Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häirtsevät lisälyönnit nukahtamisvaiheessa!! Mistä kyse?

Vierailija
24.08.2024 |

Toistunut neljänä iltana putkeen. Häiritsee nukahtamista. Päivällä en niitä huomaa enkä enää myöhemmin nukkuessa, mutta illalla kyllä. Mikä voi olla vialla? Olen perusterve, mutta stressiä on.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain aamuna voit olla perusterve kalmo,joten hankkiudu kardiologin vastaanotolle.

Vierailija
2/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikainen kammiodepolarisaatio. Vaaraton mut inhottava tunne kun "muljuaa". Mulla holter tutkimuksessa yön aikana näitä oli vaihtelevasti 6000-11000 kertaa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tippumisen tunnetta mielikuvissa?

Vierailija
4/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarattomia lisälyöntejä.

Vierailija
5/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile että rauhoitut hyvissä ajoin ennen nukkumaan menoa. 2-3 tuntia luet vaikka kirjaa, kuuntelet rauhoittavaa musiikkia, mietiskelet, makaat piikkimatolla, mitä hyvänsä mikä saa sykkeen rauhoittumaan. Älä myöskään syö kovin myöhään. 

Vierailija
6/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä kanssa ollut näitä häiritsevissä määrin. Alkoi n. vuosi sitten hyvin stressaavassa elämänvaiheessa. Kannattaa hakeutua kardiologin tutkimuksiin. 

Minulla auttoi, kun vaihdettiin verenpainelääke toisenlaiseen + neljäsosatabletti Mirtazapiinia unen laatua parantamaan. Lisäksi on huolehdittava riittävästä palautumisesta ja stressin hallinnasta.

Vierailija
7/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonain aamuna voit olla perusterve kalmo,joten hankkiudu kardiologin vastaanotolle.

Näin on voi olla pitkä qt oireyhtymä ja se on menoa jos muuttu kääntyvien kärkien kammiotakykardiaksi nukkuessa.

Vierailija
8/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisoprolol auttaa 

Vierailija
9/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näitä myös. Pahimmillaan aiheuttaa paniikkikohtauksen juuri kun on nukahtamassa. Betasalpaajat on auttaneet itsellä. Niitä saa terkkarista jos ei ole itsetuhoinen.

Vierailija
10/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Itsellä alkoi kun vaihdevuodet tuli. Magnesium on auttanut sekä kahvin vähentäminen ja liikunta.

Vierailija
11/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile että rauhoitut hyvissä ajoin ennen nukkumaan menoa. 2-3 tuntia luet vaikka kirjaa, kuuntelet rauhoittavaa musiikkia, mietiskelet, makaat piikkimatolla, mitä hyvänsä mikä saa sykkeen rauhoittumaan. Älä myöskään syö kovin myöhään. 

Juu, ideana hyvä, mutta teen yötöitä, joka aamu kun meen nukkumaan hirveä pauke sydämessä.

Vierailija
12/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiinnittänyt huomiota, tulevatko ne jossain tietyssä asennossa? Yleensä tulevat vasemmalla kyljellä maatessa. Itse olen sen huomannut, samoin kuin sen että närästys joskus myös niitä lisää. 

Vierailija
13/13 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiinnittänyt huomiota, tulevatko ne jossain tietyssä asennossa? Yleensä tulevat vasemmalla kyljellä maatessa. Itse olen sen huomannut, samoin kuin sen että närästys joskus myös niitä lisää. 

Mulla tuntuu vasemmalla maatessa paremmin kun sisuskalut painaa sydäntä. Ohje lääkäristä olikin että yrittäisin nukkua oikealla kyljellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi