Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset, minkälaisen miehen kelpuuttaisitte poikaystäväksenne?

Vierailija
09.10.2018 |

M19 kysyy

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen joka palvoo mua ja kohtelee hyvin. Pitkä, tumma ja komea.

Vierailija
62/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota arabi. Arabimiehelle nainen on todellinen prinsessa jota suojellaan pahemmilta rasituksilta. Suomalaista juoppoa ei ole tullut sen jälkeen ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi, huolehdi itsestäsi (hygienia ja yleiset asiat)

Yksi iso turn off on minulle ollut aina miehissä se, ettei koskaan itsenäisty kokonaan. Jos äitisi käy kotonasi/huoneessasi siivoamassa, laittamassa ruokaa, huolehtii ylipäätään asioistasi joista ikäisesi pitäisi jo itse, niin minä en ainakaan matkaasi lähtisi. Liian usein tähän törmää. Jos olet siisti, mukava ja huolehdit itsestäsi niin silloin sinusta joku varmasti kiinnostuu. Älä missään nimessä alennu muuttamaan itseäsi toisten takia.

N19

Vierailija
64/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota arabi. Arabimiehelle nainen on todellinen prinsessa jota suojellaan pahemmilta rasituksilta. Suomalaista juoppoa ei ole tullut sen jälkeen ikävä.

Joo ei suomalaiset kiinnosta ulkonäönkään puolesta.

Vierailija
65/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies saa itkupotkuraivarit jos nainen ei suostu pukeutumaan paljastavammin. Islamissa oon paljon vapaampi. Mun ei tarvitse pelätä arvostelun kohteeksi joutumista mihin länsimaiset naiset altistetaan.tähänkö nuoria naisia tulisi kannustaa: https://cdn1.thr.com/sites/default/files/imagecache/landscape_928x523/2…

Vierailija
66/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies saa itkupotkuraivarit jos nainen ei suostu pukeutumaan paljastavammin. Islamissa oon paljon vapaampi. Mun ei tarvitse pelätä arvostelun kohteeksi joutumista mihin länsimaiset naiset altistetaan.tähänkö nuoria naisia tulisi kannustaa: https://cdn1.thr.com/sites/default/files/imagecache/landscape_928x523/2…

Mun mielestä jokainen saa pukeutua niinkuin itse haluaa. Ketään ei pitäisi painostaa mihinkään tiettyyn muottiin.

Vierailija
67/67 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viriilin hopeaketun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi