Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä? kun on mokannu tosi pahasi kännis? mokasin eilen niin pahasti etten voi ehkä mennä enään töihi

Vierailija
13.10.2018 |

meillä oli siis firman bileet ja jostai ihmeen syystä olin sellases kunnos et en tajunnu mistää mitää ja koitin iskee monta eri miestä osastonjohtaja mukaanlukien ja mut sitten öloppujen lopuks kannettii kuulemma ulos sielt juhlist ja en tiedä kaikkee ees koska en uskalla pitää ees ouhelint päällä ja varman nyt irtisanoudun koska en vii mennä takas enään. tuntuu muute ku oisin vielki humalas et voiko olla tyrmaystippojakin?

Kommentit (226)

Vierailija
21/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea sitten teit paitsi pokailit työkavereita ja jostain syystä poliisi tuli? Minä lupaan että olen tehnyt sen kaiken saman ja pahemmin.

Vierailija
22/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh on muutkin mokailleet. Nyt oli sinun vuoro. Minä olen herännyt vaikka ja mistä, herännyt ilman vaatteita, hukannut tavarani, itkenyt ja avautunut puolitutuille, haukkunut ja ilkeillyt ilman syytä, kaatuillut ja sammunut useasti baariin, oksentanut baaritiskille, pannut ehdottoman vääriä ihmisiä, kontannut kadulla useasti, kuseskellut mihin sattuu mukaanlukien housut, iskenyt ja roikkunut miehissä kiinni (olivat lähinnä järkyttyneitä), sekoillut yksin baareissa, soitellut mihin sattuu, viestitellyt väärille ihmisille....lista olisi loputon

En edes muista yksittäistä emänoloa koska olen oikeasti ollut TODELLA paha usean kerran. Mutta on niistä toivuttu, joskus vain aikaa menee.

Täällä toinen samanlainen. Huoli pois, ap! Et ole yksin. Olen jo niin paatunut, että pari viikkoa riittää morkkisteluun. Kaksi viikkoa kuluu nopeasti.

Uskoudu hyvälle ystävällesi ja yrittäkää nauraa tapahtuneelle. Saat vähän perspektiiviä ja olosi helpottuu. Nyt vaan palauttavaa huilimista ilman itsesyytöksiä ennen seuraavaa työpäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh on muutkin mokailleet. Nyt oli sinun vuoro. Minä olen herännyt vaikka ja mistä, herännyt ilman vaatteita, hukannut tavarani, itkenyt ja avautunut puolitutuille, haukkunut ja ilkeillyt ilman syytä, kaatuillut ja sammunut useasti baariin, oksentanut baaritiskille, pannut ehdottoman vääriä ihmisiä, kontannut kadulla useasti, kuseskellut mihin sattuu mukaanlukien housut, iskenyt ja roikkunut miehissä kiinni (olivat lähinnä järkyttyneitä), sekoillut yksin baareissa, soitellut mihin sattuu, viestitellyt väärille ihmisille....lista olisi loputon

En edes muista yksittäistä emänoloa koska olen oikeasti ollut TODELLA paha usean kerran. Mutta on niistä toivuttu, joskus vain aikaa menee.

no kiitos tämä avautuminen auttoi vähän kun tiiän et muutki. en kehdannu ensin sanoa mut olin myös pissannut alleni ja en tiedä ketkä kaikki siitä tietää...

Vierailija
24/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama, mutta tappelin nyrkit pystyssä ja poliisit kerran haki. Olin myös ollut sukupuoliyhdynnässä useiden henkilöiden kanssa.

Töihin tullessa maanantaina sain vain olalle taputtelua ja naureskelua että on se vaan kova poika.

Vierailija
25/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noniin avasin puhelimen ja yks työkaveri on laittanu viestin et kannattaa ehkä olla hetki saikulla et jaahas.....

Tulta päin vaan. Otat kuittailut ja kiusalliset tilanteet heti vastaan, niin pääset eteenpäin. Turha pitkittää piinaa. Mutta jatkossa kannattaa miettiä, mitä teet asialle, ettei sama toistu. Jotkut toistavat samoja mokia aina uudelleen.

Vierailija
26/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noniin avasin puhelimen ja yks työkaveri on laittanu viestin et kannattaa ehkä olla hetki saikulla et jaahas.....

Sun täytyy selvittää mitä on tapahtunut. Käyt pyytämässä asianomaisilta anteeksi, jos mahdollista niin ennen töihin menoa henk koht. Et voi mennä töihin ja olla ihan muina naisina mitä ilmeisimmin.

Vierailija
27/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuli paha mieli sun puolesta! Olen itsekin kerran mokannut niin, että jouduin puhutteluun, onneksi ei asiasta seurannut mitään muuta. Harmi, mutta hei elämä oikeasti jatkuu! Vähän aikaa siipi maassa ja oppi otettuna!

Ja jos paskimmakseen menee, niin onhan niitä duunipaikkoja, aina jostakin tärppää.

Vierailija
28/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen vielä että näköjään esimies varannu heti ma keskustelun....ei helvetti en kyl voi mennä töihin! piti olla muutenkin etäpäivä mut se onm peruttu ja toi keskustelu löytyy kalenterista nyt. nyt kuumottaa

Vierailija
29/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntifirma?

Vierailija
30/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsit sentään kotoa. Itse olen kolmesti herännyt juoppoputkasta.

Olen ollut niin huonossa kunnossa että ambulanssi jouduttiin soittamaan. Totesivat minun olevan per keleen kännissä.

Olen vonkumalla ja epätoivolla koittanut iskeä tuttuja kaverimiehiä. Kiva.

Seksiä hirvitysten kanssa!! Esim kun olin 25 panin 60v miestä...

Sammunut ja oksennellut vähän kaikkialle.

Tullut ryminähumalassa kotiin ja kontannut rapussa. Kysynyt naapurin tantalta voisinko tulla ottamaan huikan viinaa kun itseltä loppu.

Kussut housuun kahdesti, toisella kertaa vieläpä sammunut kadulle näin. No silloin pääsin jupppoputkaan.

Itkenyt, avautunut ja ollut "syvällinen" vaikka kenelle.

Hukannut kaikki tavarani paitsi päällä olevat vaatteet. Olin liian kännissä tehdäkseni mitään, nukuin rapussa ja lopulta pyysin joltain naapurilta puhelinta lainaan. Sönkötin edelleen laskuhumalassa.

Ryypännyt työporukassa oikein änkyrät, muut olivat selvänä tai enintään hiprakassa. Selittänyt ja avautunut työporukalle, pomo taluttanut taksiin.

Lista voisi jatkua ja jatkua. Sitten nämä perusssekoilut...olen oksennellut ja kaatuillut, sammunut, riehunut, itkenyt tuntemattomille, valehdellut ja vääristellyt saadakseni kännihuomioita, tullut kannetulsi baareista ulos ja perään porttikielto....näitä on liikaa.

Ja kaikesta on lopulta toivuttu eikä kukaan enää muistele.

Vierailija
31/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta saat tukea vastaavanlaiselta roskasakilta. Tsemiä.

Vierailija
32/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä mitä on tapahtunut ja kerro tänne! Mietitään sitten yhdessä suunnitelma!

Vierailija
33/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista. Vaikka siltä tuntuu ja jopa toivoisit niin, niin morkkikseen ja häpeään ei voi kuolla. Tapahtunut on tapahtunutta. En yleensä neuvo näin, mutta jos talossa on viinaa, ota kunnon tasoittavat ja ruokaa kun ahdistukselta ja oloilta pystyt. Darra pahentaa asiaa potenssiin miljoona.

Sen jälkeen otat vastaan mitä tulee, ainoa mitä voit tehdä on pyytää anteeksi, mahdollisesti korvata vahingot ja miettiä mitä opit asiasta ja miten siltä välttyy jatkossa.

Tsemiä. Katse eteenpäin ja ota tämä mahdollisuus kasvaa ihmisenä. Hengitä.

Vierailija
34/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin jurrissa kirjoitustavasta päätellen?

Vierailija
35/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kirjoitusasun perusteella olla teini, joka luuli keksineensä hyvän provon. Teeppä nyt ne läksyt ja hanki itelles joku harrastus, tai soita vaikka kaverille.

36/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin pyytäässä anteeksi huonoa käytöstä ja sanoisin suoraan, että nolottaa tosi paljon. Siellä on todennäköisesti monta sellaista, joilla nousee lähinnä sympatiat häpeääsi kohtaan. Et ole varmasti ainoa, joka on joskus humalassa nolannut itsensä :D

Vierailija
37/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no laitoin tälle työkaverille joka on myöskaveri viestiä et uskallanko soittaa sille vai tuleeko onko parempi etten soita ja otan vaan saikkua niin se vastas että muun on hyvä tietää koska seurauksia on ilmeisesti tiedossa ja saikku ei oo nyt keino tähän. kaveri soittaa mulle tasalta. saas nähd'ä kehtaanko edes tänne kirjottaa miten on menny. siis mua ahdistaa ihan kamalasti :( ap

Vierailija
38/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin huonosti kirjoittavalla voi mitään työpaikkaa olla.

Vierailija
39/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat helpolta. Irtoisko pillua?

Ei irtoo. Olen mies. Ap.

Haha, nyt onkin sitten paha. Eli tulit kaapista kännissä firman bileissä ihan näytöstyyliin, yrittämällä iskeä pomoa! Way to go!

Ja vuonna 2018 ei käy edes mielessä, että tämä pomo voi olla myös nainen. Ei hyvä.

Vierailija
40/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin vaan! Ihmisiä tässä vaan ollaan. Viikon päästä ei kukaan enää muista sekoiluasi. Tsemppiä!

Mä mokasi 9 vuotta sitten ja mulle kuittaillaan vieläkin. Eli kyllä todellakin muistaa😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi