Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä? kun on mokannu tosi pahasi kännis? mokasin eilen niin pahasti etten voi ehkä mennä enään töihi

Vierailija
13.10.2018 |

meillä oli siis firman bileet ja jostai ihmeen syystä olin sellases kunnos et en tajunnu mistää mitää ja koitin iskee monta eri miestä osastonjohtaja mukaanlukien ja mut sitten öloppujen lopuks kannettii kuulemma ulos sielt juhlist ja en tiedä kaikkee ees koska en uskalla pitää ees ouhelint päällä ja varman nyt irtisanoudun koska en vii mennä takas enään. tuntuu muute ku oisin vielki humalas et voiko olla tyrmaystippojakin?

Kommentit (226)

Vierailija
1/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh. Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
2/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomessa rittää vielä ymmärrystä kännisekoiluille. Töihin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pystyyn ja töihin niinkuin ei mitään olisi tapahtunut! Nolottaa varmaan mutta ei se irtisanominen mikään vaihtoehto ole, hölmö!

Kaikki mokaa joskus :D

Vierailija
4/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v sitten mut juotettiin pikkujouluissa tosi känniin.En ollut ottanut iltalääkkeitä ja en ymmärtänyt säännöllistellä juomista, kun oli ilmaista viinaa tarjolla. Lopulta työnantajani ja hänen tyttärensä taluttivat minut taksista kotiovelle. 

Kun maanantaina menin töihin, kukaan ei palannut tapahtumaan eikä edes virnistellyt. 

Vierailija
5/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä mene! oikeesti ahdistelin mun kolleekoja ja tosiaa poliisit soitettii sinne mun kunno takii. nää kuulin ystävältä joka oli siel ja sit laitoin puhelimen kiinni koska en haluu kuulla lisää 

Vierailija
6/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vaan! Ihmisiä tässä vaan ollaan. Viikon päästä ei kukaan enää muista sekoiluasi. Tsemppiä!

Vierailija
7/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan töihin ihan normaalisti. Teeskentele että et muista. Toteat vaan että ohhoh olipas villi ilta. Monet ihmiset on sekoilleet firman bileissä humalassa. Älä huoli. Sitä paitsi miehet on todennäköisesti vaan imarreltuja että olet yrittänyt iskeä niitä.

Harmillinen juttu tietty että sammui, mutta ens kerralla fiksummin. Älä irtisanoudu tai vaikuta ahdistuneelle töissä. Eri asia jos olisit esim pahoinpidellyt työkaverin tai lähtenyt kännissä rattiin TAI mennyt täydessä seilissä töihin.

Vierailija
8/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oot muuten töissä?

Vierailija
9/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juoda lisää. Sillä se lähtee. Muutama kalja väkisin alas niin kyllä olo helpottuu ja eilisen sekoilut eivät tunnu enää missään. Joko dokaillaan tai mokaillaan tai sit ollaan kotona. Välimuotoa ei valitsemassasi polussa ole.

Jatka samaan malliin!

Vierailija
10/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat helpolta. Irtoisko pillua?

Ei irtoo. Olen mies. Ap.

Haha, nyt onkin sitten paha. Eli tulit kaapista kännissä firman bileissä ihan näytöstyyliin, yrittämällä iskeä pomoa! Way to go!

Vierailija
11/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevälle sattuu, pää pystyyn ja maanantaina töihin. Ehkä opit tuosta jonkun läksyn?

Vierailija
12/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kyllä mene! oikeesti ahdistelin mun kolleekoja ja tosiaa poliisit soitettii sinne mun kunno takii. nää kuulin ystävältä joka oli siel ja sit laitoin puhelimen kiinni koska en haluu kuulla lisää 

Auts, jos poliisit soitettiin, olet tainnut riehua, pahempi juttu. Tosi noloa kyllä, säälin.

Vierailija
13/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat helpolta. Irtoisko pillua?

Ei irtoo. Olen mies. Ap.

Haha, nyt onkin sitten paha. Eli tulit kaapista kännissä firman bileissä ihan näytöstyyliin, yrittämällä iskeä pomoa! Way to go!

no tuo ei ollut mun eli apn kommentti. ihan nainen olen kyllä

Vierailija
14/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts, jos poliisit soitettiin, olet tainnut riehua, pahempi juttu. Tosi noloa kyllä, säälin.

no tämä kun en edes tiedä miks poiisit on soitettu...täytyy ehkä uskaltautua laitaa puhelin päälle ja kun kuulen enmmän illasta päätän meenkö enään töoihin

Vierailija
15/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini, joka on alkoholin suurkuluttaja, tekee aina niin, että tuollaisen sekoilun jälkeen hän lähettää viimeistään sunnuntaina kaikille läsnäolleille yhteisen viestin: esim. "Tulipa otettua :D Mutta härmäläisiähän tässä ollaan!" tai "Heh, olipahan juhlat! Taidettiin kaikki olla ihan sekaisin." tai "Hehe! Jotenkin sitä käyttää nykyään sen verta vähän viinaa että sitten kerran kun vetäisee kännit, on ihan tillin tallin."

Vierailija
16/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pystyyn. Jos joku palaa aiheeseen voit pahoitella tapahtunutta tai jos tuntuu siltä voit esittää esimiehellesi pahoittelut käytöksestäsi. Tämän jälkeen asia on käsitelty. Se siitä.

Vierailija
17/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä tatuoitujen kovien tyyppien kanssa.

Vierailija
18/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli.

Mullakin menee ilmaisen viinan bileissä aina mittari ympäri, kyllä seuraavan viikon hävettää olla töissä mutta kyllä se siitä!

Jos/kun joku tulee viisastelemaan töissä sun tötöilystäsi niin ota se huumorilla.

Tee niinkuin Alexander Stubb, sano et ”sori siitä” ja väläytä pepsodent-hymy.

Kyllä se elämä voittaa.

Vierailija
19/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

noniin avasin puhelimen ja yks työkaveri on laittanu viestin et kannattaa ehkä olla hetki saikulla et jaahas.....

Vierailija
20/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh on muutkin mokailleet. Nyt oli sinun vuoro. Minä olen herännyt vaikka ja mistä, herännyt ilman vaatteita, hukannut tavarani, itkenyt ja avautunut puolitutuille, haukkunut ja ilkeillyt ilman syytä, kaatuillut ja sammunut useasti baariin, oksentanut baaritiskille, pannut ehdottoman vääriä ihmisiä, kontannut kadulla useasti, kuseskellut mihin sattuu mukaanlukien housut, iskenyt ja roikkunut miehissä kiinni (olivat lähinnä järkyttyneitä), sekoillut yksin baareissa, soitellut mihin sattuu, viestitellyt väärille ihmisille....lista olisi loputon

En edes muista yksittäistä emänoloa koska olen oikeasti ollut TODELLA paha usean kerran. Mutta on niistä toivuttu, joskus vain aikaa menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän