Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9760)

Vierailija
1241/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 Nainen salasi että hänellä on lapsi (eli lapsi ei haitannut vaan se että hän meni äärimmäisyyksiin valehtelussa) 2 Nainen käytti huumeita. 3 Naiselle kissa oli kaikkein tärkein asia. 4 Nainen haki lähinnä jotain kummallista "heppa" talkoolaista. 5 Nainen haki elättäjää/lasten tulevaa isää. 6 Naisella oli nuoruuden juoksut juoksematta. 7 Naisella oli miljoona rautaa tulessa ja käytännössä ei lainkaa aikaa meille. 8 Nainen puhui vain ainoastaan ex puolisostaan (työnsin oikeaan suuntaan ja ovat nykyään kuulema onnellisesti naimisissa). 9 Nainen hoki pääasiassa minä, minä... minun elämä ja aika. 10 (useampi) Nainen joille seksi oli kaupankäyntiä, kiristystä tai eivät olleet kiinnostuneita asiasta. 11 Lopuksi, nainen joka oli ilmeisesti sairas narsisti ja joka valehteli kaikesta. Vähän tutkimuksesta riippuen naiset jättää miehen kaksi tai kolme kertaa useammin kuin mies (kaikki miehet sikoja vai miehet pyrkivät rakentamaan ennemmin kuin hajoittamaan?). Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen.

"Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen."

Sitä päivää odottelen minäkin. Luultavasti turhaan.

Mies tunnutaan haluavan kun miehelle on joku naisen elämänsuunnitelmiin liittyvä tarve. Lapsille, talolle remppakaveri, huonoon rahatilanteeseen pelastaja, suojelija, turvaaja, tms.

Pelkkä seksi joka toinen sunnuntai ja 50-50 lupaus kumppanuudesta toistaiseksi eivät riitä siihen että alkaisin työjuhdaksi.

"Luultavasti turhaan." Ei luovuta toivosta. Ei tarvitse kuin löytää yksi nainen joka ei usko että onni löytyy steriilin valkoisesta talosta ja velka autosta? Kumma kuitenkin että tuntuu miesten etsivän enemmän nykyään oikeaa elämänkuppania ja naiset tuntuu hakevan jotain outoa utopiaa. Huulitäyte, meikki, tukan värjäykset..... naisten omaa utopiaa. Epäilisin että moni kunnon mies haluaisi unelmanaisensa saunan raikkaana ja juuri omana itesenään.

Unelmia voi olla monenlaisia, mutta aina se peruste miehen hakemiselle on joku unelma jonka toteuttamiseen tarvitaan miestä.

Elämänkumppani, paras kaveri ja seksi tuntuvat olevan naisille toisarvoisia asioita. Jos niitä (parasta kaveria ja seksiä) halutaan ollenkaan.

Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Luomunainen on paras. Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa.

Kipeimpiä asioita miehen elämässä on se hetki, kun ymmärtää että ei ole yksilönä tai persoonana koskaan arvokas naiselle, vaan pelkästään jonkun toiminnon täyttäjänä. Se pitää vain hyväksyä, jos haluaa parisuhteissa olla. Veikkaan että aika moni alkaa pelimieheksi tämän ymmärryksen seurauksena. Se ei siis ole sitoutumiskyvyttömyyttä, vaan sitä että on nähty se todellisuus verhon takana. Osa miehistä taas kulkee koko elämänsä läpi heräämättä koskaan tähän tosiseikkaan. Jos on simppeli tai muuten vain naiivi mies, niin ei näe kaiken sen illuusion taakse.

Mielenkiintoinen kommentti. Tätä täytyy ihan pureskella. Toivon kaikille parisuhteissa kokemusta siitä, että on arvokas ihminen juuri sellaisenaan, ja toisaalta uskallusta olla aidosti ja herkästi oma itsensä. Ei se aina helppoa ole, puolin eikä toisin.

Vierailija
1242/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden tapailun lopetin siksi koska mies oli todella kokematon naisten kanssa, meni lopulta hermo kun mistään ei tullut mitään.

Jännä kärsimätön ja aggressiivinen asenne kyllä tullut huomattua naisilla kokemattomia miehiä kohtaan, ikäänkuin se olisi miehen vika että on kokematon. Eihän kokemattomalta voi odottaa, että osaisi kaiken kuin kokeneempi.

Tuollaisia tyyppejä on muuten miehissäkin. Olisi tosi kiva jos ne ihmiset, jotka odottavat kumppanilta täydellisiä sänkytaitoja, kertoisivat asian jo ennen kuin sinne sänkyyn mennään. Ei tulisi niitä huonoja kokemuksia puolin eikä toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 Nainen salasi että hänellä on lapsi (eli lapsi ei haitannut vaan se että hän meni äärimmäisyyksiin valehtelussa) 2 Nainen käytti huumeita. 3 Naiselle kissa oli kaikkein tärkein asia. 4 Nainen haki lähinnä jotain kummallista "heppa" talkoolaista. 5 Nainen haki elättäjää/lasten tulevaa isää. 6 Naisella oli nuoruuden juoksut juoksematta. 7 Naisella oli miljoona rautaa tulessa ja käytännössä ei lainkaa aikaa meille. 8 Nainen puhui vain ainoastaan ex puolisostaan (työnsin oikeaan suuntaan ja ovat nykyään kuulema onnellisesti naimisissa). 9 Nainen hoki pääasiassa minä, minä... minun elämä ja aika. 10 (useampi) Nainen joille seksi oli kaupankäyntiä, kiristystä tai eivät olleet kiinnostuneita asiasta. 11 Lopuksi, nainen joka oli ilmeisesti sairas narsisti ja joka valehteli kaikesta. Vähän tutkimuksesta riippuen naiset jättää miehen kaksi tai kolme kertaa useammin kuin mies (kaikki miehet sikoja vai miehet pyrkivät rakentamaan ennemmin kuin hajoittamaan?). Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen.

"Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen."

Mies tunnutaan haluavan kun miehelle on joku naisen elämänsuunnitelmiin liittyvä tarve. Lapsille, talolle remppakaveri, huonoon rahatilanteeseen pelastaja, suojelija, turvaaja, tms.

Pelkkä seksi joka toinen sunnuntai ja 50-50 lupaus kumppanuudesta toistaiseksi eivät riitä siihen että alkaisin työjuhdaksi.

"Luultavasti turhaan." Ei luovuta toivosta. Ei tarvitse kuin löytää yksi nainen joka ei usko että onni löytyy steriilin valkoisesta talosta ja velka autosta? Kumma kuitenkin että tuntuu miesten etsivän enemmän nykyään oikeaa elämänkuppania ja naiset tuntuu hakevan jotain outoa utopiaa. Huulitäyte, meikki, tukan värjäykset..... naisten omaa utopiaa. Epäilisin että moni kunnon mies haluaisi unelmanaisensa saunan raikkaana ja juuri omana itesenään.

Unelmia voi olla monenlaisia, mutta aina se peruste miehen hakemiselle on joku unelma jonka toteuttamiseen tarvitaan miestä.

Elämänkumppani, paras kaveri ja seksi tuntuvat olevan naisille toisarvoisia asioita. Jos niitä (parasta kaveria ja seksiä) halutaan ollenkaan.

Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Luomunainen on paras. Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa.

Kipeimpiä asioita miehen elämässä on se hetki, kun ymmärtää että ei ole yksilönä tai persoonana koskaan arvokas naiselle, vaan pelkästään jonkun toiminnon täyttäjänä. Se pitää vain hyväksyä, jos haluaa parisuhteissa olla. Veikkaan että aika moni alkaa pelimieheksi tämän ymmärryksen seurauksena. Se ei siis ole sitoutumiskyvyttömyyttä, vaan sitä että on nähty se todellisuus verhon takana. Osa miehistä taas kulkee koko elämänsä läpi heräämättä koskaan tähän tosiseikkaan. Jos on simppeli tai muuten vain naiivi mies, niin ei näe kaiken sen illuusion taakse.

Höpö ja höpö, olet katkerikko joita harmittaa, että kaikki parisuhteet eivät ole huonoja.

Vierailija
1244/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden tapailun lopetin siksi koska mies oli todella kokematon naisten kanssa, meni lopulta hermo kun mistään ei tullut mitään.

Jännä kärsimätön ja aggressiivinen asenne kyllä tullut huomattua naisilla kokemattomia miehiä kohtaan, ikäänkuin se olisi miehen vika että on kokematon. Eihän kokemattomalta voi odottaa, että osaisi kaiken kuin kokeneempi.

No kenen vika sun kokemattomuus on, joulupukinko? En halua pitää mitään koulua, vaan aikuisen miehen.

Vierailija
1245/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia tyyppejä on muuten miehissäkin. Olisi tosi kiva jos ne ihmiset, jotka odottavat kumppanilta täydellisiä sänkytaitoja, kertoisivat asian jo ennen kuin sinne sänkyyn mennään. Ei tulisi niitä huonoja kokemuksia puolin eikä toisin.

Eipä se tunnu auttavan vaikka kertoo olevansa kokematon, esitetään kyllä ymmärtävää mutta silti tulee niitä tyrmistyneitä vihanpuuskia että miten voit tehdä jotain tollasta, mikset osaa.

Vierailija
1246/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kenen vika sun kokemattomuus on, joulupukinko? En halua pitää mitään koulua, vaan aikuisen miehen.

Kuinka se on minun vikani? Jos yrityksistä huolimatta vaan jää syrjään.

Vierailija
1247/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen valehtelija. Oli muka monta korkeakoulututkintoa ja työskenteli jossain kotipalvelussa tms. Valehteli ikänsä eikä suostunut yli vuoden jälkeenkään sitä kertomaan vaikka silloin tällöin keskustelua sinne päin vein; väitti luulleensa että 5 vuoden ikäero olisi mulle liikaa. Suomalaisessa yhteiskunnassa oli kaikki kuulemma huonosti, omassa kotimaassa Euroopan itäisellä puolella kaikki oli paremmin. Jopa mun sukulaiset haukuttiin säännöllisesti.

Jos ihminen valehtelee kaiken, niin kuinka sellaisen kanssa voisi uskaltaa tulevaisuutta suunnitella?

Vierailija
1248/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä kummankin lainatun kommentoijan kanssa, naisena. Näistä asioista pitäisi keskustella ensin ja vain todeta, mitä odotuksia (tai vaatimuksia?) kummallakin on. Ja samaten: jos on kokematon, siitä pitäisi pystyä puhumaan ja uskaltaa kertoa tulevalle sänkykumppanille. Ja jos tässä kohtaa tulee sellainen ajatus, ettei pysty sanomaan tai ei uskalla, niin ei ole oikea kumppani, jonka kanssa tätä harkitaan!  Jos uskallat mennä sänkyyn, niin silloin pitää aikuisena uskaltaa myös kertoa totuus.

Itse olen taas jopa tykännyt siitä, että pari kumppania oli hyvin tai täysin kokemattomia miehiä, koska olivat kuitenkin innokkaita oppimaan ja kokeilemaan - ja se onkin paras aloituspiste, kun voi vaikka näyttää ja opastaa, miten asioita voi tehdä (toisin) tai minulle sopivasti. En sano, että "tehdä  oikein", koska seuraavalla kumppanilla voi olla eri toiveet/mielihalut.  Mutta ainakin kokematonkin pääsee alkuun ja oppii, kunhan tosiaan se into kokeilla ja leikkiä uusilla jutuilla, löytyy.  

Vierailija
1249/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se tunnu auttavan vaikka kertoo olevansa kokematon, esitetään kyllä ymmärtävää mutta silti tulee niitä tyrmistyneitä vihanpuuskia että miten voit tehdä jotain tollasta, mikset osaa.

Tosi ikävä kuulla, oikeasti. Tähän on pakko sanoa, että olet törmännyt vääriin ihmisiin. Mulle ainakaan ei tulisi mieleenkään sanoa moisia juttuja kellekään. Kyllä niitä normaalimpiakin kumppaneita on olemassa, jotka eivät täystyrmää tuolla lailla.

Vierailija
1250/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

selluliitti, löysä pi**u

t. N39

Vierailija
1251/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alf kirjoitti:

Hei! Voisiko joku selventää, miksi mies joka hakee neitsyttä naista saa aina niin paljon negatiivista palautetta?

Ymmärrän esimerkiksi ihan täysin naista joka hakee yli 2m pitkää miestä, onhan se rajoittava tekijä, mutta jos hän semmoisesta pitää niin minun mielestäni olisi hienoa jos hän semmoisen saa.

Se mies tulee olemaan yli kaksimetrinen koko suhteen ajan, mutta nainen on neitsyt ekaan panoon asti.

Vierailija
1252/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miten olet arvokas persoonana ja yksilönä? Ihan vain se että olet jossain olemassa ja hengität pitää riittää? Kotitöitä ei varmaan voi tehdä koska silloin tekee jotain toimintaa?

Vierailija
1253/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pistin eukon ulkoruokintaan, kohta kauppaan kun on rauhallisempaa ja olutta laatikollinen,

Vierailija
1254/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoliherpes! Ainoa syy. En todellakaan halua siitä lopouelämän riesaa. Vain ajan kysymys milloin olisi tarttunut!

Vierailija
1255/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat roikkuvat tissit. Löysä kroppa ja hirrrveältä haiseva pimpsa!

Vierailija
1256/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kauheasti tapaillut, ekoilla treffeille oon jo tehnyt sen päätöksen, olisko jostain tyypistä seurusteluun vai en. Kerran kuitenkin päädyin tapailemaan erästä tyyppiä. Hän oli hyvinkin erilainen mitä itse olen ja minkälaisista yleensä tykkään, ulkonäöltään sellainen insinööri silmälaseineen ja villaneuleineen. Mutta tämä kaikki jotenkin kiihotti ja hänen kanssaan sängyssä olikin aina todella villiä.

Päätin tapailumme toisen miehen takia. Miehen, joka oli täysi floppi. Nyt tästä insinööristä on jo yli 10 vuotta aikaa, mutta edelleen lämmöllä häntä muistelen ja mietin, olisiko suhteesta tullut jotain hänen kanssaan.

Eli karvaisia hevimiehiin tottuneena nörtti insinöörimies ei sytyttänyt tarpeeksi.

Vierailija
1257/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden komean,  vaatteistaan tarkan ja ulkonäöltään minulle tavikselle miltei liiankin komean miehen jätin nirsoilun ja huonojen sänkytaitojen vuoksi. Olisi kai pitänyt muistaa, että jos jokin näyttää olevan liian hyvää ollakseen totta niin se yleensä on! Tämä unelmien prinssi joi vain teetä kermalla, kuulemma kahvista alkoi koskea mahaan pierettää. Pelkän teen olisin vielä tajunnut mutta kun siihen piti olla se kerma! Ruokavalio koostui tomaattikeitosta ja paahtoleivästä. Mies olikin hyvin hoikka, miltei laiha.  

Kun rakastelimme ei ikinä tahtonut nähdä kasvojani ja olimmekin aina kyljellämme niin että mies oli takanani,  elin lipsahteli tuossa asennossa ulos mutta silti mies ei suostunut tulemaan päälleni. Ja seksin jälkeen syöksyi suihkuun.  Siis ihan kirjaimellisesti syöksyi, kuin jokin kuvottava olisi äkkiä pestävä pois.

Oli aika kurjaa joutua sanomaan että tahdon erota, etenkin kun tiesin sen näköisen miehen olevan minulle "once a lifetime"-kokemus.

Miehiä sanotaan pinnallisiksi, mutta kyllä täällä on monesta kommentista käynyt ilmi että nainenkin on tarpeeksi komean miehen edessä valmis ihan mihin vaan, kunhan saa edes kokeilla. Se on ikään kuin pokaali takanreunuksella, jos on edes kerran elämässä saanut antaa komealle miehelle.

Todella vieras ajattelutapa. En pitäisi kenenkään panemista tai pantavana olemista minään saavutuksena ja on vaikea kuvitella että kukaan nainen ajattelisi niin.

Vierailija
1258/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytelötissit.

1259/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhui vaan itsestään. Hän teki sitä ja hän teki tätä, taukoamatta. Ylpeänä jopa kertoi kuinka entistä vaimoaan petti. Eikä osannut suudellakaan, oli sellainen jäykkä viivahuuli. Kolme kertaa tapasin ja sitten mulle riitti

Joo, viivahuulet ei osaa pussata, hampaat vaan kolisee vastakkain. Minä en edes ala tapailla sellaisia

Anneli

Vierailija
1260/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä edes on täydelliset sänkytaidot, kun jokainen tykkää vähän eri jutuista...? Ainahan se on opettelua uuden ihmisen kanssa. Pääasia että on kiinnostunut siitä mistä toinen tykkää ja innostunut oppimaan toista ihmistä (muutenkin kuin sängyssä). Kyllä itsellä ainakin seksi on yleensä parantunut ajan myötä jokaisen kanssa, paitsi itse asiassa yhden kanssa ei, kun hänen kanssaan näistä aiheista ei oikein juteltu. Ja lopulta kävi ilmi, että meidän mielihalut on aika erilaiset ja varmaan siksi seksi olikin alun innostuksen jälkeen vähän puisevaa varmastikin molemmille osapuolille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän