Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä? kun on mokannu tosi pahasi kännis? mokasin eilen niin pahasti etten voi ehkä mennä enään töihi

Vierailija
13.10.2018 |

meillä oli siis firman bileet ja jostai ihmeen syystä olin sellases kunnos et en tajunnu mistää mitää ja koitin iskee monta eri miestä osastonjohtaja mukaanlukien ja mut sitten öloppujen lopuks kannettii kuulemma ulos sielt juhlist ja en tiedä kaikkee ees koska en uskalla pitää ees ouhelint päällä ja varman nyt irtisanoudun koska en vii mennä takas enään. tuntuu muute ku oisin vielki humalas et voiko olla tyrmaystippojakin?

Kommentit (226)

Vierailija
81/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh on muutkin mokailleet. Nyt oli sinun vuoro. Minä olen herännyt vaikka ja mistä, herännyt ilman vaatteita, hukannut tavarani, itkenyt ja avautunut puolitutuille, haukkunut ja ilkeillyt ilman syytä, kaatuillut ja sammunut useasti baariin, oksentanut baaritiskille, pannut ehdottoman vääriä ihmisiä, kontannut kadulla useasti, kuseskellut mihin sattuu mukaanlukien housut, iskenyt ja roikkunut miehissä kiinni (olivat lähinnä järkyttyneitä), sekoillut yksin baareissa, soitellut mihin sattuu, viestitellyt väärille ihmisille....lista olisi loputon

En edes muista yksittäistä emänoloa koska olen oikeasti ollut TODELLA paha usean kerran. Mutta on niistä toivuttu, joskus vain aikaa menee.

Mulle ei ole ikinä sattunut mitään tälläistä, en tosin juokaan. Mutta mokailla voi selvinpäinkin. Enkä kuvittele olevani parempi kun en juo. Silloin harvoin kun olen juonut, järki pysyy päässä täysin.

Vierailija
82/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, meneekö sulla yleensä muisti? Joitko ennen muistinmenetystä erityisen paljon vai voisiko tyrmäystipat tulla oikeasti kyseeseen?

Kun poliisit hakivat sinut, toimitettiinko sinut sairaalaan tutkittavaksi? Sen raiskaussyytöksen takia nimittäin näin olisi pitänyt toimia - minne muualle poliisit olisivat sinut muka vieneet, potentiaalisen raskauksen uhrin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näiden juttujen lisäksi olin kertonut myös poikakaverille t mut on raiskattu ja en siis muista mitään koko syytöksestä. en itseasiassa muista mitään tietyn pisteen jälkeen. kaikki täällä sanoo et mee ma töihin. en todellakaan oo menossa. tää ketä syytin raiskauksesta väitin siis et raiskas vessassa...niin hän on mun tiimissä (meitä on neljä)

Mistä ihmeestä tuollainen raiskausjuttu olisi tullut mieleesi? Onko tyyppi käyttäytynyt jotenkin uhkaavasti tai muuten epäasiallisesti aiemmin vai oliko tuo siis täysin tuulesta temmattua ja syytöksen kohde sattumanvarainen? Oli miten oli, todella, todella vakava syytös ja osa ongelmaa, jonka takia oikeasti raiskatuksi tulleet joutuvat pelkäämään, että heitä ei uskota. Ei humalatila saa olla tekosyy sille, että tuollaista painetaan villasella. Ansaitset seuraamukset, ota ne vastaan äläkä pakoile vastuutasi.

Vierailija
84/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet maanantaina töihin ja kysyttävää kellään, niin toteat että toiminta oli Alter Egosi suorittama performanssi. Sillä minällä joka nyt tuli töihin, ei ole mitään tekemistä sen toisen sinäsi suorittaman näytelmän kanssa.

Vierailija
85/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat helpolta. Irtoisko pillua?

Ei irtoo. Olen mies. Ap.

Haha, nyt onkin sitten paha. Eli tulit kaapista kännissä firman bileissä ihan näytöstyyliin, yrittämällä iskeä pomoa! Way to go!

Olishan se pomo voinut olla nainenkin.

Olisko?

Koitin iskee montaa miesta osastonjohtaja mukaan lukien"

Miten tuosta voi tehdä tulkinnan, että osastonjohtaja on nainen?

Vierailija
86/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa esimiehellesi vaikka jo tänään. Ja pyytää anteeksi. Kuten myös muille asianosaisille.

Maanantaina töihin vaan. Pakeneminen ei auta.

Aina joku mokaa firman juhlissa.

Entinen esimieheni nosteli mm mekkoaan paljastaen rintansa. Viina on viisasten juoma.

Nyt puhelin käteen. Voit laittaa vaikka ensin viestin, missä kysyt: Voisinko soittaa? Jos lupaa ei tule, niin sitten laitat pahoittelyviestin. Pää pystyyn. Jatkossa enemmän pelisilmää.

Vierailija
87/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap??? Missäs mennään?

Vierailija
88/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh come on...jos tämä olisi oikeasti tapahtunut niin varmastihan tästä kertoisi näin yksityiskohtaisesti jollekin vauvapalstalle vielä kaiken päälle..

Vierailija
89/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti kiinnostaisi tietää, missä vaiheessa ja miksi ap kallistui sille kannalle, että mitään ahdistelua ei tapahtunut? Hänhän ei muista mitään. Ja miksei muista mitään - meneekö hänellä useinkin överiksi vai oliko tämä eka kerta? Muistaako hän juoneensa montakin annosta ennen kuin muisti katosi?

Kaiken kaikkiaan tosi outo juttu, joko ap on edelleen sekaisin tai sitten tämä on tavallista huonommin suunniteltu trolli.

Vierailija
90/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit esiin! Ap nyt kynä (tai sormet) sauhuamaan.

Vierailija
91/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vaikuttaa provolta tuon raiskaus syytteen jälkeen...

Vierailija
92/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, meneekö sulla yleensä muisti? Joitko ennen muistinmenetystä erityisen paljon vai voisiko tyrmäystipat tulla oikeasti kyseeseen?

Kun poliisit hakivat sinut, toimitettiinko sinut sairaalaan tutkittavaksi? Sen raiskaussyytöksen takia nimittäin näin olisi pitänyt toimia - minne muualle poliisit olisivat sinut muka vieneet, potentiaalisen raskauksen uhrin?

Tämä. Kaikkea täällä uskotaankin. Jos poliisi tulee paikalle ja tällainen syytös on esitetty, ainoa mahdollinen vaihtoehto on viedä epäilty uhri tutkittavaksi jotta saadaan parempia todisteita kuin sana sanaa vastaan. Jos taas poliisikin on tullut siihen tulokseen, että ap taitaa puhua lämpimikseen, syytetyn oikeusturvan vuoksi tutkimus on paikallaan.

Vierailija
93/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä oikeasti tapahtunut, niin misi te paapotte tällaista sikaa kuin ap? Jos mitään ahdistelua ei tapahtunut niin syyte on törkeä kunnianloukkaus. Muutenkin kuka juo itsensä tuollaiseen kuntoon firman pippaloissa?

Vierailija
94/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota tullu mokailtua monet kerrat. Yksistä Kokoomuksen iltajuhlista mut oli kannettu taksiin ja siitä vielä sisälle kotiakin. Mies oli ottanut ovella vastaan. Mistään en muista mitään ja parempi niin.

Vierailija
95/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sun tarina romahti jo. Nyt kannattaa lopettaa.

Vierailija
96/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

soitin esimiehelle ja kerroin et raiskausyyte oli väärä. esimiessano suoraan ettei voida olla samassa tiimissä syytetyn kanssa. kävisitten niin et sanoin itteni irti. poliisille sanoin et olin vaankännis mitään ei tapahtunu

sori krjotus. otin tasuria koska taa on liikaa

Vierailija
97/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva stoori mutta ensi kerralla kannattaa panostaa realismiin hieman enemmän.

Vierailija
98/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh on muutkin mokailleet. Nyt oli sinun vuoro. Minä olen herännyt vaikka ja mistä, herännyt ilman vaatteita, hukannut tavarani, itkenyt ja avautunut puolitutuille, haukkunut ja ilkeillyt ilman syytä, kaatuillut ja sammunut useasti baariin, oksentanut baaritiskille, pannut ehdottoman vääriä ihmisiä, kontannut kadulla useasti, kuseskellut mihin sattuu mukaanlukien housut, iskenyt ja roikkunut miehissä kiinni (olivat lähinnä järkyttyneitä), sekoillut yksin baareissa, soitellut mihin sattuu, viestitellyt väärille ihmisille....lista olisi loputon

En edes muista yksittäistä emänoloa koska olen oikeasti ollut TODELLA paha usean kerran. Mutta on niistä toivuttu, joskus vain aikaa menee.

Tiedät kai, että tuo ei ole normaalia humalakäytöstä?

Vierailija
99/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia toimintaa valtaosalle suomalaisista. Pää ei kestä viinaa, joten kaikkia mahdollisia ahdistellaan kännissä ja lopuksi yleensä haukutaan useampi johtaja.

Normisettiä.

Vierailija
100/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota opiksesi , niin ei mennyt hukkaan sekoilut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän