Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9965)

Vierailija
9961/9965 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui maalla ränsistyneessä talossa. Kaksi isoa koiraa  hyppivät päälle koko ajan (kun minulla oli hellemekko sain kunnon naarmut kynsistä) elleivät juosseet pitkin villiintynyttä pihaa keräämässä punkkeja, joita sitten putoili sohvalle ja sänkyyn. Mies myöskin poltti sisällä eikä pystynyt nukkumaan, ellei joku hemmetin Eminem pauhannut nupit kaakossa.

Vierailija
9962/9965 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli penis.

Uros

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9963/9965 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta huomaa selkeän kaavan.
On neljä asiaa jotka ratkaisevat: pituus, komeus, itsevarmus, massi.
Mitä enemmän miehellä on näitä, sitä enemmän mies saa tökeröä käytöstä anteeksi. Kun näitä on kunnolla, mies saa sikailla miten haluaa ja silti menee niin, että mies on se joka jättää naisen. Kun on melko paljon, riittää kun mies on kivaa seuraa suurimman osan ajasta.
Kun näitä ominaisuuksia on vain vähän tai ei ollenkaan, yksikin väärä askel tai vääränlaiset kengät niin ei jatkoon.

Ilmeisesti luet aivan jotain muuta ketjua. Todennäköisesti sitä, mikä on jäänyt jumiin omaan pääkoppaasi. Kannattaisi vaihtaa välillä rattaita, niin elämä ei olisi niin katkeraa ja yksinäistä

Vierailija
9964/9965 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin naisen, koska en enää pysynyt kärryillä hänen tavoistaan.

Hän väitti, että jääkaappi suuttuu, jos sen ovea pitää liian kauan auki, joten hän pyysi siltä aina anteeksi ennen kuin otti maidon.

Hän ei koskaan astunut suojatien ensimmäiselle valkoiselle raidalle, koska "se on varattu linnuille". En kysynyt enempää.

Kerran hän riiteli imurin kanssa. Ei käyttänyt sitä vastaan, vaan ihan oikeasti väitteli sen kanssa. Lopuksi imuri meni pois päältä, ja hän julisti voittaneensa.Hän vilkutti jokaiselle liikenneympyrälle, koska niiden "itsetunto on muuten heikko".

Yhtenä iltana hän peitteli sohvan viltillä, ettei sille tulisi kylmä yön aikana.

Suurin yllätys tuli kuitenkin, kun hän laittoi mikroaaltouunin pyörimään tyhjänä. Kysyin mitä ihmettä hän tekee.

"Se harjoittelee huomista varten."

Siinä vaiheessa totesin, että tämä maailma ei ole vielä valmis tällaiselle neroudelle.

Viimeinen pisara oli, kun hän kiitti automaattiovia siitä, että ne "avautuvat aina niin kohteliaasti". Ovet sulkeutuivat, hän kumarsi niille takaisin ja minä päätin, että ehkä meidän tiemme haarautuvat tähän.

En tiedä, mitä hänelle nykyään kuuluu, mutta toivon, että kahvinkeitin, imuri ja liikenneympyrät voivat kaikki hyvin.

Vierailija
9965/9965 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppiseltä puuttui liki täysin tunne- ja tilanneäly, kuin myös syy- seuraus suhdetaju. Ei ymmärrä etukäteen omien tekemisten, tekemättä jättämisten tai valintojensa vaikutusta muihin ihmisiin. Tämä siis arjen pikkujutuista isompiin elämän käänteisiin. 

Ihan pikkuasioissakin, kuin se että ollaan mökillä krillaamassa 2 lle henkilölle ja 2 aikuista ihmistä ajaa pihaan niin hän kutsuu heidät syömään. Siis niinku mitä syömään, ei meillä ole varattuna ruokaa kuin meille kahdelle. Ihan hiton nolo tilanne kaikille muille paitsi hänelle koska hänellä ei ole tilannetajua eikä varmaan edes tajunnu että grillissä ja kattilassa olevat + salaatti on valmistettu 2:lle ei viidelle. Yltiösosiaalisena vaan kutsui vieraat syömään ja jäämään vaikka tiesi että mä inhoon yllätysvieraita ja olin varmaan 10 x tehnyt hanelle selväksi että haluan rentoutua viikonloppuna kaikessa hiljaisuudessa ja rauhassa mökillä, en halua kestitä ja passata muita koska minulla oli niin henkisesti kuin fyysisesti melko haastava työ josta todella halusin rauhaan ja hiljaisuuteen. Ei, hän ei ymmärrä muita, tai ei välitä, hän teki liki aina kuten itselle oli mieleistä. Tämänkin ruokavierasepisodin jälkeen asiasta mainittuani hän kysyessäni sanoi kyllä että muisti minun sanoneen useasti että haluan olla rauhassa, en kaipaa vieraita, en passaa muita, haluan hiljaisuutta, rentoutumista en mitään ylimääräistä, mutta silti hän toimi kuitenkin toisin. Tämä oli siis vain 1 esimerkki, en yksittäisten juttujen takia ketään jätä. Mutta kun tämä toimintamalli oli 98% tilanteista, niin totesin että hän varmaan jatkaa itse itsensä erinomaisessa seurassa ja voi tehdä ihan mieleisekseen, eikä tarvitse koskaan kiinnittää huomiotaan muihin eikä tehdä muiden toivomalla tavalla. Hitto miten itsekeskeinen voikaan olla aikuinen ihminen. Ja hän oli sitä ihan vilpittömästi, muuten ihan kiltin ja mukavankin oloinen tavallinen mies, mutta täysin siis ihan täysin kykenemätön ymmärtämään ja toimimaan kuten joku muu haluaa.

Hän oli kuin koira joka eli vain tässä hetkessä. Ei osannut ennakoida tulevaa eikä hyödyntää aiemmin tapahtuneita asioita. 

--> Tai siis koirathan osaa hyvinkin hyödyntää aiemmin oppimaansa (sorry). 

Ehkä mies oli vain vieraanvarainen ja ystävällinen. Toiset ovat. Olisit itse sanonut, että nyt ei kyllä sovi, kun ei olle ruokia varattu kuin kahdelle.

Eiku toi nyt on tuollaista peruskirjohommaa. Se on tilanteeseen sopiva höläytys, mikä lähtee heiltä suusta. Mutta se ei ole kokonaisuuteen sopiva. 

Eivät tarkoita pahaa, mutta tuottavat paljon tuskaa.

Yritän jättää suhteen tällaisen kanssa taakse. Upea ihminen, mutta niitä epähuomiossa annettuja tölväisyjä ei vain pysty.

Epädiplomaattisuus on asiasana, joita nepsyyden joistain versioista käytetään. Mekanistinen kuvaus, mutta erityisen omituisella tavalla ei vain ota kumppaniaan (joissain tilanteissa) huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme