Nuoret naiset, minkälaisen miehen kelpuuttaisitte poikaystäväksenne?
Kommentit (67)
Sellaisen ,jonka ei tarvitse nettipalstalla kysellä kelpaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Minua pidempi (olen 178cm), minua reippaasti vanhempi, luonteeltaan dominoiva (mutta kohtelias )ja ottaa mut rajusti sängyssä. Sopivankokoinen muna, jotta pan*minen tuntuu kunnolla.
Ja ennen kuin joku kutsuu mua trolliksi, olen tosissani. Näitä miehiä ei vaan löydä mistään..N24
Ihme pervo!!! Ja vielä vaatimuslista!!!
Joutasit saaha pepalles, oppisit!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
- Rikkaasta suvusta
- Akateemisesti koulutettu
- Vähintään 185 pitkä
- Lihaksikas ja komea
- Iso muna
Tuossa nyt tärkeimmät, itse olen normaalipainoinen (85kg) av mamma
fiksu ja filmaattinen
nuori, komea, terve, lihaksikas
Vierailija kirjoitti:
- Rikkaasta suvusta
- Vähintään 185 pitkä
- Lihaksikas ja komea
- Iso muna
Tuossa nyt tärkeimmät, itse olen normaalipainoinen (85kg) av mamma
Mitä saat tästä trollaamisesta ja naisena esiintymisestä? Jos ketju ei kiinnosta sua niin älä avaa sitä.
Nyt teet itses vaan tyhmäksi.
ruotsalsinen tai norjalainen
ilman muuta
Norja on hyvä maa asua
Vierailija kirjoitti:
ruotsalsinen tai norjalainen
ilman muuta
Norja on hyvä maa asua
itse olen kunnon vonkale
tarvitse olla yliaktiivinen seuraaja minun tavoin. Historia kiinnostaa, erityisesti sotahistoria. Olen naisena huono puhumaan vaatteista tai säästä, se keskustelu menee aina historiaan, videopeleihin tai politiikkaan. Olen hieman aspergermainen tämän perusteella. Pelaan naisena siis videopelejä, erityisesti vanhat pelit ovat mieleeni.
Mitä politiikasta kiinnostumiseen tulee, niin toivoisin miehen olevan samanlainen aatteiltaan. Olen Perussuomalaisten äänestäjä. Ihailen yli 170 cm miehiä, joilta löytyy voimaa. Itse olen kuitenkin vain 150 cm nainen punaisine pitkine hiuksineen ja olen aika nuorekkaan näköinen, mikä johtunee siitä, että olen aika vaalea enkä ole koskaan ottanut aurinkoa. Koen oloni naiselliseksi isomman ja vahvemman miehen sylissä. Olen aikamoinen pusukone, joten toivon miehen kestävän ainaiset hellyydenosoitukseni, vaikka on hänelläkin oikeus omaan speissiinsä ja juttuihinsa kuten mullakin.
No voi p... a, mulla jäi alku kirjoittamatta, kun tämä puhelimen netti sekoilee. Olen siis 23-vuotias ja nuoreksi kiinnostunut politiikasta.
Lukutoukka nörtti, joka pukeutuu siististi, osaa olla kohtelias, eikä käytä alkoa juurikaan.
Yleissivistys johon kuuluu kieliä, taidetta, elokuvia ja kirjoja. Ei ole kalliiden asioiden perään, ja tykkää matkailla kanssani. Haluaa vakiintua ja jossain vaiheessa lapsia ja kahdeksasta-neljään työn ja omakotitalon.
Vierailija kirjoitti:
Lukutoukka nörtti, joka pukeutuu siististi, osaa olla kohtelias, eikä käytä alkoa juurikaan.
Yleissivistys johon kuuluu kieliä, taidetta, elokuvia ja kirjoja. Ei ole kalliiden asioiden perään, ja tykkää matkailla kanssani. Haluaa vakiintua ja jossain vaiheessa lapsia ja kahdeksasta-neljään työn ja omakotitalon.
Hassua, mun ex oli juuri tällainen. Lisäksi hyvä sängyssä. Silti jätin sen. Määritelmästä puuttuu tärkeimmät asiat. Lojaalius, läsnäolo, luotettavuus, kommunikointi, arvostus, henkinen aikuisuus, puolison ja parisuhteen asema ykkösenä elämänvalinnoissa, puheiden ja tekojen yhteneväisyys. Näiden rinnalla taiteiden harrastaminen on yksi lysti.
Seuraava mies saa olla vaikka pennitön lihava kouluttamaton pottunokka, kunhan yllämainiyut arvot on reilassa.
No mulle ei pojalle ole muita vaatimuksia kuin et se ei jois joka päivä eikä löis. Mutta yhtään hyvää poikaa en ole vielä tavannut. Taitavat olla kuolleet sukupuuttoon normaalit miehet suomessa. Onneksi ollaan saatu vähän väriä tähän harmaaseen maahan viime vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Rikkaasta suvusta
- Vähintään 185 pitkä
- Lihaksikas ja komea
- Iso muna
Tuossa nyt tärkeimmät, itse olen normaalipainoinen (85kg) av mammaMitä saat tästä trollaamisesta ja naisena esiintymisestä? Jos ketju ei kiinnosta sua niin älä avaa sitä.
Kalikan kalahdus kuului tänne saakka ;DD
Vierailija kirjoitti:
No mulle ei pojalle ole muita vaatimuksia kuin et se ei jois joka päivä eikä löis. Mutta yhtään hyvää poikaa en ole vielä tavannut. Taitavat olla kuolleet sukupuuttoon normaalit miehet suomessa. Onneksi ollaan saatu vähän väriä tähän harmaaseen maahan viime vuosina.
Niinpä ja arabimiehen seurassa nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi. Tämän jälkeen suomalainen mies on täysin paska. Ollaan me naiset niitä prinsessoja ja heikompia miehillemme, ei mitään supernaisia. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja eikä mitään "vahvoja" naisia. Oon ylpee kun meidän tytöt ovat käyneet prinsessavaiheen eivätkä ole yrittäneet olla supernaisia. Eivät sentään halveksi naiseuttaansa toisin kuin te supernaiset. Musliminainen ei raivoa samalla tavalla kuin suomalainen nainen jos mies tarjoutuu kantamaan kauppakassit tai avaa oven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Rikkaasta suvusta
- Vähintään 185 pitkä
- Lihaksikas ja komea
- Iso muna
Tuossa nyt tärkeimmät, itse olen normaalipainoinen (85kg) av mammaMitä saat tästä trollaamisesta ja naisena esiintymisestä? Jos ketju ei kiinnosta sua niin älä avaa sitä.
jaxuja mamille
Suomalaiset miehet ei kestä kritiikkiä kun ovat alapeukuttaneet, kun joku kertoo faktan heistä. Teidän pitäisi ottaa mallia arabimiehistä ja oppia herrasmiehiksi. Te nykyään kiroilette ja tappelette kuin merimiehet ja naiset ovat ottaneet teistä mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Rikkaasta suvusta
- Vähintään 185 pitkä
- Lihaksikas ja komea
- Iso muna
Kalikan kalahdus kuului tänne saakka ;DD
Hah. Mulla mitat 168/55 ja plakkarissa maailman paras mies, joten eipä nyt ihan osunut. Etkö tosiaan parempaa heittoa keksinyt? Hävettää sun puolesta. Ei kande yrittää trollaa jos ei edes osaa.
Nolo, nolompi, noloin. 🙈🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Rikkaasta suvusta
- Vähintään 185 pitkä
- Lihaksikas ja komea
- Iso muna
jaxuja mamille
Vastaa kysymykseen! Mitä saat trollaamisesta ja naisena esikntymisestä? Tyydyttyykö joku sisäinen ristiinpukeutuja?
En ymmärrä.
Siis nuo lihavoimani pätkät olisivat voineet olla mun kirjoittamiani. Mullakaan ei oo mitään fiksaatiota täydellisen saavuttamattomiin miehiin, mutta just sellainen ystävällisyys ja ettei heti ole iskemässä. En osaa suhtautua siihen.
Itse viehätyn kilteistä ja rauhallisista miehistä. Jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai mieltymyksiä, ei niin väliä mitä, kunhan on jotain. Ikä ois ihanteellisesti 27-32 vuotta. Ulkonäön pitää olla perusviehättävä, normaali paino (tai lähellä sitä) ja söpöt kasvot. Ei partaa, lihaksia, tatuointeja tai tuommoisia, poikamaisuus on <3! Pituudella ei oo mulle väliä. Kaikki on joka tapauksessa xs-kokoista naista isompia, joten whatever. :D
N22