Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset, minkälaisen miehen kelpuuttaisitte poikaystäväksenne?

Vierailija
09.10.2018 |

M19 kysyy

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hardcore eläinsuojelija-laivankyljessä roikkuvan greenpeace- telaketjufeministimiehen.

Vierailija
2/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vege-juristibodarin.

Vierailija
4/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muru nyt tolla asenteella lähde. Pääset tossun alle ovimatoksi ja hyväksikäytetyksi. Koita olla vaan oma paras itsesi, ole mukava ja pidä huilta ulkonäöstä...ja sitten lähde uudestaan sillä asenteella, et kuka on tarpeeksi hyvä mulle. Kuka on mun rakkauden arvoinen.

Vierailija
5/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kiinnostuu eniten miehistä, jotka ovat kyllä kohteliaita, mutta eivät yhtään yritä iskeä tai muutenkaan vaikuta epätoivoisilta tai takertuvilta. Mitä viileämpi olet sitä enemmän nainen sua haluaa.

Laitoin itse just viime viikolla tinderin. Kävin kaksilla kahveilla ja kaksilla lenkkitrefeillä. Kaikki ok mukavia miehiä. Vaikuttivat kiinnostuneilta.

Lauantaina kävin lasillisella miehen kanssa, josta näki heti etten ollutkaan hänen tyyppiään.

Arvaa kenet noista miehistä haluan.

Juu. Herra lauantain, joka ei halua mua.

Vierailija
6/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hardcore eläinsuojelija-laivankyljessä roikkuvan greenpeace- telaketjufeministimiehen.

Tietäisin sulle täydellisen miehen. On tosi hyvännäköinen ja olisin itsekin kiinnostunut, mutta olen liian mukavuudenhaluinen eikä mun luonnonsuojelu-skillsit siten ikinä riittäis olemaan sen kanssa.

Vierailija
7/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä eli vähintään 185cm, tumma ja tulinen. Komea tietysti. Lihaksikas. Voi olla tatskoja.

Ei pliis mitään rumaa hobittia.

Vierailija
8/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kiinnostuu eniten miehistä, jotka ovat kyllä kohteliaita, mutta eivät yhtään yritä iskeä tai muutenkaan vaikuta epätoivoisilta tai takertuvilta. Mitä viileämpi olet sitä enemmän nainen sua haluaa.

Laitoin itse just viime viikolla tinderin. Kävin kaksilla kahveilla ja kaksilla lenkkitrefeillä. Kaikki ok mukavia miehiä. Vaikuttivat kiinnostuneilta.

Lauantaina kävin lasillisella miehen kanssa, josta näki heti etten ollutkaan hänen tyyppiään.

Arvaa kenet noista miehistä haluan.

Juu. Herra lauantain, joka ei halua mua.

Mene hoitoon.

Vierailija
9/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidempi (olen 178cm), minua reippaasti vanhempi, luonteeltaan dominoiva (mutta kohtelias )ja ottaa mut rajusti sängyssä. Sopivankokoinen muna, jotta pan*minen tuntuu kunnolla.

Ja ennen kuin joku kutsuu mua trolliksi, olen tosissani. Näitä miehiä ei vaan löydä mistään..

N24

Vierailija
10/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisen, eläinsuojelijan, luonnonsuojelijan, vegen tai ees semivegen, lapsirakkaan ja suloisen. Sellaisen joka ei juuri käytä alkoa. Pajari erittäin satunnaisesti ok. Haluaa lapsia.

N22

Vierailija
11/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisin sulle täydellisen miehen. On tosi hyvännäköinen ja olisin itsekin kiinnostunut, mutta olen liian mukavuudenhaluinen eikä mun luonnonsuojelu-skillsit siten ikinä riittäis olemaan sen kanssa.

Laita sen sähköposti niin pääsemme naimisiin!

Vierailija
12/67 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkityylinen nörtti. Kylläkin raitis, ja joko luiseva tai pullukka, ei missään nimessä salilla treenattu. Perfect!

Vierailija
13/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pidempi (olen 178cm), minua reippaasti vanhempi, luonteeltaan dominoiva (mutta kohtelias )ja ottaa mut rajusti sängyssä. Sopivankokoinen muna, jotta pan*minen tuntuu kunnolla.

Ja ennen kuin joku kutsuu mua trolliksi, olen tosissani. Näitä miehiä ei vaan löydä mistään..

N24

100-vuotias olisi hyvä

Vierailija
14/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Vanhainkodeista löytyy.

Jääkaapista otat ison munan.

Kyllä se siitä.

Vierailija
15/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutus-sanan käyttö viittaa siihen ettei mies tuu ikinä saamaan parisuhdetta. Melkoista että yhdellä sanalla pystyy ilmaisemaan niin paljon pielessä olevia asioita ihmisen ajattelussa.

Vierailija
16/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Olisin täydellinen sinulle, mutta valitettavasti olen sentin sinua lyhyempi. Ikää on 33-vuotta, kortsuina käytän MySizen 60 millistä ja luonnekuvauskin osuis hyvin kohdalleen!

Vierailija
17/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Olisin täydellinen sinulle, mutta valitettavasti olen sentin sinua lyhyempi. Ikää on 33-vuotta, kortsuina käytän MySizen 60 millistä ja luonnekuvauskin osuis hyvin kohdalleen!

Mulle, 23-vuotiaalle, naiselle kyllä kelpaisi 33-vuotias.

Vierailija
18/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla todellinen herrasmies eikä saa heittäytyä keskenkasvuiseksi teinipojaksi joka ei osaa tehdä mitään omatoimisesti. Tämä on suurin vika suomalaisissa miehissä. Ex miehilleni jouduin olemaan kuin äiti. Exiä piti patistaa korjaustöihin ja vaihtamaan lamppu kun eivät omatoimisesti tehnet sitä. Tätä ongelmaa ei ole arabimieheni kanssa. Nykyisen miehen seurassa saan tuntea itseni prinsessaksi kun mies avaa mulle oven, kantaa kauppakassit ja kun hän avaa auton oven, hän ojentaa mulle käden kun nousen autosta. Suomalainen mies voisi opetella herrasmiessäännöt mutta teistä srellainen on homoa ja neitimäistä. Kamnattaa naiset ottaa ulkomaalainen mies jos ette halua olla supernaisia

Vierailija
19/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Olet liian nuori.

Johan sanoin, että etsin selvästi vanhempaa.

Rollaattori saa mut sekoamaan täysin!😍

Vierailija
20/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabimies ei anna naisensa pukeutua paljastavasti. En ymmärrä miksi moni mies antaa naisensa pukeutua paljastavammin julkisilla paikoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän