Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen miehestäni melkein joka yö painajaisia

Vierailija
13.10.2018 |

Mistä voi johtua? Melkein joka yö näen miehestäni jotain pahaa unta.. Tai jos unessa ei tapahdu varsinaisesti mitään pahaa niin tunnelma on silti ahdistava. Herään sitten aamulla valmiiksi vihaisena hänelle, koska olen yön katsellut unia, joissa hän tekee kaikkia ärsyttäviä tai ahdistavia asioita tai unia, joissa hänen olemassaolo vain jotenkin ketuttaa minua. Hereilläolo aikana meillä on ihan mukava tunnelma, enkä ymmärrä miksi näen tällaisia unia. Osaisiko joku sanoa tähän jotain viisasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/5 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin jo teinivuosina, että valkosipulin syöminen illalla tai käsi pään alla- tyylinen nukkuminen (käsi puutuu) aiheuttaa 95% pahoista unista. Niiden vältteleminen on siis lopettanut huonot unet oikeastaan kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin jo teinivuosina, että valkosipulin syöminen illalla tai käsi pään alla- tyylinen nukkuminen (käsi puutuu) aiheuttaa 95% pahoista unista. Niiden vältteleminen on siis lopettanut huonot unet oikeastaan kokonaan.

En syö valkosipulia enkä nuku käden päälle, joten ei voi johtua noista. Ap

Vierailija
4/5 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt joku. Tämä on oikeasti ihan kamalaa, nämä painajaiset pilaa päiväaikaisen fiilikseni, inhottava aloittaa joka aamu siitä, että on yön katsellut miehen raivostuttavia toilailuja unissa. Ap

Vierailija
5/5 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietät liikaa aikaasi tällä miesvihapalstalla, joka heijastuu uniisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi