Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (10023)

Vierailija
10021/10022 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ryyppäsi pitkin viikkoa ja soitteli aina kännissä. Kävin joskus hakemassa sen ja mentiin sänkyyn. En minä työssäkäyvänä voi ryypätä koko ajan. Seksi oli kyllä loistavaa.

Vierailija
10022/10022 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin baarissa,olin ilman meikkiä huppari päällä kuten yleensäkin. Mies kehui miten olen ihanan rento. Pussailtiin ja vaihdettiin numeroita,viikkoa myöhemmin treffeille elokuviin ja hampurilaiselle. Hyvin meni ja meillä oli mukavaa.

Sitten,toisilla treffeillä miehen luona mies kysyi "et siis oikeasti meikkaa ollenkaa? mietin  vaan että olisit nätimpi sillai". Otin reppuni,oli  nimittäin pitänyt jäädä yökylään ja  lähdin.

Mies oli jälkeenpäin sitä mieltä ettei ollut haukkunut minua rumaksi ja että suutuin naurettavasta syystä. 

Miten usein juurikin se asia, jota mies on tapailun alussa kehunut, onkin muuttunut ongelmaksi myöhemmin. Yhden mielestä oli ihanaa että olin siisti, toisin kuin hänen exänsä, paitsi että jonkun ajan päästä kuittaili kotini siisteydelle. Toinen sanoi olevansa hullaantunut, koska olen lyhyt ja siro, mutta kännissä tunnusti että haaveilee isoista naisista. Yksi mies kehui ensitreffeillä tatuointiani, ja sanoi että itsekin harkitsee sellaisen ottavansa. Muutamaa kuukautta myöhemmin tatuointini olikin kuulemma nolo ja hän ei ole ikinä voinut ymmärtää tatuointeja. Hän kehui myös aina pitäneensä kaupunginosasta missä asuin, mutta myöhemmin ei mielellään tullutkaan luokseni, koska inhosi kaupunginosaa. Miksi valehdella, miksi kehua asioita joista ei oikeasti pidä? Älkääkä vastatko että pillun takia, koska varmasti olisi löytynyt kehumiseen joku asia josta oikeasti pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10023/10022 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen halusi kaiken huomion ja saikin kaiken huomion. Vaan ei ymmärtänyt vastavuoroisuutta. 2 vuotta annoin aikaa lähteä ulos kahville, ulos syömään, treffeille mutta ei, oli jopa mielenkiintoisempaa katsoa reinikasta netistä kun lähteä mun kaa treffeille. Se oli kotiin jämähtänyt nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan