Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä? kun on mokannu tosi pahasi kännis? mokasin eilen niin pahasti etten voi ehkä mennä enään töihi

Vierailija
13.10.2018 |

meillä oli siis firman bileet ja jostai ihmeen syystä olin sellases kunnos et en tajunnu mistää mitää ja koitin iskee monta eri miestä osastonjohtaja mukaanlukien ja mut sitten öloppujen lopuks kannettii kuulemma ulos sielt juhlist ja en tiedä kaikkee ees koska en uskalla pitää ees ouhelint päällä ja varman nyt irtisanoudun koska en vii mennä takas enään. tuntuu muute ku oisin vielki humalas et voiko olla tyrmaystippojakin?

Kommentit (226)

Vierailija
101/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä päättyi siihen että irtisanouduit?

Vierailija
102/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko syytettyyn mieheen ollut yhteydessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt lapsi rakkaat provoa usko!

Vierailija
104/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kiva kulttuuri, että mikä tapahtuu firman juhlissa, myös pysyy siellä. Maanantaina kaikki vähänkin mokailleet miettii " apua milloinkohan joku sanoo jotain", mut ei kukaan koskaan sano mitään :)

Vierailija
105/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä tällaisia asioita voi lauantaina sopia. Kyllähän irtisanomiset tehdään virka-ajalla. Eikö jotain muuta tiimiä sinulle löydy. Mitä työtä te teette? Kirjoitatko aina noin huonosti? Oletteko jotain suorittavan työn tekijöitä?

Vierailija
106/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EnääN. Kirjoita suomea. Teksti on kuin teinin suusta, taidat olla aika nuori.

Vierailija
107/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksella kyllä noista jauhetaan vuosienkin päästä, valitettavasti.

Kaveri oli sekoillu työpaikan pikkujouluissa, ei ollu töissä siellä enää kun minä olin. Työkaverit alko muistella tätä mun kaveria ja kerto, miten oli tippunu tuoleilta ja hame korvissa örveltäny. Vastasin vaan, että aijaa, vaikka meneekin joskus överiksi niin on silti ihana ihminen, varsinkin kun ei jauha muista paskaa. Hiljenivät, kun eivät tienny että ollaan kavereita.

Vierailija
108/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ap ainoa, oon myös humalassa aiheettomasti syyttänyt miestä raiskauksesta ja poliisin pyytänyt paikalle. Kerroin myös jälkikäteen poliisille totuuden ja tekemästäni perättömästä ilmiannosta kävin sovittelussa, jossa pyysin mieheltä anteeksi ja asia jäi siihen, antoi anteeksi. Teit virheen, mutta voit nyt toimia oikein ja kantaa vastuun siitä.

Vierailija
109/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo ap ainoa, oon myös humalassa aiheettomasti syyttänyt miestä raiskauksesta ja poliisin pyytänyt paikalle. Kerroin myös jälkikäteen poliisille totuuden ja tekemästäni perättömästä ilmiannosta kävin sovittelussa, jossa pyysin mieheltä anteeksi ja asia jäi siihen, antoi anteeksi. Teit virheen, mutta voit nyt toimia oikein ja kantaa vastuun siitä.

Siis ihan mielenkiinnosta kysyn mutta mikä kumma saa kännissä kehittämään tämmöisiä valeraiskauksia? Ihastuminen, katkeruus, viha, ihan vaan känni? Minäkin olen kännissä valehdellut vaikka mistä mutta en ainakaan (vielä) raiskauksesta 🙈

Vierailija
110/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ap pk-seudulla vai pienemmällä paikkakunnalla?

Ihan vain siksi, että pienemmillä paikkakunnilla jutut kulkee niin nopeasti, että irtisanomisella tuskin saavuttaa mitään.

Pk-seudulla voi niinkin hävitä vähin äänin ja hakea muita töitä kaikkien tietämättä.

Vierailija
111/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tuttu tunne joo, ei tää maailma niin vakava ole et loparit pitäs ottaa, otahan rauhallisesti maanantaina siel ja olet ku mitää ei olis tapahtunu. Eiköhän meille kaikille ole joskus sattunu pikkujurris vähä kyseenalaisia juttui.

Vierailija
112/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trinition kirjoitti:

Noh, tuttu tunne joo, ei tää maailma niin vakava ole et loparit pitäs ottaa, otahan rauhallisesti maanantaina siel ja olet ku mitää ei olis tapahtunu. Eiköhän meille kaikille ole joskus sattunu pikkujurris vähä kyseenalaisia juttui.

Irtisanoutui jo

Vierailija
113/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä porukkaa on tollaisten juominkien jälkeen niin keskittyneitä omaan morkkikseen, ettei niitä kiinnosta muiden hölmöilyt. 

Vierailija
114/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nääh on muutkin mokailleet. Nyt oli sinun vuoro. Minä olen herännyt vaikka ja mistä, herännyt ilman vaatteita, hukannut tavarani, itkenyt ja avautunut puolitutuille, haukkunut ja ilkeillyt ilman syytä, kaatuillut ja sammunut useasti baariin, oksentanut baaritiskille, pannut ehdottoman vääriä ihmisiä, kontannut kadulla useasti, kuseskellut mihin sattuu mukaanlukien housut, iskenyt ja roikkunut miehissä kiinni (olivat lähinnä järkyttyneitä), sekoillut yksin baareissa, soitellut mihin sattuu, viestitellyt väärille ihmisille....lista olisi loputon

En edes muista yksittäistä emänoloa koska olen oikeasti ollut TODELLA paha usean kerran. Mutta on niistä toivuttu, joskus vain aikaa menee.

Tiedät kai, että tuo ei ole normaalia humalakäytöstä?

Minäkin kauhistelin tuota listaa. Olin 15 vuotta tosi pahasti alkoholisoitunut, mutten siltikään ole tehnyt puoliakaan tuosta kuvatusta.

Vierailija
115/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trinition kirjoitti:

Irtisanoutui jo

Joutuuhan sitä silti maanantaina menemään töihin, jos on normaali irtisanomisaika?

Vierailija
116/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan aiheellinen irtisanoutuminen, olisi todella kiusallista jatkossa turhaan syytetyn kannalta etenkin ja yleisestikin työilmapiirin kannalta.

Tuollaista ei vain tehdä. Voit saada kunnianloukkaussyytteen.

Vierailija
117/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli myös mieleen että mitäs jos tuo syyttelysi ei ollutkaan aiheeton, jos sinua onkin ahdisteltu...?

Känniset ahdistelee toisiaan, eivätkä muista mitään. On siinä poliisilla tekemistä. Miksi firma järjestää kännijuhlia? Tylsää on, jos ei ilman kännäämistä viihdytä.

Vierailija
118/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä viestiketjua lukiessa tajuan, kuinka viisaasti tein noin 9-10 vuotta sitten, kun lopetin alkoholin juomisen lähes kokonaan. Kuitenkaan en voi kirjoittaa, että olisin lopettanut sen kokonaan, koska olen sen jälkeen juonut noin 4-5 mukillista kaupasta ostettua simaa, jossa on alkoholia noin 0.5-0.8% ja syönyt muutaman liköörikonvehdin.

Vierailija
119/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi settiä ainakin meidän firman bileissä

Vierailija
120/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan mielenkiinnosta kysyn mutta mikä kumma saa kännissä kehittämään tämmöisiä valeraiskauksia? Ihastuminen, katkeruus, viha, ihan vaan känni? Minäkin olen kännissä valehdellut vaikka mistä mutta en ainakaan (vielä) raiskauksesta 🙈

Viha, tarkemmin sanottuna miesviha, kosto. Miesvihan syy lapsuuden aikainen seksuaalinen hyväksikäyttö, jota vielä tuolloin ollut käsitellyt ja kostin asian tai se purkautui noin. Ymmärsin kyllä vääräksi teoksi, kaduin ja pyysin anteeksi, sekä käsittelin terapiassa lapsuuden traumat ja pääsin miesvihasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän