mitä tehdä? kun on mokannu tosi pahasi kännis? mokasin eilen niin pahasti etten voi ehkä mennä enään töihi
meillä oli siis firman bileet ja jostai ihmeen syystä olin sellases kunnos et en tajunnu mistää mitää ja koitin iskee monta eri miestä osastonjohtaja mukaanlukien ja mut sitten öloppujen lopuks kannettii kuulemma ulos sielt juhlist ja en tiedä kaikkee ees koska en uskalla pitää ees ouhelint päällä ja varman nyt irtisanoudun koska en vii mennä takas enään. tuntuu muute ku oisin vielki humalas et voiko olla tyrmaystippojakin?
Kommentit (226)
Meillä ainakin joka kerta pikkujouluissa joku oksentaa, itkee, sammuu, rähisee ja haastaa riitaa, lähtee ambulanssilla tai talutetaan taksiin, puhuu asioista, joista ei pitäisi. Kerran olen nähnyt kahden työkaverini panevankin keskenään, ja jälkeenpäin toki kuullut muistakin tapauksista.
Vierailija kirjoitti:
meillä oli siis firman bileet ja jostai ihmeen syystä olin sellases kunnos et en tajunnu mistää mitää ja koitin iskee monta eri miestä osastonjohtaja mukaanlukien ja mut sitten öloppujen lopuks kannettii kuulemma ulos sielt juhlist ja en tiedä kaikkee ees koska en uskalla pitää ees ouhelint päällä ja varman nyt irtisanoudun koska en vii mennä takas enään. tuntuu muute ku oisin vielki humalas et voiko olla tyrmaystippojakin?
Jatkat töitä normaalisti.....
Noh, onnesi on myös että olet mies. Harvassa yrityksessä tollaseen puututaan.
Eikö ap ole se sama jonka mies sai potkut koska kävi kännissä ja darrassa töissä? Hieno pariskunta.
töihin vaan. joko teeskentelet etten muista tai tiedä asiasta mitään tai sitten lähetät hyvin lyhyen asiallisen anteeksipyyntöviestin porukoille, ja muuten et kommentoin ellei joku kysy. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trinition kirjoitti:
Noh, tuttu tunne joo, ei tää maailma niin vakava ole et loparit pitäs ottaa, otahan rauhallisesti maanantaina siel ja olet ku mitää ei olis tapahtunu. Eiköhän meille kaikille ole joskus sattunu pikkujurris vähä kyseenalaisia juttui.
Irtisanoutui jo
Joutuuhan sitä silti maanantaina menemään töihin, jos on normaali irtisanomisaika?
Ei vaan mane, yksinkertaista.
No mitäs poikaystäväsi om mieltä?
Jos yritit iskeä ja väkisin pussaila miehiä?
Pirullisia nuo kännimokat jotka vaikuttavat myös muihin kun itseensä.
Noh, kyllä se siitä.
Pyydät kahvihuoneessa kaikilta vain anteeksi ja sillä siisti. Tai lähetät sähköpostia.
Pääset puhutteluun viina ongelmasi takia.Torkkeniin pääset vielä.
Huhhh… Tämän takia olen aina ollut tarkka työpaikan bileissä alkoholin kanssa. Ymmärrän tuskaasi. Kerran ainoastaan sattui yksi nolo episodi, kun mentiin työporukalla juhlista jatkoille baariin. Oltiin onneksi enää yhden hyvän työkavereiden kanssa kahdestaan siellä, muut jatkoi keskenään. Lähtiessämme baarista narikkamies jostain syystä pyysi meiltä kuitin narikan maksusta, oli aika omituista sillä eihän sitä narikkaa edes saa maksamatta sitä etukäteen. Suutuin kun jouduin etsimään sitä kuittia ja siinä samalla haukuin narikkamiestä pimpinnuolijaksi :DDD Työkaveri oli aika ihmeissään ja jälkeenpäin naurettiin sille vaan, kuittikin onneks löytyi niin päästiin sieltä kotiin :D Mutta oli tarpeeks noloa jo tuo yks episodi, normaalisti kun oon ihan asiallinen ja hillitty tyyppi.
Sen ajan minkä aloittaja käyttäisi töihinsä, mihin ei nyt siis mene, olisi hyödyllisintä käyttää oikeinkirjoituksen sisäistämiseen. Tsempit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noniin avasin puhelimen ja yks työkaveri on laittanu viestin et kannattaa ehkä olla hetki saikulla et jaahas.....
Sun täytyy selvittää mitä on tapahtunut. Käyt pyytämässä asianomaisilta anteeksi, jos mahdollista niin ennen töihin menoa henk koht. Et voi mennä töihin ja olla ihan muina naisina mitä ilmeisimmin.
Meillä kävi kerran niin että eräs tyyppi kovassa humalassa alkoi haastaa riitaa toisen kanssa ja näytti siltä että kohta käy päälle, olimme baarissa siis ja poke tuli väliin, heitti sen pihalle. Vielä ulkona se hakkasi ovea ja yritti päästä sisään mutta poke ei enää päästänyt. Sitten seur. vkolla oli kuin mitään ei olisi tapahtunut, pomo yritti saada hänet ja muut mukana olleet palaveriin, muttei suostunut. Yritti tulla meidän muutamien kanssa lounaalle mutta kieltäydyttiin, oltiin niin järkyttyneitä tapahtuneesta ja siitä että tyyppi ei pyytänyt anteeksi. Sitten meidän toinen päällikkö järjesti pakollisen palaverin jossa käytiin tämä tapahtuma läpi, tämä riehunut henkilö myönsi vaan että oli suuttunut ja että riita oli väärinymmärrys, ei sanonut kuulemma työkaverille niitä asioita, vaan hän kuuli/ymmärsi väärin, ei pyytänyt anteeksi. Tämän jälkeen on jo vuoden verran välttänyt katsekontaktia tämän työkaverin ja muutaman kanssa jotka sitä puolusteli, ei tehvehdi kun tulee vastaan, kääntyy vihaisena pois. Työasioita hoitaa sähköpostilla, viskoo papereita pöydälle tai jättää oveen/postilokeroon. Kyllä mekin vältellään nyt sitä, kyseessä ilmeisesti persoonaallisuushäiriöinen ihminen, sillä eihän tämä ole normaalia? Myöhemmin vielä riiteli työparinsa kanssa töissä ja oli saikulla yli kk. Esimies ilmoitti meille että asia on hoidossa, ollut jo muutaman kk, mutta missään ei näy ja sama meno eli välttely jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
sellanen vielä että näköjään esimies varannu heti ma keskustelun....ei helvetti en kyl voi mennä töihin! piti olla muutenkin etäpäivä mut se onm peruttu ja toi keskustelu löytyy kalenterista nyt. nyt kuumottaa
Porvoostahan tää on.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ja pyydä päästä esimieheni puheille. Sano hänelle , että mokasi ja pyydät anteeksi. Sano vaikka olevasi tottumaton alkoholin käyttäjänä. Laittaudu siistiksi ja ole vähän ylipirteä. Korosta, että nyt olet täydessä työvireessä. Jos joku työkaveri mainitsee asiasta, sano että meni vähän överiksi, kun et ole tottunut alkoholiin. Nyt on uusi päivä ja kaikki hyvin.
Yleensä ihmiset eivät niin toisten tekemisiä ja juttuja noteeraa ja muistele, kun touhuavat omiaan kännissä. Pää pystyssä töihin vaan.
Meillä lähti kerran koko pieni työporukka palkintoristelylle Tukholmaan. Eipä kukaan tainnut omasta hytistään aamulla herätä, tai jos heräsi, oli hyttikaveri vaihtunut. Itse olin vielä Tukholmassakin niin päissäni, että otin (tarjottuja) krapuladrinkkejä pysyäkseni suunnilleen toimintakykyisenä.
Oksentelua, hytin lattialle kusemista, sekoilua, hysteriaa, itkua, hirveä sekamelska.
Ja oltiin siis erään yliopiston eräs osasto.
Totaalinen kännimokailu on vähän sellainen osa suomalaista yleissivistystä. Oppii armoa itselleen ja muille. Jos kukaan ei kuollut tai vammautunut, selviät kyllä.
Voimia ja halaus.
Mä olin 20 -30v tuollainen että sattui kännimokia.
Ei ihan tuollaisia.
Lähinnä tanssin villisti ja saatoin istua jonkun syliin..
Tollasen jälkeen vaihtaisin firmaa ihan varmasti. Huh..
Hienoa. Nyt voit mennä pois tästä keskustelusta.