Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset, minkälaisen miehen kelpuuttaisitte poikaystäväksenne?

Vierailija
09.10.2018 |

M19 kysyy

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

italialainen poikaystävä haaveissa

Vierailija
22/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap enimmäkseen vastailee omaan aloitukseensa. Aika turhaa kysellä millaisia ihmiset kelpuuttaisivat, kun monesti se joka kolahtaa onkin jotain ihan muuta.

Voin kertoa omasta kokemuksesta, minkälaisia olen kelpuuttanut viimeisen viiden vuoden aikana: pienituloinen varastomies, hauska ja huomioiva, vielä seurustellaan. Ex1: köyhä opiskelija, hyvä tyyppi jolla oli laaja kaveripiiri, myöskin huomaavainen ja keksi mukavia yllätyksiä, 20cm lyhyempi kuin nykyinen, eipä haitannut. Ex2: salamasuhde, en kerro ammattia mutta tuli hyvin toimeen. Hyvä kokki ja intohimoinen kulttuuriharrastaja. Kiinni exässään->salamaero. Toivottavasti kukaan ei tunnista itseään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

italialainen poikaystävä haaveissa

Suosittelen arabia. Arabit eivät ryyppää kuten suomalaiset. Italialaiset ovat mammanpoikia kuten suomalaiset miehet joiden äidit tekee kaiken alusta saakka. Oon matkustanut monesti arabimaissa niin sain tuntea itseni prinsessaksi kun mulle avattiin ovi ja kannettiin kauppakassit. Suomalaisissa miehissä on paljonkin vikaa kun exäni olivat juoppoja.

Vierailija
24/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehityskelpoisen ja kookkaan

Vierailija
25/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kiinnostuu eniten miehistä, jotka ovat kyllä kohteliaita, mutta eivät yhtään yritä iskeä tai muutenkaan vaikuta epätoivoisilta tai takertuvilta. Mitä viileämpi olet sitä enemmän nainen sua haluaa.

Laitoin itse just viime viikolla tinderin. Kävin kaksilla kahveilla ja kaksilla lenkkitrefeillä. Kaikki ok mukavia miehiä. Vaikuttivat kiinnostuneilta.

Lauantaina kävin lasillisella miehen kanssa, josta näki heti etten ollutkaan hänen tyyppiään.

Arvaa kenet noista miehistä haluan.

Juu. Herra lauantain, joka ei halua mua.

Ota sitten huomioon, että tällä palstalla jännämiesteoreetikot esittävät epävakaasta jättimunasta haaveilevia naisia tueksi omille harhoilleen.

Itse arvostan miehessä keskustelutaitoa, omia mielipiteitä, humaaneja arvoja, luotettavuutta, itsenäisyyttä ja kykyä sitoutua ja pitää hauskaa. Omasta terveydestä ja ulkonäöstä huolehtiminen on myös tärkeää.

Vierailija
26/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaatikaa sitä mihin teillä on varaa.

Vierailija
27/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jared Leto olisi aika täydellinen. Tosin vähän mua vanhempi (olen itse 30), mutta jos joku on niin mukava ja komea niin ei se mitään. Ja mitä vanhemmaksi itse tulen, sitä merkityksettömämpi moinen ikäero on. Vrt 18 v ja 30 v tai 30 v ja 46.

Vierailija
28/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kiinnostuu eniten miehistä, jotka ovat kyllä kohteliaita, mutta eivät yhtään yritä iskeä tai muutenkaan vaikuta epätoivoisilta tai takertuvilta. Mitä viileämpi olet sitä enemmän nainen sua haluaa.

Laitoin itse just viime viikolla tinderin. Kävin kaksilla kahveilla ja kaksilla lenkkitrefeillä. Kaikki ok mukavia miehiä. Vaikuttivat kiinnostuneilta.

Lauantaina kävin lasillisella miehen kanssa, josta näki heti etten ollutkaan hänen tyyppiään.

Arvaa kenet noista miehistä haluan.

Juu. Herra lauantain, joka ei halua mua.

Olen huomannut itsessäni vähän saman. Tällainen peruskohtelias ja -ystävällinen tyyppi on ensin hyvää seuraa > käy päivittäin ajatuksissa > alan hakeutumaan sen seuraan > käy jatkuvasti ajatuksissa ja tadaa huomaan että oon ihan toivottoman ihastunut. Mut toisin kuin tuossa lainauksessa, jos huomaan että vastakaikua ei tule niin jätän tyypin rauhaan.

Oon tullut siihen tulokseen, että mua iskevät tyypit tuntuu ehkä vähän jopa pelottavilta, kun en ole saanut ihastua niihin ensin (:D) ja varsinkin jos ovat suht tuntemattomia.

Ikinä en ottaisi kymmentä vuotta vanhempaa, viisikin tuntuu jo isolta ikäerolta.

N20

Vierailija
29/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain elämälläsi ja ole mielenkiintoinen ihminen. Ole ihtohimoinen ja määrätietoinen harrastuksissasi ja päämäärissäsi. Oli se sitten kitaransoitto tai maailmanympäripurjehdus mistä olet aina haaveillut. Naisia ei pidä miellyttää vaan elää sellaista elämää johon nainen haluaa mukaan!

t. mies, parisuhteessa

Vierailija
30/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan kyllä kun sen näen.

Nuori kolli, jonka kesytän ja rengastan.

Ei suomalainen. Arvostan tyyliä.

Vierailija
31/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vaatikaa sitä mihin teillä on varaa.

Niin siis miehellä pitää olla rahaa tai kykyä

hankkia sitä. Ktm, juristi, lääkäri.

Max 3 vuotta mua vanhempi.

hyvännäköinen

Vierailija
32/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuule on vaan kohtaavat kemiat. Jollekin olet täydellinen juuri tuollaisena.

Vierailija
33/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arabimies ei anna naisensa pukeutua paljastavasti. En ymmärrä miksi moni mies antaa naisensa pukeutua paljastavammin julkisilla paikoilla.

Siksi, koska laki sanoo, että nainen itse valitsee mitä päällensä laittaa. Lukuunottamatta täysalastomuutta ja täysyläosattomuutta.

Vierailija
34/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jotain elämälläsi ja ole mielenkiintoinen ihminen. Ole ihtohimoinen ja määrätietoinen harrastuksissasi ja päämäärissäsi. Oli se sitten kitaransoitto tai maailmanympäripurjehdus mistä olet aina haaveillut. Naisia ei pidä miellyttää vaan elää sellaista elämää johon nainen haluaa mukaan!

t. mies, parisuhteessa

Tämä viimeinen lause. Jo tuo alistuva asenne josta anellaan kelpuuttamaan, ei ei ei..

Vierailija
35/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähintään noin 10 vuotta vanhempi isivartaloinen mies (eli iso, vähän mahakas, sopivan lihaksikas, näkyy et kakku maistuu ja syö kans mun leipomia kakkuja), karvaa pitää olla joka päässä ja parta sekä pitkä tukka must. Pitkä ei tarvi olla, jos nyt about mun pituinen ois niin riittää. Hobitit on pop. Iso muna ja bdsm-puuhat pakollisia, luonteella muuten niin väliä. Kuhan on komea ja emotionaalisesti saamattomissa niin tulee isi mieleen. 

Oispa tää vitsi mut ei :/

N24

Vierailija
36/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen, tasapainoinen, urheilullinen, itsenäinen. Ei alemmuus- tai ylemmyyskomplekseja, pystyy ja haluaa sekä johtaa, että seurata, ja joskus olla paikallaankin. Varallisuudella/statuksella ei väliä, mutta säännöllinen päihteidenkäyttö = ei jatkoon.

Vierailija
37/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähintään noin 10 vuotta vanhempi isivartaloinen mies (eli iso, vähän mahakas, sopivan lihaksikas, näkyy et kakku maistuu ja syö kans mun leipomia kakkuja), karvaa pitää olla joka päässä ja parta sekä pitkä tukka must. Pitkä ei tarvi olla, jos nyt about mun pituinen ois niin riittää. Hobitit on pop. Iso muna ja bdsm-puuhat pakollisia, luonteella muuten niin väliä. Kuhan on komea ja emotionaalisesti saamattomissa niin tulee isi mieleen. 

Oispa tää vitsi mut ei :/

N24

Pera tahtoo isoisiä!

Vierailija
38/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. mies, parisuhteessa

Dominoimalla saa peesailijan, eli alistuvan kumppanin. Kylkiluusta veistetyn, joka omaksuu omat harrastukset ja elämäntyylin. Vähän kuin lapsen kanssa seurustelisi :D

Vierailija
39/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemaan ainakin pääsee vanhempikin mies, saattavat olla tarkempia poikaystävien suhteen. M43

Vierailija
40/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä mittapuu että haluaako nainen mukaan elämääsi. Jos mies katsoo ympärilleen ja toteaa että on paskainen yksiö, valittu elämäntapatyöttömyys eikä mitään muuta tekemistä kuin tissuttelu, pelaaminen ja misogynian levittäminen vauvapalstalle, niin siitä vaan miettimään millainen nainen haluaisi mukaan tuohon ja heittämään verkot veteen sen mukaan. Lähiöpubista voisi aloittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän