Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suhtautuminen

Vierailija
13.10.2018 |

Tilanne on se, että minä koen miehen siskon käyttäytymisen yhdessä asiassa epäkunnioittavaksi. Olen kokenut jo pitkään. Olen joskus maininnut asiasta miehelleni. Nyt sitten tuli taas tilanne eteen, ja koin, että miehen sisko ei välitä yhdestä tärkeästä asiasta. Sanoin asiasta miehelleni ja asiasta tuli riita. Nyt tilanne on se, että mieheni ei näe asiassa ongelmaa ja, jos minulla on ongelma niin minä saan hoitaa tai olla hoitamatta asian. Minä koen että mies on asiassa siskon puolella ja samaan aikaan olen surullinen, koska minä olen sentään vaimo ja kyse on asiasta mikä liittyy meidän lapseen. Onko minulla oikeus olla asiasta surullinen tmv? Itkin jopa asiaa ja mies oli ihan välinpitämätön.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun uhriudut ja vaadit mieheltä jotakin. Olen tainnut nähdä tämän ennenkin..

Vierailija
4/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tuollaisia tyypejä, jotka aina pakottavat muut valitsemaan puolia.

Vierailija
5/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teistä on ok, jos miehen sisko käyttäytyy epäkunnioitettavasti lastamme kohtaan ja mies ei näe siinä ongelmaa. Minä olen sitten se paha tyyppi tässä. Kenenkähän tässä pitäisi kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
6/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pyytänyt valitsemaan puolia, VAAN näkemään asian lapsemme näkökulmasta!!!

Vierailija
7/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen surullinen lapseni puolesta ja koen että olen yksin sen suhteen miten asian hoidan.

Vierailija
8/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän sekaisin tunteittesi kanssa. Ei täällä mitään selvännäkiöitä olla, ja nekin jotka on on huijareita. Mitäpäs jos vain kerrot asiasta itse kun se sinua niin järkyttää.

Vierailija
9/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt edes viitsisit kertoa, mitä tuo "epäkunnioitettava käyttäytyminen" lasta kohtaan tarkkaan ottaen on, niin voisi jotenkin yrittää ottaa kantaa asiaan.

Vierailija
10/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän paha asettua sinun asemaan kun ei tiedä mikä tämä yksi asia on.

Vierailija
11/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen aluotus kun taivastellaan jotakin mistä ei kerrota kaikkea, ja sitten pikkuhiljaa keksitään jänniä tarinankäänteitä niin kauan että mies on paha. Niinhän tässäkin käy

Vierailija
12/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen sisko on lapsemme kummi ja kiinnostus lasta kohtaan on nolla. Viimeisimmäksi ei näyttänyt kiinnostavan nähdä lasta kun oli pidempään samassa kaupungissa käymässä, nyt ei kiinnosta lapsen synttärit jne. Monia esimerkkejä on vuosien aikana, mutta koko ajan 'pahenee'. Ehkä se vielä ottaa päähän kun sama toimintamalli ei ole toiselle kummilapsille.

Vierailija
13/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko ei palvo lastanne toisena päivä työnään?

Vierailija
14/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita sanoa että mies on paha. En vaan itse nyt ymmärrä miten mieheni ei näe tässä ongelmaa? Luulisi että jos lapselle on valittu kummit niin olisi kiva, jos kiinnostusta lasta kohtaan olisi edes vähän. Nyt lapsella on käytännössä yksi kummi 😔

Vierailija
15/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ulkopuoliset” näkee lapsen kykyprofiilin neutraalimpana kuin vanhemmat. Se on ihan normaalia.

Vierailija
16/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumakauta!!! Ihan kun nyt sitä vaatisin. Luulisi kummin olevan sen verran kiinnostunut että haluaa edes joskus tavata kun siihen on mahdollisuus (muutama kerta vuodessa) ja syntymäpäivänä muistaisi.

Vierailija
17/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo ole mitään "epäkunnioittamista" vaan ihan vain tavallista välinpitämättömyyttä.

Sellaista se joskus valitettavasti on. Kaikki lapset eivät ole kiinnostuneita lapsista, eivät edes kummilapsistaan, vaikka olisivat syystä tai toisesta kummiksi suostuneet.

Unohda koko kummi. Lapsi ei kummittomuudesta kärsi, kun ei muusta edes tiedä.

Vierailija
18/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita sanoa että mies on paha. En vaan itse nyt ymmärrä miten mieheni ei näe tässä ongelmaa? Luulisi että jos lapselle on valittu kummit niin olisi kiva, jos kiinnostusta lasta kohtaan olisi edes vähän. Nyt lapsella on käytännössä yksi kummi 😔

Kummi ei anna kaikkea aikaansa sinun lapselle?

Vierailija
19/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lapsi on nyt sitten jäänyt paitsi?

Vierailija
20/27 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumakauta!!! Ihan kun nyt sitä vaatisin. Luulisi kummin olevan sen verran kiinnostunut että haluaa edes joskus tavata kun siihen on mahdollisuus (muutama kerta vuodessa) ja syntymäpäivänä muistaisi.

Luulisin sinun ottaneen selvää niistä kummin velvollisuuksista. Lapsi veilä liian nuori saamaan kristillistäkasvatusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä