Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sekasaunominen

Vierailija
11.10.2018 |

Mieheni käy välillä saunomassa yhden kaverinsa kanssa ja asia on luonnollisesti minulle ok. Vähän aikaa sitten oltuaan taas kaverillaan saunomassa hän jäi vahingossa kiinni siitä, että myös kaverinsa avovaimo saunoi heidän kanssaan. Meille tuli tietysti aiheesta kauhea riita, sillä minusta ei ole kivaa, että hän saunoo myös naisten kanssa ja etenkään niin, ettei kerro minulle siitä. Mies sanoi, ettei ollut kertonut, koska hän "oli vain saunonut" ja kuulemma pelkäsi myös reaktiotani, siis sitä, että suuttuisin. Ilmeisesti tämä avovaimo on siis saunonut useammankin kerran yhdessä mieheni kanssa, ei vain tuota yhtä kertaa.

Mitä mieltä tällaisesta oikein pitäisi olla? Kertokaa, käykö teidän miehenne saunassa kavereidensa ja näiden vaimojen kanssa? Ei suoraan sanottuna käynyt mielessäkään, että mies voisi siellä olla munasillaan muidenkin kuin tämän kaverinsa kanssa, mistään avovaimosta ja sekasaunasta ei missään vaiheessa ollut puhetta. Jotenkin loukkaa koko juttu, mies väittää, ettei tilanteeseen liity mitään seksuaalista, mutta miksi hän sitten on salaillut asiaa minulta jos on muka viaton? Suututtaa ihan älyttömästi tuollainen! Tän kaverin olen siis tavannut pari kertaa, ihan ok tyyppi, avovaimoaan en. Ilmeisesti jotain aika hippejä tapauksia kumpikin, ainakin miehen puheista päätellen. Tuntuu, että luottamus mieheen on vähän mennyt.

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kauhealta kumppanilta. Jokin on pielessä, jos mies arastelee asioiden keerominusta sinulle. Saatko suhteettomia kiukunpuuskia?

Saunomista en pahana pidä. Tuo pariskunta vaan sua luontevampi alastomuuden suhteen.

Vierailija
22/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten olisit halunnut miehesi "kertovan" sinulle tästä asiasta? Olisiko hänen pitänyt saunareissulta tultuaan erikseen aloittaa keskustelu, että kuule nyt pitää kertoa sinulle eräs asia, nimittäin kaverini avovaimokin tuli meidän kanssa saunaan! Eikö tästä olisi tullut sinulle sellainen kuva, että kyseessä on tosi olennainen ja merkityksellinen juttu miehesi näkökulmasta? Jos ja kun miehesi on pitänyt asiaa ihan normaalina, niin ei siitä tule erikseen mainittua. Tuskin hän on siitäkään maininnut, että heillä on muuten kiuas siellä saunassa. Tai että siellä on peflettejä, tai mitä tahansa muuta normaalien asioiden piiriin kuuluvaa.

Nyt asia on ilmeisesti tullut ilmi arkisen keskustelun lomassa, ilman että mies olisi erikseen siitä tehnyt numeroa. Mielestäni tämä on paras mahdollinen tilanne sinun kannaltasi, koska se viittaa siihen ettei miestäsi se kaverin avovaimo kiinnosta millään tavalla. Vai onko miehesi jotenkin erikseen yrittänyt peitellä asiaa tai valehdellut siitä? Silloin ymmärtäisin että sinua mietityttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasauna-aihe on täällä vähintään kerran kuussa ja todettu hyvin harvinaiseksi tavaksi suurimmassa osassa Suomea.

Ehkä täällä kirjoitteleville teinitytöille harvinainen asia tuo sekasaunominen. Kun ollaan niin ujoja, että hävettää olla edes yksin alasti saunassa.

Vierailija
24/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan.

Vierailija
25/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunominen ei ole ihan normaalia.

Vierailija
26/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa taitaa olla sinun kanssasi parisuhteessa.

Tuntuu olevan sinulla kova kontrollintarve. Mitä oikein pelkäät tapahtuvan jos miehesi on samassa huoneessa alastoman naisen ( joka on siellä oman miehensä kanssa). Minua ei haittaisi yhtään. Täytyy huono itsetunto olla, jos ei tuollaista viatonta touhua kestä.

Vierailija
27/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin loukkaa koko juttu, mies väittää, ettei tilanteeseen liity mitään seksuaalista, mutta miksi hän sitten on salaillut asiaa minulta jos on muka viaton? Suututtaa ihan älyttömästi tuollainen!

Koska sinä olet kohtuuton mustasukkainen hermoheikko pirttihirmu.

Vierailija
28/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ongelmaa sekasaunoa, jos ei tunne mitään seksuaalista. Miespuoliset kaverit ovat kuin "veljiä" itselleni eli kaikesta puhutaan, ei kiinnosta toisen ulkonäkö, ei herää mtn seksuaalista ajatustakaan yms. Jos kuitenkin on heitä muu alkanut kiinnostamaan, niin en ole enää ollut tekemisissä.

Vierailija
29/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä sekasaunaan omsan kaveriporukkasi miesten kanssa (tai kertoa tehneesi niin, vaikket olekaan) ja katsoa, mikä on miehesi reaktio. Kaikenlaisesta voi sopia, mutta samat säännöt molemmille.

Vierailija
30/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan sinulla kova kontrollintarve. Mitä oikein pelkäät tapahtuvan jos miehesi on samassa huoneessa alastoman naisen ( joka on siellä oman miehensä kanssa). Minua ei haittaisi yhtään. Täytyy huono itsetunto olla, jos ei tuollaista viatonta touhua kestä.

Kuule olen satsvarma, että ap:n mies repisi pelihousiunsa, jos kuulisi ap:n harrastavan sekasaunoja ilman häntä. Noi on nähty noi miehet, joilla on kaksoisstandardit.

Vierailija
31/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule olen satsvarma, että ap:n mies repisi pelihousiunsa, jos kuulisi ap:n harrastavan sekasaunoja ilman häntä. Noi on nähty noi miehet, joilla on kaksoisstandardit.

Itse sekasaunon välillä työporukan ja ties minkä sekalaisen seuran kanssa, vaimo sekasaunoo omissa piireissään, ja välillä sekasaunomme yhdessä kavereiden kanssa.

Jotenkin emme ole saaneet tästä minkäänlaista ongelmaa aikaiseksi, koska se on vaan saunomista.

Vierailija
32/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jenkkimies (suurin osa kai tietää, miten yliseksuaalinen näkemys tuossa kulttuurissa on alastomuudesta), mutta jostakin syystä häntä jopa kiihottaa kuulla mun sekasaunomisista opiskelijabileissä. Sinne lauteille tuppautuu aina niin paljon porukkaa, että istutaan melkein sylikkäin. Eikä muuten ole mitään seksuaalista, vaan me lauletaan siellä! Ukkoni tykkää kamalasti "esitellä" minua. Kannustaa pukeutumaan seksikkäästi yms., koska häntä kutkuttaa ajatus siitä, että minusta saattaisi joku muukin haaveilla, mutta ei pääse koskemaan. Meitä on kai moneen junaan.

Vierailija
33/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän nää ole jokaisen pariskunnan keskenään sovittavia asioita, vaikka itse en sekasaunomisessa mitään ihmeellistä näekään. Olen saunonut esim kurssikavereistani suurimman osa kanssa (opiskelemme yliopistossa), ja muutenkin meidän kaveriporukassa sekasaunat on ihan normisettiä. Poikaystävä saa saunoa puolestani kenen kanssa haluaa. Esim hänen naispuolinen ystävänsä oli meillä viikonloppuvierailulla ja saunottiin kaikki yhdessä ja he vielä keskenään kun itse kyllästyin ensin.

Vierailija
34/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei olisi mukavaa jos mieheni sekasaunoisi. Jos se tuntuu kumppanista pahalta, sitä pitää kunnioittaa.

Vierailija
35/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sekaisin mies on kun saunoo? Käyttääkö alkon lisäksi muita päihteitä?

Minäkin sekasaunon joskus mutta vedän vain kovat kännit. Aika sekaisin olen silloin.

Vierailija
36/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoituko?

Vierailija
37/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunoo kaverinsa ja sen muijan kans, ei kuule kuulosta hyvältä!

Vierailija
38/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todellakaan olisi ok ja olisi tosi outoakin.... Tämä tällainen että pitää esittää olevansa niin sujut ja avoin kaiken kanssa ja hyväksyä kaikki on perseestä. Silln, jos olisitte mökillä ja kaikki saunoisitte yhdessä olisi ymmärrettävää, mutta ettei edes kerro sinulle on outoa. Silloinhan miehen mieltä kaihertaa saunominen jos on pelännyt kertoa. Tietää itsekin ettet tykkää niin miksei voi kunnioittaa sitä? Outoa siltä miehen vaimolta, miksei ymmärrä mennä jälkeenpäin saunaan, varmaan he voi oman miehensä kanssa saunoa yhdessä koska vaan. Ja voitte vaihtaa kuulumisia sitten ennen tai jälkeen? Itse en menisi saunomaan avomieheni ja hänen kaverinsa kanssa, ei sen takia etten kehtaisi mennä vaan koska ajattelen hänen vaimoaan ja mikä olisi soveliasta.

Jotain rajaa. Ellei ole yhdessä sovittu niin ei tod

n23

Vierailija
39/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasaunominen ei ole ihan normaalia.

Miten niin se ei ole ihan normaalia?

Vierailija
40/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaaaaa part 2 tai 1000.

Jos ei ole muuta kommentoitavaa, menkää muihin ketjuihin. En ymmärrä teitä, jotka ette itse näe jossakin asiassa mitään epäselvää ja pilkkaatte niitä, jotka tuntevat toisin. Mitä väärää on siinä, että AP tuntee epämiellyttäväksi sen, että miehensä on salassa saunonut vieraan naisen kanssa?