Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä? kun on mokannu tosi pahasi kännis? mokasin eilen niin pahasti etten voi ehkä mennä enään töihi

Vierailija
13.10.2018 |

meillä oli siis firman bileet ja jostai ihmeen syystä olin sellases kunnos et en tajunnu mistää mitää ja koitin iskee monta eri miestä osastonjohtaja mukaanlukien ja mut sitten öloppujen lopuks kannettii kuulemma ulos sielt juhlist ja en tiedä kaikkee ees koska en uskalla pitää ees ouhelint päällä ja varman nyt irtisanoudun koska en vii mennä takas enään. tuntuu muute ku oisin vielki humalas et voiko olla tyrmaystippojakin?

Kommentit (226)

Vierailija
61/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna irtisanoutuisin. Muut vielä menisi, mutta perätön raiskaussyyte on niin törkeä temppu että sitä tuskin ainakaan kaikki antaa työpaikalla anteeksi. Minä en antaisi ja minä olen nainen. Ja jos aiot jatkaa työssäsi, niin missään tapauksessa et ota mitään saikkua. Se nyt on viimeinen naula arkussasi, ettet viitsi edes sen vertaa ottaa vastuuta käytöksestäsi että menisit vastaanottamaan ne aiheelliset seuraamukset.

Vierailija
62/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei täytyy myöntää että tuo on aika paha että väitit olevasi raiskattu. Poliisi selvittää asian ja pyytää kuulusteluihin kunnes asian annetaan olla perusteettomana. Jos vain tämä on ok sille syytetylle miehelle. Mutta joo aika fail!

oletko myös sitä mieltä että parempi olisi pysyä pois töistä hteken aikaa? ap

En, ei noita voi jättää odottamaan. Sinne menet rohkeasti ja tiedät mitä tehdä. Poliisikuulustelussa sanot suoraan että vedit kännit ja vääristelit asioita. Et ainakaan lähde vetämään mitään raiskatturoolia vaan myönnät mitä teit.

Sitten se pikkuhiljaa helpottaa ajan kanssa. Ei tämä maailmanloppu ole ja kyllä monet ovat tehneet pahempaakin! Toipuminen alkaa siitä että kohtaat maanantaina ne joita et uskalla, piilottelu ja pakeneminen pahentaa kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sinusta ei kirjoiteta iltapäivälehdissä ja  kerrota sekoiluistasi. 

Vierailija
64/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje älä juo enää koskaan alkoholia, se ei sovi sinulle.

Vierailija
65/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsit sentään kotoa. Itse olen kolmesti herännyt juoppoputkasta.

Olen ollut niin huonossa kunnossa että ambulanssi jouduttiin soittamaan. Totesivat minun olevan per keleen kännissä.

Olen vonkumalla ja epätoivolla koittanut iskeä tuttuja kaverimiehiä. Kiva.

Seksiä hirvitysten kanssa!! Esim kun olin 25 panin 60v miestä...

Sammunut ja oksennellut vähän kaikkialle.

Tullut ryminähumalassa kotiin ja kontannut rapussa. Kysynyt naapurin tantalta voisinko tulla ottamaan huikan viinaa kun itseltä loppu.

Kussut housuun kahdesti, toisella kertaa vieläpä sammunut kadulle näin. No silloin pääsin jupppoputkaan.

Itkenyt, avautunut ja ollut "syvällinen" vaikka kenelle.

Hukannut kaikki tavarani paitsi päällä olevat vaatteet. Olin liian kännissä tehdäkseni mitään, nukuin rapussa ja lopulta pyysin joltain naapurilta puhelinta lainaan. Sönkötin edelleen laskuhumalassa.

Ryypännyt työporukassa oikein änkyrät, muut olivat selvänä tai enintään hiprakassa. Selittänyt ja avautunut työporukalle, pomo taluttanut taksiin.

Lista voisi jatkua ja jatkua. Sitten nämä perusssekoilut...olen oksennellut ja kaatuillut, sammunut, riehunut, itkenyt tuntemattomille, valehdellut ja vääristellyt saadakseni kännihuomioita, tullut kannetulsi baareista ulos ja perään porttikielto....näitä on liikaa.

Ja kaikesta on lopulta toivuttu eikä kukaan enää muistele.

Saatat olla ainoa joka noita ei enää muistele.

Vierailija
66/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt oletetaan, että tämä tarina on totta. Ap, sinun on todellakin pakko mennä töihin maanantaina. Kuten joku jo aiemmin kirjoitti, saikku tai muulla syyllä menemättä jättäminen on pahinta mitä nyt voit tehdä.

Sellainen vinkki myös, että kaikki mitä nettiin kirjoitat, on julkista. On vauva-ketjuista aiemminkin lööppejä tehty. Ei kovin todennäköistä, mutta mahdollista kuitenkin.

Nyt olisi ehkä aika ottaa vastuuta omista tekemisistä ja käyttäytyä aikuisen tavoin.

Vierailija
67/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä poliisin vastaajaviestissä on?

Vierailija
68/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat helpolta. Irtoisko pillua?

Ei irtoo. Olen mies. Ap.

Haha, nyt onkin sitten paha. Eli tulit kaapista kännissä firman bileissä ihan näytöstyyliin, yrittämällä iskeä pomoa! Way to go!

Olishan se pomo voinut olla nainenkin.

Vierailija
69/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti töihin maanantaina, viivyttely ja poissaolo vaan pahentaa tilannetta. Tosiaan selvität ensin poliisille mitä on sattunut ja sen jälkeen olet heti yhteydessä tähän henkilöön, jota syytit raiskauksesta. Häntäkin varmasti kuumottaa todella paljon tämä poliisiasia, joten mitä pikemmin olet yhteydessä, sen parempi. Sitten olet yhteydessä ravintolaan ja sovit korvauksista. Tämän jälkeen olet yhteydessä esimieheen, kerrot miten olet asiaa hoitanut ja että et itse muista tästä mitään, sanot että tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun mitään tällaista tapahtuu, etkä ymmärrä tilannetta itsekään. Tyrmäystippapuheet kannattaa unohtaa, ellei sitten tilanne ole ollut se, että oikeasti olet juonut vain 1-2 annosta. Tyrmäystippajutut kuulostaa vastuunpakoilulta.

Jos mahdollista, ala heti hoitaa asiaa niin oma olo helpottuu ja saat tilanteen omaan hallintaan niin paljon kuin mahdollista. Nöyrä asenne ja rehti anteeksipyyntö vie pitkälle.

Vierailija
70/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä poliisin vastaajaviestissä on?

pyydetään ottamaan yhteyttä tämän viestin lähettäjään

Vierailija
71/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näiden juttujen lisäksi olin kertonut myös poikakaverille t mut on raiskattu ja en siis muista mitään koko syytöksestä. en itseasiassa muista mitään tietyn pisteen jälkeen. kaikki täällä sanoo et mee ma töihin. en todellakaan oo menossa. tää ketä syytin raiskauksesta väitin siis et raiskas vessassa...niin hän on mun tiimissä (meitä on neljä)

Sinähän menet maanantaina töihin. Nyt niskasta kiinni ja vastuuta! Minäkin olen tehnyt vaikka mitä ja olen niitä tähänkin ketjuun kirjoitellut mutta AINOA millä asia ratkeaa on se että kohtaat tuon työporukan, otat vastuun ja pyydät anteeksi. Silloin kun humalassa mokaa paras lääke on mahd.pian selvittää asiat ja nöyrtyä oman tyhmyyden edessä. Minä olen kännihäpeän ammattilainen ja tiedän mistä puhun. Et vaan voi olla vastuuton ja juosta karkuun, tilanne pahenee.

Vierailija
72/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai otit jo yhteyden poliisiin!!? Vai ajattelitko paeta siitäkin ja jättää ottamatta yhteyttä?

Sinä syytät raiskauksesta, poliisin tehtävä on selvittää tuo. Nyt yhteys poliisiin asap ja korjaa asia.

Vierailija
73/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei sinua raiskattu, jos et kerran muista mitään?

Vierailija
74/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tälle linjalle aapeen kannattaa lähteä niin on velli lopullisesti pöydällä 😂

Vierailija
75/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Itse olen töissä isossa yrityksessä Ruotsissa, ja meidän firma järjesti juhlat tuhansille työntekijöilleen ympäri maailmaa. Eräs eri osaston johtoon juuri palkattu mies veti niin kovat kännit, sekoili ja esim ahdisteli naisia, en edes tiedä mitä kaikkea oli tapahtunut, että hän sai saman tien potkut maanantaina. Ei siis ehtinyt edds aloittaa työssään.

Täällä on tosi hyviä vinkkejä sulle. Peruuta raiskaussyyte jo tänään, soita syyttämällesi miehelle ja pahoittele ja laita pomolle sähköposti. Kaikki järjestyy ja ensi kerralla otat esim max 3 juomaa.

Vierailija
76/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perätön raiskaussyyte ja poliisit paikalla on niitti sun arkkuun. Jo et irtisanoudu tai saa kenkää saat taatusti olla ihan omassa yksinäisyydessä jatkossa työpaikalla. Niin ja tuosta puhutaan taatusti vielä vuosienkin kuluttua sun selän takana.

Vierailija
77/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös mieleen että mitäs jos tuo syyttelysi ei ollutkaan aiheeton, jos sinua onkin ahdisteltu...?

Vierailija
78/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, meneekö sulla yleensä muisti? Joitko ennen muistinmenetystä erityisen paljon vai voisiko tyrmäystipat tulla oikeasti kyseeseen?

Vierailija
79/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tälle linjalle aapeen kannattaa lähteä niin on velli lopullisesti pöydällä 😂

Mistään linjasta kyse vaan siitä, että jos ap ei muista mitään niin mistä tuli ajatus, että syytös on aiheeton?

Vierailija
80/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama, mutta tappelin nyrkit pystyssä ja poliisit kerran haki. Olin myös ollut sukupuoliyhdynnässä useiden henkilöiden kanssa.

Töihin tullessa maanantaina sain vain olalle taputtelua ja naureskelua että on se vaan kova poika.

Miehille sallitaan enemmän. Tässäkin asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi