Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghoustaus, kuinka päästä yli (taas)?

Vierailija
13.10.2018 |

Tapailin useamman viikon fiksun oloista miestä. Sovittiin että tällä viikolla nähtäisiin taas leffan ja yhdessäolon merkeissä. Yhtäkkiä hiljeni, ei tullut mitään viestiä. Suhde oli siis jo intiimi ja sovittu ettei ole pelkkä panosuhde. Nyt katosi ja hiljeni. Kuinka useiden tällaisten hiljenemisten jälkeen estää itseään muuttumasta kyyniseksi??? Onko vielä miehiä jotka kohtelevat naisia kunnioittavasti??? Vitutuskäyrä huipussaan, montako kertaa yksi ihminen jaksaa näitä pettymyksiä.

Kommentit (209)

Vierailija
161/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että olen nyt alkanut aivan ylireagoimaan tähän hylätyksitulemisen pelkoon. Mun edellinen suhteeni päättyi siihen, että mies perui yhteenmuuton aika viime tingassa ja sen jälkeen blokkasi minut kaikissa viestimissä. En meinannut saada tavaroitanikaan mieheltä, kunnes eräänä kauniina päivänä posti toi. "Jee".

No, nyt olen deittaillut erästä miestä, ollaan harrastettu seksiä ja vietetty öitä yhdessä. No, viime aikoina olen aistinut (lähinnä viestifrekvenssin madaltumisesta), että mies on menettämässä kiinnostuksensa. Tänään hän kommentoi viestissä erääseen asiaan siten, että tulkitsin sen omassa päässäni ilmoitukseksi, että hän ei halua enää jatkaa. Poistin välittömästi miehen numeron. Hetken asiaa tuumittuani, tajusin olleeni väärässä tuon viestin suhteen. Siis oikeasti väärässä, en "väärässä" ihastuneen ihmisen vääristyneessä ajatuksenjuoksussa. Tämä pikkuasia ahdistaa minua nyt aivan silmittömästi. Tuntuu, etten oikeasti kykene luottamaan itseeni enää ollenkaan. Olen varmaan tulossa hulluksi.

Vierailija
162/209 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se vaan menee niin, ettei kukaan ole sulle mitään velkaa tunnepuolella, eli jos tunteita ei vaan tule tai ne loppuvat niin silloin se loppuu. Toki sen voisi miehekäästi myös kertoa.

No itse olen nainen ja viimeisin mies (ei oltu ehditty fyysiselle tasolle, mutta muutamat treffit) ei nyt sitten millään meinannut tajuta, ettei minua kiinnosta, vaikka sanoin sen suoraan. Lopulta mua alkoi suoraansanottuna vituttaa ne 10 viestiä

Päivässä, vaikken vastannut edes niin

Ne eivät loppuneet....olin valmis olemaan ystävä, mutta nyt en halua enää ikinä nähdä tyyppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on todella julmaa, koska sen kohteeksi joutunut etsii usein vikaa itsestään, kun ei tiedä, mitä on tapahtunut eikä voi käsittää. Aikuinen ihminen ymmärtää sen ja näkee siksi sen vaivan, että ilmoittaa lopettavansa yhteydenpidon, vaikka se olisikin epämukavaa. Mitään niin kamalaa se ihminen ei voi sanoa, että se olisi pahempaa kuin ghostaaminen. Silloin jätetty voi käsitellä asian ja jatkaa elämää, vaikka se kirpaisisi ja toipuminen veisi kauankin. Ghostaamisen uhri jää limboon, josta pois pääseminen voi kestää kauankin. Se on henkistä väkivaltaa. Minut ghostasi nelikymppinen mies, jota tapailin pari kuukautta ja joka piti tiiviisti yhteyttä ja sanoi ja näytti olevansa täysin hullaantunut. Se ei ollut pelkkää seksiä vaan näimme muutenkin, kävimme kävelyllä ja syömässä, juttelimme kaikesta maan ja taivaan alla ja kerroimme kipeitä henkilökohtaisia asioita kumpikin. Kumpikin näki vaivaa, piti yhteyttä ja sanoi suoraan, että se ei ollut mikään harmiton panosuhde. Yhteydenpidon loppuminen tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, ilman mitään ennakkovaroitusta, ja sattui aivan järkyttävän paljon. Pelästyin ensin, että hänelle on sattunut jotain, mutta ei, somessa hän kyllä oli. Kysyin muutaman kerran, onko kaikki ok ja mihin hän on kadonnut, ei mitään vastausta. Sitten lähetin viestin, jossa kerroin ghostaamisen sattuvan, en ymmärrä mitä on tapahtunut ja että en enää häiritse häntä. Ei vastausta. Minusta aikuinen normaali ihminen ei käyttäydy niin, vaikka mitä tapahtuisi. 

Minulla oli eksä joka teki vastaavaa. Ghostasi, palasi takaisin ja Ghostasi taas. Lopulta selcisi että herralla oli aivovaurio.

Vierailija
164/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että olen nyt alkanut aivan ylireagoimaan tähän hylätyksitulemisen pelkoon. Mun edellinen suhteeni päättyi siihen, että mies perui yhteenmuuton aika viime tingassa ja sen jälkeen blokkasi minut kaikissa viestimissä. En meinannut saada tavaroitanikaan mieheltä, kunnes eräänä kauniina päivänä posti toi. "Jee".

No, nyt olen deittaillut erästä miestä, ollaan harrastettu seksiä ja vietetty öitä yhdessä. No, viime aikoina olen aistinut (lähinnä viestifrekvenssin madaltumisesta), että mies on menettämässä kiinnostuksensa. Tänään hän kommentoi viestissä erääseen asiaan siten, että tulkitsin sen omassa päässäni ilmoitukseksi, että hän ei halua enää jatkaa. Poistin välittömästi miehen numeron. Hetken asiaa tuumittuani, tajusin olleeni väärässä tuon viestin suhteen. Siis oikeasti väärässä, en "väärässä" ihastuneen ihmisen vääristyneessä ajatuksenjuoksussa. Tämä pikkuasia ahdistaa minua nyt aivan silmittömästi. Tuntuu, etten oikeasti kykene luottamaan itseeni enää ollenkaan. Olen varmaan tulossa hulluksi.

Et ole tulossa hulluksi. Et vain ole vielä valmis tapailemaan ketään.

Vierailija
165/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ghostannut parin vuoden tiiviin parisuhteen jälkeen. Ei siis vielä asuttu yhdessä, silloin se olisikin ollut haaste. Ymmärrän, että oli kumppanille melko kamalaa ja loukkaavaa, mutta olin pentu ja kiinnostavampi mies oli tullut näköpiiriin.

Vierailija
166/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä 181. Olen itse ghostannut kerran, mutta kyse oli vain siitä, ettei mies jättänyt minua rauhaan. En ollut edes vain vihjaillut vaan sanoin ihan suoraan että en halua jatkaa ja sanoin ihan syynkin, mutta silti jäi roikkumaan ja ehdottelemaan kaveruutta (kaveruudesta ei yleensä tule mitään, ellei sitten satu ole muuten täydellinen match mutta ei sitä kipinää). Kaveruus ja välittäminen merkkasi hänelle "moi mitä kuuluu" -viestejä tunnin välein. Vaikka koko ajan viestitteli, ei tuntunut yhtään kuuntelevan mitä sanoin. Kysyi vain sen takia että pääsisi itse vastaamaan. AINIIN ja se kysyi multa kahden viikon jälkeen että rakastanko sitä. Mitä vittua.

Eli en ymmärrä sitä, että luvataan kuut taivaalta monta kuukautta ja sitten ghostataan, mutta äärimmäisissä tapauksissa mielestäni ghostaus on sallittua. Tai sittenhän se ei oikeastaan ole edes ghostausta, vaan sitä että toinen ei suostu nielemään dumppaamista.

Vierailija
167/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän näyttää siltä, että naiset ghoustaavat, jos mies on liian innokas. Miehille ongelmana on, että nainen on liian passiivinen. Ghoustaamiseen on aina jokin syy. Syy tietenkin on, ettei ghoustaaja ollut tyytyväinen tilanteeseen. Teiden olisi jo aikaisemmin pitänyt erkaantua tai vähintään se olisi ollut edessä. Ghoustatun on ihan hyvä miettiä, mikä meni vikaan, kun näin tapahtui, eikä vain jäädä katkeruuteen vellomaan.

Itse ghoustasin naisen passiivisuuden takia. Kokeilen parin viikon tapailun jälkeen miten käy, jos en ole ensimmäisenä ottamassa yhteyttä. Naisesta ei enää kuulunut mitään koskaan. Voi olla, että nainen loukkaantui pahasti, koska ghoustasin, tai sitten nainen oli hyvin tyytyväinen, kun pääsi minusta eroon.

Vierailija
168/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaajat ovat pelkureita!

Vierailija
169/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän jos ghostaajan näin sattumalta kadulla, sanon tälle suorat sanat.

Vierailija
170/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin ghoustaus :D

Vierailija
171/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän näyttää siltä, että naiset ghoustaavat, jos mies on liian innokas. Miehille ongelmana on, että nainen on liian passiivinen. Ghoustaamiseen on aina jokin syy. Syy tietenkin on, ettei ghoustaaja ollut tyytyväinen tilanteeseen. Teiden olisi jo aikaisemmin pitänyt erkaantua tai vähintään se olisi ollut edessä. Ghoustatun on ihan hyvä miettiä, mikä meni vikaan, kun näin tapahtui, eikä vain jäädä katkeruuteen vellomaan.

Itse ghoustasin naisen passiivisuuden takia. Kokeilen parin viikon tapailun jälkeen miten käy, jos en ole ensimmäisenä ottamassa yhteyttä. Naisesta ei enää kuulunut mitään koskaan. Voi olla, että nainen loukkaantui pahasti, koska ghoustasin, tai sitten nainen oli hyvin tyytyväinen, kun pääsi minusta eroon.

No tästähän tulee sitten kiva noidankehä, kun naiset himmailevat, koska pelkäävät miesten ghostaavan liian innokkuuden vuoksi, ja miehet ghostaavat sitten naisen tämän "passiivisuuden" takia.

Vierailija
172/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa ghostanneena voin allekirjoittaa tämän. Tuntuu vain ylitsepääsemättömän pahalta sanoa toiselle, että ei minua kiinnostakaan.

Vierailija
173/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No te ghoustasitte toinen toisenne. Tai oikeastaan ei voi puhua ghostaamisesta, kun kumpikaan ei lähettänyt viestiä johon toinen olisi jättänyt vastaamatta ja hävinnyt kokonaan. Kiinnostus vain lopahti puolin ja toisin.

Vierailija
174/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa ghostanneena voin allekirjoittaa tämän. Tuntuu vain ylitsepääsemättömän pahalta sanoa toiselle, että ei minua kiinnostakaan.

Mitä tämä asiaan auttaa? Ghostauksen kohteesta tuntuu myös ylitsepääsemättömän pahalta, ja oikeastaan vielä enemmän, kun ei tiedä mitä ja miksi on tapahtunut.

Vierailija
175/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä asiaan auttaa? Ghostauksen kohteesta tuntuu myös ylitsepääsemättömän pahalta, ja oikeastaan vielä enemmän, kun ei tiedä mitä ja miksi on tapahtunut.

Siksipä olenkin koettanut korjata omaa käytöstäni ja nykyään lähetän sentään viestin, jossa toivotan hyvää jatkoa ja sanon, että on ollut kivaa, mutta parempi ettei nähdä enää. Jos toisella on joku asiallinen kysymys asiasta, saatan vielä lyhyesti vastata, mutta sitten blokkaan yhteystiedot.

Vierailija
176/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä olenkin koettanut korjata omaa käytöstäni ja nykyään lähetän sentään viestin, jossa toivotan hyvää jatkoa ja sanon, että on ollut kivaa, mutta parempi ettei nähdä enää. Jos toisella on joku asiallinen kysymys asiasta, saatan vielä lyhyesti vastata, mutta sitten blokkaan yhteystiedot.

Tämä on jees ja ihan riittävää.

Vierailija
177/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghoustaaminen ja ghoustaaminen, ensinnäkin se sana on GHOST ja toiseksi miksi V#TUSSA ei voi kirjoittaa suomea?!

No niinpä! Täten ehdotan, että ghostaamista (jota suurin osa ei osaa edes kirjoittaa oikein) aletaan sanoa vaikka haamuttamiseksi. Esim. "Pertsa haamutti mut puolen vuoden panojen jälkeen!"

Vierailija
178/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että ghostattu ei paljon muuta teekään kuin miettii, mikä meni vikaan eikä saa vastausta. Eikö olisi aika paljon parempi, että se, jolla ongelma on, kertoisi mikä se ongelma on, ja sen voisi mahdollisesti ratkaista? Tai vähintään ihminen osaisi tulevaisuudessa miettiä tätä asiaa ja välttää samaa virhettä, jos se nyt on virhe ollut?  En vaan ymmärrä, miten ghostaaminen on kellekään hyvä ratkaisu. Eikö se ghostaaja vaikkapa pelkää, että ghostattu loukkaantuu ja suuttuu niin kovasti, että jotain harkitsematonta kuten tulee tapaamaan tai lähettää vihaisia viestejä? Minusta on aika normaalia, että pitempään tapailleet (korvatkaa millä sanalla tykkäätte) tuntevat toisiaan kohtaan vahvojakin tunteita ja reagoivat tällaiseen.

Vierailija
179/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että ghostattu ei paljon muuta teekään kuin miettii, mikä meni vikaan eikä saa vastausta. Eikö olisi aika paljon parempi, että se, jolla ongelma on, kertoisi mikä se ongelma on, ja sen voisi mahdollisesti ratkaista? Tai vähintään ihminen osaisi tulevaisuudessa miettiä tätä asiaa ja välttää samaa virhettä, jos se nyt on virhe ollut?  En vaan ymmärrä, miten ghostaaminen on kellekään hyvä ratkaisu. Eikö se ghostaaja vaikkapa pelkää, että ghostattu loukkaantuu ja suuttuu niin kovasti, että jotain harkitsematonta kuten tulee tapaamaan tai lähettää vihaisia viestejä? Minusta on aika normaalia, että pitempään tapailleet (korvatkaa millä sanalla tykkäätte) tuntevat toisiaan kohtaan vahvojakin tunteita ja reagoivat tällaiseen.

Siis TEKEE jotain harkitsematonta.

Vierailija
180/209 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittavat siitä että miehet käyvät vain pumppaamassa ja sitten dumppaavat.

Miehet valittavat siitä etteivät saa treffejä, ja silloin harvoin kun saavat, #EiOllutSitäKemiaa.

Niin, paitsi ne muutamat miehet jotka eivät valita, koska flaksi käy.

Mitä tästä voisi oppia?

Suosituin mies jonka itse tunnen, on naisille ihan tavis koska ei ole kalsarimalli eikä ökyrikas. Mutta on keskivertoa komeampi, sosiaalisempi, hauskempi ja naisten iskemisessä taitavampi. Tyypillä on yleensä puolisen tusinaa hoitoa kierrossa, plus tietty irtosuhteet. Osa hoidoista FWB-suhteita, mutta aika usein kevyttä tapailua jossa annetaan ymmärtää että homma etenee vakavampaan suuntaan.

Muut mun tuntemat miehet on parisuhteessa, tai sinkkuina joutuu etsimään kumppania pitkän aikaa. Eivät edes yritä hakea seksisuhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi