Sulla taitaa olla komea mies :).

Ihan tavallinen se on. Onneksi ei myyty parisänkyä, olisi varmaan pyytänyt sitä kokeilemaan, kun lapsetkin oli niin sopivasti isällään. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän