Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (10023)

Vierailija
9981/10022 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin erittäin komean, suorastaan kauniin lähes 2-metrisen miehen, joka oli herkkä, keskustelutaitoinen ja kaiken lisäksi huippuälykäs. Hän oli kylläkin järkyttävän laiha ketjupolttaja. Tapailimme tiiviisti monta kk yhden kevään ja kesän, olimme molemmat 25v.  Seksi oli ihan ok, paitsi välillä

miehen huumorintaju ärsytti, hän saattoi kesken aktin alkaa huutaa: -Jippii! Jihuu! Lisäksi ärsytti miehen passiivisuus ja terveystiedottomuus. Hän poltti, tykkäsi kaljasta, ei hakenutkaan töitä, eikä tullut mukaan peleihin/ ei pelannut mitään eikä urheillut. Sitten alkoi tämän komistuksen mielenterveysongelmat, hän sekosi! Mies väitti olevansa hypnoosissa oleva miljoonaperijä, epäili salakuuntelua ja myrkytystä ja luuli että oli herännyt kuolleista, puhui hulluja niin että sain hävetä jos näimme tuttuja tai sukua. 

Minä menin kouluun ja töihin ja koetin houkutella jätkää lääkäriin. Hän suuttui. Lopulta hylkäsin hänet, vaikka siitä tuli huono omatunto. En voinut pelastaa vastentahtoista ihmistä. 

Kului yli 10 vuotta ettemme nähneet. Minä menin naimisiin, sain lapsia. Sitten kohtasimme taas: tämä nuorena seonnut toimeton mies oli sittemmin parantunut ihan itsestään ja tullut täysin työnarkomaaniksi! Oli vakitöissä satamassa, ostanut oman talon ja hyvin meni. Väkisinkin mietin, miten hän yhtäkkiä parani meidän eromme jälkeen. Mitä tein väärin, vai oliko minulla mitään osuutta hänen terveydentilaansa? 

Ehkä hän ei halunnut itse erota, vaan jätti (senkin) sinun tehtäväksi ja alkoi siis perseilemään tarkoituksella. Tietysti aika ”persoonallinen” tapa hoitaa asia, mutta kaikki on mahdollista..

Vierailija
9982/10022 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaasi marsujani lyömällä häkkiä ja kun jäi kiinni koetti vaihtaa puheenaihetta ja saada minut unohtamaan asian. En tiedä mitä muuta oli ehtinyt tehdä, kun marsut olivat todella säikkyjä pitkän aikaa . 

Oli myös seksiaddikti ja aamulla ensimmäisenä tunki munaa naamalle. Minua ei suostunut hyväilemään sormilla tai kielellä mutta odotti kyllä, että imisin häntä koko ajan eikä käynyt edes joka päivä suihkussa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9983/10022 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaat naiset-ei vaan selviä aina ihan heti.

Vierailija
9984/10022 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi heti alkuun, että miestä kiinnostaa vain seksi. Itse olisin halunnut muutakin, joten en jatkanut tapailua.

Vierailija
9985/10022 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka oli sekaisin kuin seinäkello. Eipä ollut ensimmäinen epävakaa, joka on vastaan tullut. Olen ottanut vanhoista virheistä opiksi ja siksi lopetin tapailun tämän kanssa. Kyllä juttu on niin, että ei hullun kanssa voi olla missään tekemisissä. 

Siis ei se vielä mitään, jos yhdellä tapaamisella sanoo jotain tyhmää, mutta kun joka tapaamisella toinen alkaa puhua mitä sylki sattuu suuhun tuomaan, niin se on jo niin sataprosenttinen juttu, että sen tietää, ettei mikään lähde muuttumaan parempaan suuntaan. Jokaisesta tapaamisesta jää enemmän tai vähemmän ikävä paskan maku suuhun. 

Mitä niitä sen juttuja kuunteli, niin sillä oli joka paikassa jotain kitkaa ihmisten kanssa. Huomasin tästä akasta, että sillä ei ollut sellaista normaalin ihmisen ymmärrystä. Möläytteli mitä sattuu, ei mitään tajua, mitä toiselle voi sanoa ja mitä ei voi sanoa. Ei ihme, että on kitkaa ihmisten kanssa joka paikassa, kun asennevamma on tota luokkaa.

Vierailija
9986/10022 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin erittäin komean, suorastaan kauniin lähes 2-metrisen miehen, joka oli herkkä, keskustelutaitoinen ja kaiken lisäksi huippuälykäs. Hän oli kylläkin järkyttävän laiha ketjupolttaja. Tapailimme tiiviisti monta kk yhden kevään ja kesän, olimme molemmat 25v.  Seksi oli ihan ok, paitsi välillä

miehen huumorintaju ärsytti, hän saattoi kesken aktin alkaa huutaa: -Jippii! Jihuu! Lisäksi ärsytti miehen passiivisuus ja terveystiedottomuus. Hän poltti, tykkäsi kaljasta, ei hakenutkaan töitä, eikä tullut mukaan peleihin/ ei pelannut mitään eikä urheillut. Sitten alkoi tämän komistuksen mielenterveysongelmat, hän sekosi! Mies väitti olevansa hypnoosissa oleva miljoonaperijä, epäili salakuuntelua ja myrkytystä ja luuli että oli herännyt kuolleista, puhui hulluja niin että sain hävetä jos näimme tuttuja tai sukua. 

Minä menin kouluun ja töihin ja koetin houkutella jätkää lääkäriin. Hän suuttui. Lopulta hylkäsin hänet, vaikka siitä tuli huono omatunto. En voinut pelastaa vastentahtoista ihmistä. 

Kului yli 10 vuotta ettemme nähneet. Minä menin naimisiin, sain lapsia. Sitten kohtasimme taas: tämä nuorena seonnut toimeton mies oli sittemmin parantunut ihan itsestään ja tullut täysin työnarkomaaniksi! Oli vakitöissä satamassa, ostanut oman talon ja hyvin meni. Väkisinkin mietin, miten hän yhtäkkiä parani meidän eromme jälkeen. Mitä tein väärin, vai oliko minulla mitään osuutta hänen terveydentilaansa? 

Ehkä hän ei halunnut itse erota, vaan jätti (senkin) sinun tehtäväksi ja alkoi siis perseilemään tarkoituksella. Tietysti aika ”persoonallinen” tapa hoitaa asia, mutta kaikki on mahdollista..

Jos olis vielä kerran tavannut tuon miehen, niin se olisi saattanut päästä tekemään vielä senkin tempun, että kun mennään taksilla tai bussilla johonkin, tai ollaan jossain väkijoukossa, kuten kassajonossa, niin äijä päästää hirveän pierun ja alkaa naista syyttämään siitä.

Vierailija
9987/10022 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ylisti minua kauniiksi. Mutta kun kuuli että minulla on kaksi siskoa, halusi tietää miltä näyttävät. Näytin whatsappista heidän kasvokuvat/profiilikuvat keskusteluistani, totesi että olen meistä kolmesta kaunein. Lopetin treffit siihe. Siskoni antaisi minulle varmasti epäröimättä (ja minä epäröimättä hänelle) elämänsä jos pahin valinnan paikka tulisi vastaan. Heidän ulkonäöllä ei tulisi olla mitään väliä ja tuollaiset ajatukset kannattaisi pitää omassa päässä vaikka olisikin tätä mieltä.

Vierailija
9988/10022 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengityksen karmea haju sai voimaan pahoin. Kertaan jäi.

Vierailija
9989/10022 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse noin nelikymppinen mies ja tapailin vähän aikaa saman ikäistä naista. Sain tietää, että hänellä oli seksisuhde noin 25-vuotiaaseen mieheen. Tuli vähän sellainen fiilis, että jaahas. Että tällainen oman ikäinen kelpaa, kun on talous kunnossa ja vakaat puitteet, mutta seksi halutaan nuorelta "toyboylta". Annoinpa olla.

Vierailija
9990/10022 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ryntäsi aina kesken aamupalan vessaan kahvikupin kanssa,väänsi jäätävän hajuiset ulosteet ja jätti vielä kahvikupin sinne. Kuorsasi myös niin kovaa että seinät tärisi.

Vierailija
9991/10022 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin naisen kanssa kahvilassa ja juteltiin pitkään ja vaikutti oikein mukavalta. Laittoi sitten seuraavana päivänä viestiä, että voisin tulla käymään hänen luonaan päivällisellä ja jutellaan lisää. Menin tietysti innoissani, koska nainen oli oikein kaunis ja vaikutti ihan mukavalta ja täysipäiseltä ja kaikki tuntui olevan ok. Päivällisen jälkeen sitten hän johdatteli puheet seksiin ja sitten tuli se pommi: hän kävi jostain kaapista hakemassa jonkin metallisen häkkyrän, jossa oli lukko ja hän sanoi, että jos on haluja jatkaa tutustumista, niin ehtona on, että se häkkyrä laitetaan minulle ja hän pitää lukon aivaimen. Sanoi, että tämä on ihan normaali käytäntö nykyään, että nainen kontrolloi miehen seksuaalisuutta, kun miehet ei sitä itse yleensä pysty kontrolloida. Minulle tuli kiire lähteä pois ja ei ole sen jälkeen pidetty yhteyttä.

Vierailija
9992/10022 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lempisarjoja olivat Hävyttömät ja Trailer park boys,mies oli itsekin yksi trailer park boy. Oli saanut häädöt niin asui veljensä  pihalla asuntovaunussa väliaikaisesti ketjupoltti,jalat täynnä huonosti tehtyjä tatuointeja. Kestin koska seksi oli upeaa mutta vähitellen alkoi ärsyttää kun miehellä ei ikinä ollut oma rahaa ja henki haisi paskalle.

Vierailija
9993/10022 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen seksikerran jälkeen kiinnostukseni vaan lopahti täysin. Harmillinen homma, koska henkisesti oltiin tosi yhteensopivia, mutta sängyssä ei vaan kipinöinyt yhtään.

M40

Vierailija
9994/10022 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävisi ilmi että nainen käyttää vauva.fi niin se suhde olisi siltä seisomalta ohi, huh huh.

t. M31

Täällähän sinäkin olet.

Vierailija
9995/10022 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen yhteinen aamu. Paistoin pekonit kuten aina,melkein palaneiksi. Mies ei suostunut syömään ja väitti että ovat pilalla. Sanoi myös myöhemmin "tiiäkkö,toi palaneen pekonin  ja kahvin lemu sun suussa on tosi kauhea". Olin kyllä pessyt hampaat aamupalan jälkeen että en tiedä mitä mies luuli haistavansa. Tajusin että on parempi, jos tiemme eroavat tähän.

Vierailija
9996/10022 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä messuhallipillu on ollut yleinen syy, miksi 18cm / 5cm ympärysmitalla oleva herrasmies joutunut laittamaan luiskaan näitä isoja pilluja.

Vierailija
9997/10022 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin naisen, koska en enää pysynyt kärryillä hänen tavoistaan.

Hän väitti, että jääkaappi suuttuu, jos sen ovea pitää liian kauan auki, joten hän pyysi siltä aina anteeksi ennen kuin otti maidon.

Hän ei koskaan astunut suojatien ensimmäiselle valkoiselle raidalle, koska "se on varattu linnuille". En kysynyt enempää.

Kerran hän riiteli imurin kanssa. Ei käyttänyt sitä vastaan, vaan ihan oikeasti väitteli sen kanssa. Lopuksi imuri meni pois päältä, ja hän julisti voittaneensa.Hän vilkutti jokaiselle liikenneympyrälle, koska niiden "itsetunto on muuten heikko".

Yhtenä iltana hän peitteli sohvan viltillä, ettei sille tulisi kylmä yön aikana.

Suurin yllätys tuli kuitenkin, kun hän laittoi mikroaaltouunin pyörimään tyhjänä. Kysyin mitä ihmettä hän tekee.

"Se harjoittelee huomista varten."

Siinä vaiheessa totesin, että tämä maailma ei ole vielä valmis tällaiselle neroudelle.

Viimeinen pisara oli, kun hän kiitti automaattiovia siitä, että ne "avautuvat aina niin kohteliaasti". Ovet sulkeutuivat, hän kumarsi niille takaisin ja minä päätin, että ehkä meidän tiemme haarautuvat tähän.

En tiedä, mitä hänelle nykyään kuuluu, mutta toivon, että kahvinkeitin, imuri ja liikenneympyrät voivat kaikki hyvin.

Tämä on suorastaan herttaista verrattuna moniin muihin tämän ketjun kokemuksiin. Toki selvästi naisella oli todellisuudentajun kanssa jotain vinoumaa ja on mahdollista, että hän olisi saattanut ajan mittaan alkaa oireilla vakavamminkin. Toivottavasti hänellä kuitenkin on kaikki sen verran ok, että on edelleen sopuisissa väleissä liikenneympyröiden, automaattiovien ja jääkaapin kanssa. Ja toivottavasti imurinkin kanssa löytyi jonkinlainen yhteisymmärrys. 

Vierailija
9998/10022 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUSI PIDÄTTÄYTYÄ, OLITKO LIIAN INNOKAS!

Vierailija
9999/10022 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillä oli jäätävän kokoinen, kuolaava koira. Koko huusholli haisi koiralle ja karvoja ei oltu imuroitu lattioilta vissiin viikkoihin. Eikä tyyppi itsekään muistanut käydä suihkussa joka päivä. Mitään sek..siä en uskaltanut edes ajatella kun ei tiedä koska lakanat on viimeksi vaihdettu  Tapaaminen jäi pariin kertaan, vaikka muutoin oli mukavahko mies.

Vierailija
10000/10022 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Miksi pitäisi imeä? Vain epävarmat, typerät naiset jotka pelkäävät miehiä suostuvat sellaiseen. Yök.

Jos haluaa pilluaan nuoltavan on tehtävä  myös  vastapalvelus.

Ei se se_ksi mitään kaupankäyntiä ole. Tai ei ainakaan pitäisi olla. Otatko kellolla aikaa, ettei toinen hiplaa lyhyemmän aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi