Tyttären poikaystävä syö kaapit tyhjiksi
Teki tänään munakasta tytön kanssa söi 380 g nakkeja ja kuusi kananmunaa. Miten voisin huomauttaa kohteliaasti?
Kommentit (64)
Eikö sulla ollut kaapeissa muuta kuin nakkeja ja kuusi kananmunaa?
Sano sille että lopettaa lokkeilun.
Mä tajusin vasta aikuisena että miten vanhempia varmaan ärsytti kun olin jo 18v mutta asuin kotona ja poikaystävä oli joka päivä meillä syömässä. Tehtiin kunnon aamupalat ja päivälliset ja iltapalat sun muut, eikä teinipoika ihan vähän syönytkään. Pyysi vielä usein illalla mua hakemaan keittiöstä hänelle jotain nitä oli kaapissa nähnyt, karkkia tai lihapiirakkaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Teki tänään munakasta tytön kanssa söi 380 g nakkeja ja kuusi kananmunaa. Miten voisin huomauttaa kohteliaasti?
Älä tee niin paljon ruokaa?
Opettele laittamaan kunnollista ruokaa, ettei kaappeja tartte koluta.
PS. Nakeista ei kunnon ruokaa synny.
Ja pidä suusi kiinni, ettei poika tajua miten tylsä mutsi sen tyttökaverilla on.
Tyttös tuskin riemastuu jos kundi häipyy sun takiasi.
Fiksumpi mutsi olisi tyytyväinen kun nuoriso viihtyy kotona. Mut ei, sä itket nakkeja.
Sano tyttärellesi asiasta kahden kesken, älä suoraan tälle poikaystävälle. Ilmeisesti jotain saa kuitenkin syödä, mutta ei ihan kaikkea mitä käteensä saa?
Jos on rahasta tiukkaa, niin sitten sanot suoraan että rahasta on tiukkaa, en pysty ostamaan muuta.
Muussa tapauksessa ole onnellinen että viihtyvät teillä.
Ei stna ja tästäkin piti tehdä ongelma.Sanot suoraan asiat ja sama teille kaikille uusnysväreille opetelkaa puhumaan asioista.Ilmankos maahan tunkee kaikenlaista siivellä eläjää kuin naiset on nössöjä ja miehet pelaa pleikkarii
Paska anoppi jos ei ruoki nälkäistä sulhoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin vasta aikuisena että miten vanhempia varmaan ärsytti kun olin jo 18v mutta asuin kotona ja poikaystävä oli joka päivä meillä syömässä. Tehtiin kunnon aamupalat ja päivälliset ja iltapalat sun muut, eikä teinipoika ihan vähän syönytkään. Pyysi vielä usein illalla mua hakemaan keittiöstä hänelle jotain nitä oli kaapissa nähnyt, karkkia tai lihapiirakkaa jne.
Meillä sama ongelma kun 13v tuo kavereitaan meille. Ollaan kyllä huomautettu että voisovat tavata ja kokoontua vaikka jossain muualla ja rauhoittaa koti perheenkesken olemiseen. En itse nimittäin halua ylimääräisiä ihmisiä pyörimään nurkkiin sillä ahdistun.
Nuoret miehet, teinit, syövät älyttömästi. Kiellä tai ruoki.
No ei kai tuo nyt paljoa ole? Monta nakkia tuohon menee? Munakasta ei kannata ees tehdä alle 5 munasta
Ulkomailla on kunnia ruokkia vieraita. Maailman parhaassa maassa ei ole. Meiltä loppuu nakit kohta!
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla on kunnia ruokkia vieraita. Maailman parhaassa maassa ei ole. Meiltä loppuu nakit kohta!
Mikä siinä tarkalleen ottaen on niin kunniallista?
Ala laskuttaa molempia, vaadi ravintola hintoja ruuasta ja hotellihintoja majoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuokoon omia nakkeja. Ne on MINUN makit jos ne on MINUN jääkaapissani. Piste.
Kyllä tuo on ihan pieni ongelma ja voisit olla tyytyväinen, että viihtyy teillä. Monia tyttäriä ei tuossa iässä näe koskaan, kun jälestävät levottomia poikaystäviään ympäri kyliä.
Tietääkö poikkis että tyttiksen äityli on av-mamma joka kirjoittelee poikkiksesta paskaa av-palstalla?
Tytär maksakoon vieraansa kustannukset. Hänelle voit sanoa.