Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä? kun on mokannu tosi pahasi kännis? mokasin eilen niin pahasti etten voi ehkä mennä enään töihi

Vierailija
13.10.2018 |

meillä oli siis firman bileet ja jostai ihmeen syystä olin sellases kunnos et en tajunnu mistää mitää ja koitin iskee monta eri miestä osastonjohtaja mukaanlukien ja mut sitten öloppujen lopuks kannettii kuulemma ulos sielt juhlist ja en tiedä kaikkee ees koska en uskalla pitää ees ouhelint päällä ja varman nyt irtisanoudun koska en vii mennä takas enään. tuntuu muute ku oisin vielki humalas et voiko olla tyrmaystippojakin?

Kommentit (226)

Vierailija
41/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin huonosti kirjoittavalla voi mitään työpaikkaa olla.

sellanen olo et kädet tärisee ja ihanku ois vieläkin humalassa et normaalisti kyllä kirjotan ihan ok

Vierailija
42/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäänsä en ymmärrä miten voisit saada mitään sanktiota, puhuttelu olisi ehkä ok. Mutta firman juhlat ja siis juhlat vapaa-aikana? Ei siitä voi mitään sanktiota saada mutta nuhteita voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no laitoin tälle työkaverille joka on myöskaveri viestiä et uskallanko soittaa sille vai tuleeko onko parempi etten soita ja otan vaan saikkua niin se vastas että muun on hyvä tietää koska seurauksia on ilmeisesti tiedossa ja saikku ei oo nyt keino tähän. kaveri soittaa mulle tasalta. saas nähd'ä kehtaanko edes tänne kirjottaa miten on menny. siis mua ahdistaa ihan kamalasti :( ap

Ei meinannut henkeä saada, kun yritti saada selvää noin pitkästä lauseesta ilman välimerkkejä. Ja sitten väitetään, ettei sillä ole merkitystä miten nettiin kirjottaa...

Vierailija
44/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no laitoin tälle työkaverille joka on myöskaveri viestiä et uskallanko soittaa sille vai tuleeko onko parempi etten soita ja otan vaan saikkua niin se vastas että muun on hyvä tietää koska seurauksia on ilmeisesti tiedossa ja saikku ei oo nyt keino tähän. kaveri soittaa mulle tasalta. saas nähd'ä kehtaanko edes tänne kirjottaa miten on menny. siis mua ahdistaa ihan kamalasti :( ap

Millä alalla työskentelet? Kyllähän muutkin mokailee ja positiivista on, jos et kuitenkaan ole nyrkit pystyssä heilunut. Varmasti todella ahdistava tilanne ja tunnen jopa myötätunto ahdistusta :D pahoittelet tapahtunutta työkavereille, esim facebookissa laitat viestiä. Eiköhän ne joskus unohda. Seuraavissa bileissä voit olla vesilinjalla, jos ei omia rajoja tunne.

Vierailija
45/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä firman bileet on tylsät jos kukaan ei sekoile

Vierailija
46/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, jos sua nolottaa työkavereiden iskeminen, niin mä kerran kommentoin erään sukulaismiehen seksikkyyttä. Olin niin kännissä, etten tunnistanut sukulaisekseni. Kyllä muutkin mokailee!

Vierailija
47/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kyllä jonkun firman juhlissa kuuluu sekoilla. Kivasti luo yhteisöllisyyttä ja antaa hyvän juoruaiheen hetkeksi.

Vierailija
48/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä seurauksia?! Oikeasti kännissä voi ihmiset sekoilla kuinka vaan ja 99% ne painetaan villasella. Se morkkis on tarpeeksi paha rangaistus. Jollet ole uhannut tappaa ketään tms niin ei sulle mitään rangaistusta tule... se että on yrittänyt pokata työkavereita ei ole vakavaa.. hauskaa, noloa tai myötähäpeää herättävää mutta ei siitä ”tilille” joudu. Eräs johtoasemassa oleva mies oli haukkunut uuden naisesimiehensä firman pikkujouluissa ( oli ollut varmaan 2 kk talossa ) ja jatkoi tämän jälkeen työssä 10 vuotta. Trust me, paljon pahempaa on tapahtunut kuin se mitä sinulle eilen. Kaikesta selviää. Tsempit!

Vierailija
49/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko juttelitte puhelimitse? Saitko lisää infoa tapahtumista?

Vierailija
50/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa työpaikkojen pippaloissa edes kannata käydä, kun niissä tuntuu aina olevan niitä perkeleen tiukkapipoja jotka ei ulisee pikku sekoilustakin. Eihän ap edes sekoillut kunnolla.

Vierailija
51/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noin huonosti kirjoittavalla voi mitään työpaikkaa olla.

sellanen olo et kädet tärisee ja ihanku ois vieläkin humalassa et normaalisti kyllä kirjotan ihan ok

Joo minäkin kirjoitan aina käsien tärinän takia "enään". Ihan kamalaa se tärinä!

Vierailija
52/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla paskalla kirjoitustyylillä aloitettu useita provoja. Ilmeisesti tekemisen puute jollakin.

Vierailija
53/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos firman bileissä tai pikkujoulussa ei kukaan örvellä niin joutuu palkkaamaan ulkopuolisen sekoilemaan ettei oo niin tylsää. Rohkeasti vaan menet töihin ja vetoat siihen etten muista juuri mitään. Jotku ottaa viikon sairauslomaa niin pöly ehtii laskeutua.

Vierailija
54/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enpä tiedä mistä alottaisi. voitteko ihan rehellisesti sanoa uskallanko mennä maanantaina töihin vai jäänkö saikulle vai etsinkö töitä? tosiaan esimies varannut kahden keskisen paliksen ma ja tässä mitä kuulin työkaverilta. olin mm. syyttänyt yhtä työkaveria seksuaalisesta ahdistelusta ja pyytänyt muita soittamaan poliisit. ilmeisesti ahdistelua ei ole tapahtunut mutta poliisit soitettiin. sillä välin olen itse ahdistellut muita ja sammunut sohvalle ja kussut alleni. kun poliisit tulivat olin siinä kunnossa että mut piti kantaa pois. ravintola haluaa ilmeisesti että korvaan sohvan jolle kusin joten ovat pyytäneet mun yhteystoietoja ja väitetystä ahdistelusta poliisi oli tiedustellut työkavereilta.....

Kuvailiko kaveri millä lailla ahdistelit?

Vierailija
55/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enpä tiedä mistä alottaisi. voitteko ihan rehellisesti sanoa uskallanko mennä maanantaina töihin vai jäänkö saikulle vai etsinkö töitä? tosiaan esimies varannut kahden keskisen paliksen ma ja tässä mitä kuulin työkaverilta. olin mm. syyttänyt yhtä työkaveria seksuaalisesta ahdistelusta ja pyytänyt muita soittamaan poliisit. ilmeisesti ahdistelua ei ole tapahtunut mutta poliisit soitettiin. sillä välin olen itse ahdistellut muita ja sammunut sohvalle ja kussut alleni. kun poliisit tulivat olin siinä kunnossa että mut piti kantaa pois. ravintola haluaa ilmeisesti että korvaan sohvan jolle kusin joten ovat pyytäneet mun yhteystoietoja ja väitetystä ahdistelusta poliisi oli tiedustellut työkavereilta.....

Kyllä uskallat. Menet ja keskustelet esimiehesi kanssa. Pahoittelet käytöstäsi ja mahdollista aiheetonta syytöstä. Korvaat sohvan pesetyksen ja jatkat elämääsi niinkuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Seuraavan kerran firman juhliin vesilinjalla. Tsemppiä!

Vierailija
56/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin ja sulla on silloin palaveri. Ei auta paeta, se vain pahentaa. Pyydät anteeksi, sanot ettet tiedä mikä sinuun meni ja että kännipäissäsi kuvittelit olemattomia. Sitten pyydät muilta anteeksi. Sitten käyttäydyt normaalisti.

Vierailija
57/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei täytyy myöntää että tuo on aika paha että väitit olevasi raiskattu. Poliisi selvittää asian ja pyytää kuulusteluihin kunnes asian annetaan olla perusteettomana. Jos vain tämä on ok sille syytetylle miehelle. Mutta joo aika fail!

Vierailija
58/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei täytyy myöntää että tuo on aika paha että väitit olevasi raiskattu. Poliisi selvittää asian ja pyytää kuulusteluihin kunnes asian annetaan olla perusteettomana. Jos vain tämä on ok sille syytetylle miehelle. Mutta joo aika fail!

oletko myös sitä mieltä että parempi olisi pysyä pois töistä hteken aikaa? ap

Vierailija
59/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et nyt kovin pahasti ole mokannut. Ota saman tien yhteyttä poliisiin ja peru raiskaussyytteet. Samoin soita (selvitä numero) hälle jota syytit ja pyydä anteeksi. Laita tämän jälkeen email pomolle ja kerro kuinka olet jo toiminut pahoittelujen kera. Ja reilusti ma töihin! Olen kuulehan pahempiakin mokia kuullut ja nähnyt. Toimeen nyt heti niin olokin helpottuu!

Vierailija
60/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä aikuiset ihmiset juo itsensä tuohon kuntoon? Naurettavaa käytöstä. Toivottavasti opit tästä jotakin ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi