Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9708)
Kulki rollaatorin kanssa jonka osti kirppikseltä. Kuulemma selkä murtunut,jäänyt vailla hoitoa ja parantunut huonosti.
Uskon että ei olisi tarvinnut apuvälinettä jos olisi alkanut liikkua enemmän ja syödä hyvin. Oli näet hiukan tuhti.. ja epäilen sitä murtumaakin että muka ajettiin ulos päivystyksessä.
Välillä mietin että hänellä oli se mikä lie Munhcousen jossa hakee huomiota sairauksilla koska rollaattorin lisäksi väitti sairastavansa migreeniä,fibramyelgiaa,asentohuimausta ja unettomuutta mutta koko suhteemme aikana en nähnyt hänen saavan yhtään migreeniä ja kuorsasi myös tyytyväisenä kaikki yöt.
Kun lähettiin Särkänniemeen,jätti rollaattorin kotiin ja juoksi ympäriinsä kuin pieni lapsi.
Joi myös jatkuvasti energiajuomaa,aamulla aamupalaksi ja myöhemmin ruuan kanssa ja röyhtäili päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulikin ilmi että akka onkin viher punikki susien suojelia. laittamani hirvi peura paistoikset oli kyllä kiitosten kera mennyt alas. akka kun susien suojelun jopa kannattajana oleva. kysyin kauvanko menee aikaa kun olet oven ulkopuolella. ei tahtonut uskoa heitin hänen tavaransa pihalle saatoin myös susien suojelijan ovesta pihalle
Pari yhdyssanaa löytyykö? Kunnon taukki.
Muista sinä oikea sanajärjestys.
Ei ajellut munakarvojaan -M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulikin ilmi että akka onkin viher punikki susien suojelia. laittamani hirvi peura paistoikset oli kyllä kiitosten kera mennyt alas. akka kun susien suojelun jopa kannattajana oleva. kysyin kauvanko menee aikaa kun olet oven ulkopuolella. ei tahtonut uskoa heitin hänen tavaransa pihalle saatoin myös susien suojelijan ovesta pihalle
Pari yhdyssanaa löytyykö? Kunnon taukki.
Muista sinä oikea sanajärjestys.
Muista sinä vaan, taukki kunnon.
Ánaali ei ole enää tabu. Ánaalista on tullut valta virtaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että sieltä mikään valta virtaisi, sattuu vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että sieltä mikään valta virtaisi, sattuu vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin toisilla seksitreffeillä takaapäin asennossa kakkapyllyn hajuun. Ei pystynyt jatkamaan suhdetta jos jo näin nopeasti hygienia tolla tasolla.
Itsellekin on osunut tollasia. Kyllä siinä fiilis "hiukan" latistuu, kun muija pyllistää ja sieltä lehahtaa ihan tuore ripulipaskan haju. Pari tuollaista tapausta peräkkäin sai tekemään päätöksen, ettei ikinä enää outoa muijaa panna takaapäin, ellen ole itse ensin jynssännyt sen paikkoja puhtaaksi.
Tuohan se on ikävä ominaisuus hyvin useilla suomalaisilla naisilla. Veskistä löytyy kyllä bidee, mutta persettä ei viitsitä pestä.
Tuli kait suoraan toisen äijän luota. Haistoin sperman hajun heti kun menin alapään lähelle. Alkoi yököttää ja ajoin naisen ulos samantien.
Nainen oli jokin uudestisyntymishörhö. Olimme muka eläneet 1300-luvulla avioparina Norjassa. En kutsunut enää luokseni "exää"
Ekat treffit,mies vei minut baariin kahville koska "kaupungin halvin kahvi". Tokat treffit,olimme hänen luonaan ja toi mukit joiden luulin sisältävän kahvia mutta olikin kuppikanakeitto,oli tehnyt meille "päivällistä". Tämä gourmet-aterian jälkeen röyhtäisi, tarttui tisseihin ja ehdotti "ruokalepoa". Kolmansia treffejä ei tullut.
Tutustuin joskus n45 vuoden tienoolla alkuun ihan kivanoloiseen ja minun silmiin kivan näköiseenkin mieheen. Tiesin että oli eronnut hiljattain pitkästä liitosta.
Oli hänessä hyviäkin puolia, mutta taisi esittää ja sanoikin ihan jotain muuta kuin mitä myöhemmin paljastui (esim luonteestaan ja siitä mistä pitää mistä ei). Puhui myös ehtenä päivänä yhtä ja viikon päästä kumosi asian toisenlaisilla puheilla tai oli jopa toista mieltä. Ajan saatossa paljastui emotionaaliselta kehitykseltään teinin tasolle jääneeksi, eli klassinen aikuislapsi.
Hänellä oli ärsyttävä tapa huomautella asioista, esim jos neuletakkini helmassa roikkui pieni langanpätkä, hän huomautti siitä, olin pessyt parvekelasit, hän tulee käymään ja menee ensitöikseen "tarkastamaan työn laadun" niinkuin vitsaili. Ja totta, hän löysi sieltä 2 kohtaa missä oli jotain huomautettavaa. Samoin näki ensimmäisenä sisään tullessaan tahdan lattiassa ja sanoi siitä. Tarkisti myös aina ruokieni viimeiset myyntipäivät purkkien kyljestä eikä voinut käyttää soijaa joka oli mennyt 2vko sitten vanhaksi. Soijakastike, joka on käytännössä pelkkää lisäainetta ja suolaa säilyy viim myyntipäivän jälkeen varmaan vuoden käyttökelpoisena. Hän huomautti kerran myös joistain murusista ja tahrasta jääkaapissani. Olin tehnyt jotain ruokaa johon laitoin juustoraastetta, huomasin sivusilmällä kuinka hän tarkisti vaivihkaa roskiksesta juustoraastepussista päiväyksen.
Hän myös pelkäsi kaikenlaisia asioita esim lentämistä, korkeita paikkoja (nämä vielä ymmärrän), mut että aikuinen mies pelkää pimeää, suljettua tilaa (esim makkarin ovea ei saanut laittaa kiinni). Hänellä taisi olla joku neuroosi...
Hänellä oli myös outo tapa tuijottaa minua, tai ikäänkuin jäädä katselemaan. Esim tilanne jossa aamulla pukeuduin, hän tuijottaa minua ovenraossa. Ystäväni sanoi että nauti siitä että hän haluaa katsoa sinua, mutta en ole kenenkään muun miehen huomannut tekevän noin. Minua kiusaannutti ne tuijotukset, vaikka olen (ehkä) ihan ns katseen kestävä en ole ikinä ollut sellainen persoona joka nauttisi jotenkin esilläolosta tai siitä että minua mittaillaan avoimesti katseella. Jotenkin tuli tuo "aikuislapsi" juttu tässäkin mieleen, eli 12v pikkupoika joka on tajunnut että naisilla on tissit ja tuijottaa suu auki haltioituneena kun vähän paljasta pintaa vilahtaa.
Viimeinen niitti oli kun jutuissa alkoi vilahdella raamatun viittauksia ja hyvinkin sovinistisia juttuja, välillä mietin että onkohan hänen psyyke ihan kunnossa...no ei ollut. Seurustelu jäi siinä vaiheessa muistakin syistä vähemmälle ja loppui itsestään.
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
- Yhden miehen kanssa ekat tärskyt olivat ok,toisilla tuli luokseni ja syöksyi heti ripulille minkä jälkeen poistui ja ghostasi
- Toinen mies valitti heti kättelyssä että haistaa shampooni ja saa päänsärkyä,itse haisi hielle ja henkikin haisi,ei päästy edes tapailuasteelle
- Ja yksi fiksulta vaikuttanut mies alkoi raivokkaan tinkaamisen kirppismyyjän kanssa,oikein naama oli punainen kiukusta ja näki miten myyjää pelotti,minua taas hävetti että kuuden euron tavaran takia tuollainen kohtaus
Edellinen:
Oli kiva ja poikkeuksellisesti aloitteellinen nainen. Kerrankin, ensimmäistä kertaa elämässäni, tuntui että kaikki eteni 50-50 eikä niin, että miehen pitää olla kapteeni kun nainen on matkustaja joka nauttii kyydistä ja arvostelee onko matkapalvelu riittävän laadukasta.
Tämä nainen oli kyllä makuuni, sanotaanko että tukevahko, mutta kertoi olevansa elämäntapamuutoksen tiellä. Sekin oli mahtavaa, että minulla voisi olla kumppani jonka kanssa reippaillaankin, eikä elämän keskiössä ole herkuttelu ja Netflix. Koska olen keskituloinen ja tämä nainen alle keskituloinen, pidin tärkeänä sitäkin ettei jokainen reissu kodin ulkopuolelle edellyttäisi rahan käyttämistä mukavuuksiin ravintoloista hotelleihin, kylpylöihin ja lentoihin.
Harmi kyllä pian kävi ilmi asioiden todellinen laita. Elämäntapamuutos oli tyypillinen eron jälkeisen sinkkukauden juttu, jolla kenties voimaannutaan ja kenties houkutellaan uusi mies. Kun voitiin sanoa, että olimme parisuhteessa, joka käänteessä asioita vietiin sinne toiseen suuntaan. Liikunta jäi, illat olivat Netflix & chill tai sitten haaveilua mukavuusmatkasta täyshoidolla, ja minulle yritettiin jatkuvasti tuputtaa herkkuja suorastaan syyllistäen siitä enkö koskaan herkuttele. Seksiä oli aina vain harvemmin, ja koska painon kertyminen ja liikkumattomuuden aiheuttama kömpelyys vaikeuttivat asioita tehden kaikista muista asennoista epämukavia, nainen ei halunnut enää muuta kuin että hän makaa selällään ja minä hoidan homman.
Lopulta sanoin, että ehkä emme kuitenkaan sovi yhteen.
Hämmästyttää kyllä mistä te palstanaiset naaraatte nämä miehet?
Kun otetaan huomioon, että palstanaisista 90% on sporttisia ja menestyviä liikenaisia joiden kauneus ja vienti vain lisääntyvät iän myötä, on erikoista että miehet ovat näin outoja.
Vai onko tässä menty 100% ulkonäkö ja ammatti edellä?
Sen olen kyllä huomannut, että pituus ja miehekäs ulkonäkö ovat naisille 10x tärkeämpää kuin mikään muu. Tässä naapurissa asuu mieslapsi ja narsistinen mulkvisti joka kohtelee naisystäväänsä kuin roskaa, ja silti on kaunis ja empaattinen mimmi ollut rinnalla vuosia. Miksi? Koska mies on pitkä, tumma ja komea. Sitten samassa taloyhtiössä asuu alkoholisoitunut jöröttäjä joka ei tervehdi ketään, ja silti on hoikka ja nätti, älykäs nainen rinnalla. Tämä mies on puolestaan raamikas, matalaääninen ja karhealla tavalla maskuliininen.
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Ei ollut kovin haluja nostattava olemus ja siksi en saanut nousemaan ilmeisesti tarpeeksi nopeasti. Alkoi pilkata impoksi.Sai häipyä.