Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären poikaystävä syö kaapit tyhjiksi

Vierailija
12.10.2018 |

Teki tänään munakasta tytön kanssa söi 380 g nakkeja ja kuusi kananmunaa. Miten voisin huomauttaa kohteliaasti?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär maksakoon vieraansa kustannukset. Hänelle voit sanoa.

Vierailija
2/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ollut kaapeissa muuta kuin nakkeja ja kuusi kananmunaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että lopettaa lokkeilun.

Vierailija
4/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin vasta aikuisena että miten vanhempia varmaan ärsytti kun olin jo 18v mutta asuin kotona ja poikaystävä oli joka päivä meillä syömässä. Tehtiin kunnon aamupalat ja päivälliset ja iltapalat sun muut, eikä teinipoika ihan vähän syönytkään. Pyysi vielä usein illalla mua hakemaan keittiöstä hänelle jotain nitä oli kaapissa nähnyt, karkkia tai lihapiirakkaa jne.

Vierailija
5/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teki tänään munakasta tytön kanssa söi 380 g nakkeja ja kuusi kananmunaa. Miten voisin huomauttaa kohteliaasti?

Älä tee niin paljon ruokaa?

Vierailija
6/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele laittamaan kunnollista ruokaa, ettei kaappeja tartte koluta.

PS. Nakeista ei kunnon ruokaa synny.

Ja pidä suusi kiinni, ettei poika tajua miten tylsä mutsi sen tyttökaverilla on.

Tyttös tuskin riemastuu jos kundi häipyy sun takiasi.

Fiksumpi mutsi olisi tyytyväinen kun nuoriso viihtyy kotona. Mut ei, sä itket nakkeja.

Vierailija
7/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tyttärellesi asiasta kahden kesken, älä suoraan tälle poikaystävälle. Ilmeisesti jotain saa kuitenkin syödä, mutta ei ihan kaikkea mitä käteensä saa?

Vierailija
8/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uita nakit tabascossa.

Vierailija
9/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahasta tiukkaa, niin sitten sanot suoraan että rahasta on tiukkaa, en pysty ostamaan muuta.

Muussa tapauksessa ole onnellinen että viihtyvät teillä.

Vierailija
10/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stna ja tästäkin piti tehdä ongelma.Sanot suoraan asiat ja sama teille kaikille uusnysväreille opetelkaa puhumaan asioista.Ilmankos maahan tunkee kaikenlaista siivellä eläjää kuin naiset on nössöjä ja miehet pelaa pleikkarii

Vierailija
11/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska anoppi jos ei ruoki nälkäistä sulhoa.

Vierailija
12/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin vasta aikuisena että miten vanhempia varmaan ärsytti kun olin jo 18v mutta asuin kotona ja poikaystävä oli joka päivä meillä syömässä. Tehtiin kunnon aamupalat ja päivälliset ja iltapalat sun muut, eikä teinipoika ihan vähän syönytkään. Pyysi vielä usein illalla mua hakemaan keittiöstä hänelle jotain nitä oli kaapissa nähnyt, karkkia tai lihapiirakkaa jne.

Meillä sama ongelma kun 13v tuo kavereitaan meille. Ollaan kyllä huomautettu että voisovat tavata ja kokoontua vaikka jossain muualla ja rauhoittaa koti perheenkesken olemiseen. En itse nimittäin halua ylimääräisiä ihmisiä pyörimään nurkkiin sillä ahdistun.

Vierailija
13/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet, teinit, syövät älyttömästi. Kiellä tai ruoki.

Vierailija
14/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo nyt paljoa ole? Monta nakkia tuohon menee? Munakasta ei kannata ees tehdä alle 5 munasta

Vierailija
15/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla on kunnia ruokkia vieraita. Maailman parhaassa maassa ei ole. Meiltä loppuu nakit kohta!

Vierailija
16/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla on kunnia ruokkia vieraita. Maailman parhaassa maassa ei ole. Meiltä loppuu nakit kohta!

Mikä siinä tarkalleen ottaen on niin kunniallista?

Vierailija
17/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala laskuttaa molempia, vaadi ravintola hintoja ruuasta ja hotellihintoja majoituksesta.

Vierailija
18/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokoon omia nakkeja. Ne on MINUN makit jos ne on MINUN jääkaapissani. Piste.

Vierailija
19/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on ihan pieni ongelma ja voisit olla tyytyväinen, että viihtyy teillä. Monia tyttäriä ei tuossa iässä näe koskaan, kun jälestävät levottomia poikaystäviään ympäri kyliä.

Vierailija
20/64 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö poikkis että tyttiksen äityli on av-mamma joka kirjoittelee poikkiksesta paskaa av-palstalla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan