Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvokkain hukkaamasi esine?

Vierailija
12.10.2018 |

Mihin luulet/tiedät sen hukkuneen? Miksi katosi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeinen rannekoru. Rahallisesti ei arvokas, tunnearvoa oli paljon, kun se oli ensimmäinen lahja mieheltäni. Töissä ollessa se hävisi, olisiko esim jollekin asiakkaalle kelvannut ja vienyt mukanaan.

Vierailija
22/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis metallinen (jostain kultaliikkeestä ostettu) savukkeensytytin, jonka olin saanut mutsilta. Hukkui todennäköisesti tivoli Sariolan rekkaan juhannuksena -91, kun oltiin liftireissulla kaverin kanssa. Kaikki on katoavaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen tuhannen euron arvoinen postimerkki. Luulin että se on tallessa mutta eipä ollutkaan. On varmaan jäänyt muutossa koko kansiollinen edelliseen asuntoon jonnekkin "hyvään jemmaan" muut oli satasten arvoisia, mutta yksi oli jo 9v sitten yli 3000€

Vierailija
24/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rynnäkkökivääri armeijassa, löytyy Taipalsaaresta järven pohjasta. Vene haukkasi vettä ja aalto vei sen mukanaan. Sitä sitten etsittiin 100 ykon voimin maalta, vaikka kuinka sanoin että se upposi järveen.

Vierailija
25/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisavaimen. 100 000 euron lasku tuli. Maksan lainaa yhä pois. Joo jäi kalliit autot ja omakotitalot ostamatta ainakin tässä elämässä :(

Vierailija
26/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisavaimen. 100 000 euron lasku tuli. Maksan lainaa yhä pois. Joo jäi kalliit autot ja omakotitalot ostamatta ainakin tässä elämässä :(

Yleensä noissa on vakuutukset. Ei kenellekkään pahmahda tommosia maksuja.

Vierailija
27/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisoäidin käsilaukku. Tunne arvo mittaamaton. Nyt muuton yhteydessä jos ei löydy, niin en tosiaan tiedä miten se katosi. Syytän poltergeistia. Pahkeinen  joskus kummittelloo. 

Vierailija
28/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs valokuva. Mutta arvo on tunnearvoa.

Vierailija
29/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin yhden rakkaan laukkuni erääseen paikkaan. Meni todella pitkä aika ennen kuin edes muistin kyseistä asiaa. Silloin oli elämässä niin paljon ohjelmaa muutenkin. Kun sitten vihdoin muistin kyseisen asian oli jo liian myöhäistä. Aikaa minulla olisi ollut hakea laukku ja jopa vielä saada sen takaisin, kun oli kyseessä sellainen paikka missä laukku varmaan laitettiin talteen. Asia harmittaa vieläkin. Laukussa ei ollut mitään tärkeää joten senkään takia en muistanut sitä etsiä.

Vierailija
30/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin elämästäni 5v yhden hullun kanssa

Vierailija
31/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas hukkasin yhden tytön festareilla. Meillä oli tosi kivaa ja nyt meillä olis varmaan lapsia, talo ja paljon hyvää seksiä. Kaivertaa asia vieläkin 25v:n jälkeen. Ei ollu kännyköitä et ois numeroita voinu vaihtaa. Ei tullu otettua kotinumeroa ja koko nimeä ylös :(

Vierailija
32/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarireissun jälkeisenä aamuna oli käsilukku kateissa. Etsin kotoa ja soittelin baareihin joissa olin käynyt, ei löytynyt mistään. Parin päivän päästä löytyi keittiön kuiva-ainekaapista. Ei muistikuvaa miksi sen olin sinne laittanut.

Vierailija
33/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
34/34 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi