Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei elä Raamatun uuden liiton mukaan niin se on iso miinus. Ehkä pahin on jos ei kohtele muita kuten haluaisi itseään kohdeltavan eli kauniisti ja kunnioittaen.
Jos joku ei elä Raamatun uuden liiton mukaan niin se on iso miinus. Ehkä pahin on jos ei kohtele muita kuten haluaisi itseään kohdeltavan eli reikää nuollen ja suihinottattaen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli ärsyttävä pieni koiranrettu, joka "tunki" meidän väliin joka tilanteessa. Se rakki vaati huomiota jatkuvasti, halusi olla koko ajan keskipiste.
Mies myös pussaili tätä kullannuppuansa suulle, yäk!
Nostin kytkintä aika nopeasti.😁Itse olen lopettanut naisen tapailemisen samasta syystä. Kaikki aika ja energia koiralle. Seksin aikana koira toljottaa sängyn vieressä. Ei siinä tiennyt, että mitä seuraavaksi tapahtuu.
Oot vieny koiran paikan sänkykumppanina
Vierailija kirjoitti:
Olimme ihan eri maailmoista: mies kokematon, asui ilmaiseksi isänsä omistamassa talossa Helsingissä, opiskeli pari päivää viikossa, ei käynyt töissä, eleli vanhempiensa rahoilla ja tuhlasi surutta esim. yli 200 euroa sauvasekoittimeen. Itse olen aina tienannut rahani, vanhemmiltani tietysti sain pientä avustusta eli kun opiskelijana kävin pari kertaa vuodessa kotona (välimatkaa 700 km), sain yleensä 100 € avustukseksi. Suoritin puolet opinnoista työssäoppimalla, eli olin lähes 40 h/vko ruokapalkalla töissä, lisäksi kävin palkkatöissä muutaman kerran viikossa ja luin pääsykokeisiin, koska halusin pois silloisesta koulusta. Mies ei uskonut, että paloin loppuun, sanoi että eihän tuossa mitään, hänen siskonsa paloi oikeasti loppuun ylioppilaskirjoituksiin lukiessaan! Yritin soittaa yhtenä iltanahä hänelle, mutta hän halusi katsoa mieluummin tv:tä. Dumppasin hänet sitten tekstiviestillä.
Oisit muuttanut sinne kämppään..TYHMÄ.
Syönyt miehen ruuat etc...asunu ilmaiseksi
TYHMÄ, katkera..kateellinen omalle kullalle????????
Vierailija kirjoitti:
Minun, 50+ nainen, treffikokemuksia kesältä:
- 3 tosi mukavaa ja fiksua miestä. Hyvät treffit, paljon juteltavaa. Toisia treffejä ei kuitenkaan koskaan tullut. Ilmeisesti en ollut heidän mieleen. Enpä kyllä itsekään laittanut enää viestiä.
- Tosi miellyttävä ja mukava, kaikin puolin kunnollinen. Mutta 'se jokin' vain puuttui :( Nähtiin useamman kerran ja yritin antaa mahdollisuuden, mutta kun ei vaan sytyttänyt yhtään, niin minkäs teet.
- Ekoilla treffeillä mies vaikutti hauskalta ja menestyvältä. Nähtiin toisenkin kerran. Kummallakaan kerralla ei tarjonnut mitään. Ei edes puhetta, että oltais käyty kahvilla tjms... No, annoin kuitenkin vielä mahdollisuuden: käytiin päiväristeilyllä Tallinnassa: juuri kun olin lähdössä satamaan, tuli viesti, että "muista syödä hyvä aamiainen", laivalla ei siis ostettu mitään, ei edes kahvia, perillä ajettiin pummilla bussilla, koko päivänä ei syöty mitään... Juu, en todellakaan kaipaa kalliita ravintoloita, mutta edes euron purilainen tai jotain... Menestyvä bisnesmies... Jep jep ...
- Pari "minä minä" -tyyppiä! Kehuivat, miten ovat niiiin hyviä kaikessa mitä tekevät. Ja rautaisessa kunnossa, vaikka ikää jo onkin. Naiselta vaaditaan myös siitä ja tätä... Ja minä nyt sit satuin täyttämään nämä ulkoiset kriteerit. Mutta joo, kun ekojen treffien päätteeksi työnnetään kieli kurkkuun, niin ei kiitos enää!
- 'En polta enkä juo' = olen ollut nyt kuukauden ilman viinaa ja tupakkaa...
- Yksi aivan papparainen, ei ollenkaan natsannut ulkonäöllisesti, vaikka en pinnallinen olekaan! Rahaakin olisi ollut ja matkoja maailmalle tarjolla, mutta kiitos, mutta ei kiitos!
Että ei se ole helppoa tässä(kään) iässä!
Hmmm?
Eli ei kelpaa mummolle seksi?
Ei kelpaa mummolle varakas mies???
ei taida tätille löytyä hunksia miljoonaperinnöllä varustettuna? voi voi..
Mee työväenopiston kurssille kehittämään itseäsi.
Pari kertaa tapasin ihan vaan kaverina miestä, joka oli ihastunut kaveriini, mutta kaverini ei häneen. Tavattiin aina porukalla, mutta kerran tämä mies tuli käymään luonani ja kävimme katsomassa kesäteatteria. Olin itse edelleen ihastunut toiseen tyyppiin, jolta en enää saanut vastakaikua, joten en ajatellut näitä treffeiksi. Oli myöhä, ja mies huomasi vasta silloin, että bensa on lopussa eikä saa lähialueilta enää bensaa (asuin metsässä ja bensat piti maksaa kassalle). Hän joutui siis jäämään yöksi. Majoitin hänet toiseen huoneeseen, ja ilman mitään suuteluja kun juteltiin vielä siinä huoneessa, hän kysyi haluaisinko panna. Kieltäydyin, ja hän sanoi, että voi ihan hyvin nuolla minua ilman vastapalvelusta tai muuta seksiä. Kieltäydyin taas. Sitten hän alkoi kertoa työstään, miten ihanaa on olla yläasteella töissä, kun tytöt hänestä niin tykkäävät ja haluavat halailla häntä. Olisin tästä ehkä tehnyt ilmoituksen koululle, jos olisin tiennyt työpaikan.
Aamulla hän heräsi minua ennen, ja tuli sänkyyni halailemaan. Minua väsytti, joten taas hän ehdotti suuseksiä että heräisin... kieltäydyin taas ja annoin ohjeet lähimmälle bensa-asemalle. Lähtiessä hän väkisellä suuteli minua ja sanoin että minulla on tunteita toista miestä kohtaan enkä näin ollen ole kiinnostunut tästä miehestä.
Joku aika myöhemmin vaihdoin fb:ssä profiilikuvaa, johon hän kommentoi: "näytätpä vanhalta". Kysyin, miksi pitää kommentoida jotain tuollaista, niin kuulemma särjin hänen sydämensä ja ansaitsen pelkkää p*skaa. Poistin kavereista.
porvarit sucks kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olimme ihan eri maailmoista: mies kokematon, asui ilmaiseksi isänsä omistamassa talossa Helsingissä, opiskeli pari päivää viikossa, ei käynyt töissä, eleli vanhempiensa rahoilla ja tuhlasi surutta esim. yli 200 euroa sauvasekoittimeen. Itse olen aina tienannut rahani, vanhemmiltani tietysti sain pientä avustusta eli kun opiskelijana kävin pari kertaa vuodessa kotona (välimatkaa 700 km), sain yleensä 100 € avustukseksi. Suoritin puolet opinnoista työssäoppimalla, eli olin lähes 40 h/vko ruokapalkalla töissä, lisäksi kävin palkkatöissä muutaman kerran viikossa ja luin pääsykokeisiin, koska halusin pois silloisesta koulusta. Mies ei uskonut, että paloin loppuun, sanoi että eihän tuossa mitään, hänen siskonsa paloi oikeasti loppuun ylioppilaskirjoituksiin lukiessaan! Yritin soittaa yhtenä iltanahä hänelle, mutta hän halusi katsoa mieluummin tv:tä. Dumppasin hänet sitten tekstiviestillä.
Oisit muuttanut sinne kämppään..TYHMÄ.
Syönyt miehen ruuat etc...asunu ilmaiseksi
TYHMÄ, katkera..kateellinen omalle kullalle????????
Hei L, ei oltu kultia toisillemme, tai sinä ainakaan minulle. :) Olen nyt miehen kanssa, joka tienaa omat rahansa ja meitä hävettäisi jos joutuisimme toisten rahoilla elämään. Emme loisi muiden lompakoilla.
Lopetin erään miehen tapailun, koska hän oli todella mammanpoika ja onneksi kertoi sen itsekin, että on ollut todella suojattu lapsuus. Mutta hän ei osannut tehdä yksinkertaistakaan ruokaa tyyliin kaurapuuro, siivota, hoitaa kotiaan ja vaatteitaan ja käyttäytyi välillä todella lapsellisesti, niin ei ollut mitään tasaveroista tunnetta. Tämä oli ykkössyy, jonka kruunasi vielä toinen tilanne.
Toinen syy oli se, että kun olimme tapailleet jonkin aikaa ja päätin pienestä sisäisestä epäilystäni huolimatta keskittyä ja tutustua häneen paremmin, niin menin ottamaan pois deittiprofiilia. Sinne oli tullut viesti. Se oli tältä samalta mieheltä, mutta eri profiililla :D Profiilitiedot olivat identtiset ja viesti oli täysin sama kuin mitä mulle ekan kerran kirjoittaessa, sen verran persoonallinen viesti allekirjoitusta myöten oli kyseessä että ei mikään "moi mitäs sulle" -massaheitto. Lisäksi oli tulossa juhannus, niin hän kertoi viestissä juhannuksenviettosuunnitelmistaan, jotka jo tiesinkin :D en jaksanut enää nähdä vaivaa hänen takiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tavallinen tarina; miehet haluaa minua kauheasti, minä en saanut seksistä mitään. Miehet ovat niin onnettomia taidoiltaan, olen kokeillut monen ikäisiä, joten tiedän. He nauttivat ja haluavat aina lisää, minun pitäisi tyytyä antamaan.
Osallistuitko seksiin myös?
No mitäpä luulisit. Miehet halusi jatkuvasti, kaipa olin niin hemmetin hyvä, ja niin he sanovatkin. Kun kerroin omista toiveistani, he lupasivat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta niinpä se aina vain unohtui.
Olet muuten tyypillinen mies, kun teitä asiallisesti arvioi, etsitte AINA syyn muualta, peiliin katsominen on vaikeaa.
Iso osa miehistä LUULEE osaavansa tyydyttää naisen. Kaipa siinä meillä naisillakin on syynsä. Minä ainakin olen näytellyt usein orgasmin päästäkseni lopultakin nukkumaan, kun onneton sähellys ei ole tuottanut mitään iloa.
Nyt on elämä mukavaa, oma tupa, oma lupa.
Läheisyyttä ja yhdessä tekemistä kaipaan, mutta sen hintana on onneton seksi, on siis oltava ilman.
Miehiin en enää usko!
Etkö usko edes Jeesukseen?
Nainen oli hirvittävä ituhippi, ja minun lihansyönnistä 2krt viikossa nousi niin hirveä möly että en jaksanut enää kuunnella sitä.
Hän oli sellainen paasaaja, samanlainen millaisia vihreitä keskustelijoita usein näkee tv:ssä ylen ohjelmissa A-Talk jne
Ainut pieni plussa oli ulkonäkö, hän oli kuitenkin hoikka ja ihan perusnätti, mutta kun suu aukesi niin kaikki hyvät asiat romahtivat ja siksi meni vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tavallinen tarina; miehet haluaa minua kauheasti, minä en saanut seksistä mitään. Miehet ovat niin onnettomia taidoiltaan, olen kokeillut monen ikäisiä, joten tiedän. He nauttivat ja haluavat aina lisää, minun pitäisi tyytyä antamaan.
Osallistuitko seksiin myös?
Omasta kokemuksestani huudan sivusta, että nainenhan sen koko seksin just hoitaa ja mies vain makaa. Nimenomaan siksi se niin huonoa onkin.
Mulla vähän sama kuin lainatulla, että huonon seksin takia miehistä on mennyt pointti kokonaan ja olen mieluummin yksin kuin jaksan joka ilta alkaa tyydyttää jotakuta saamatta siitä itse mitään irti. Ei auta keskustelu, ei auta suorat ohjeet, kun miesten mielestä jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan ja heidän osuutensa siinä on pelkän kepin tarjoaminen. Minun puolesta voivatkin jatkossa olla vastuussa siitä orgasmistaan ihan omin pikku kätösin.
- ohis, eri, sivusta, mitä näitä nyt on.
Mulle on sattunut 4 vuoden deitti- chattailun aikana:
- 4 usa: ja iso- britannian insinööriä- kaikki olleet scammereita eli huijarita vaöeprofiililla( meet, facebook, tinder, matc com- kaikista löytyy) eli nigerialaisia rahanpyyttäjiä
- 1 sika, joka salasi perheensä ja soitti mm. toiselle naiselle seksin aikana
- 1 niin suuirpeniksellinen, että meni karkuun ( arabi, kuvan lähetti)
- 1 niin pienipeniksellinen, että menin karkuun (intialainen)
- 1 mies nainen- mies, jolla liikaa naishormonia- haölusi istua sylissäni, ja että paijaisin hänmtä ( menin karkuun)
- seksin tyrkyttäjät ( ei kiinnosta eka treffeillä ei)
- pihtaajhat( ei ole varaa matkustaa Helsinkiin minua tapaamaan- työssäkäyviä miehiä)
- mies eivät maksa mitään= nainen maksaa KAIKKI hotelli-, ravintola-, kahvilalaskut= ei todellakaan = en ole äiti, olen deitti, ei ole korrektia käytöstä antaa naisen maksaa KAIKKI laskut
- mies ei tuo lahjoja, vaikka nainen tuo= tyhmyyttä mieheltä ja katkaisee suhteen ennemmin tai myöhemmin yksipuolisuudellaan
- mies ei vastaa naisen viesteihin = junttimaista käytöstä= huonoa käytöstä
äiti x 2 kirjoitti:
Mulle on sattunut 4 vuoden deitti- chattailun aikana:
- 4 usa: ja iso- britannian insinööriä- kaikki olleet scammereita eli huijarita vaöeprofiililla( meet, facebook, tinder, matc com- kaikista löytyy) eli nigerialaisia rahanpyyttäjiä
- 1 sika, joka salasi perheensä ja soitti mm. toiselle naiselle seksin aikana
- 1 niin suuirpeniksellinen, että meni karkuun ( arabi, kuvan lähetti)
- 1 niin pienipeniksellinen, että menin karkuun (intialainen)
- 1 mies nainen- mies, jolla liikaa naishormonia- haölusi istua sylissäni, ja että paijaisin hänmtä ( menin karkuun)
- seksin tyrkyttäjät ( ei kiinnosta eka treffeillä ei)
- pihtaajhat( ei ole varaa matkustaa Helsinkiin minua tapaamaan- työssäkäyviä miehiä)
- mies eivät maksa mitään= nainen maksaa KAIKKI hotelli-, ravintola-, kahvilalaskut= ei todellakaan = en ole äiti, olen deitti, ei ole korrektia käytöstä antaa naisen maksaa KAIKKI laskut
- mies ei tuo lahjoja, vaikka nainen tuo= tyhmyyttä mieheltä ja katkaisee suhteen ennemmin tai myöhemmin yksipuolisuudellaan
- mies ei vastaa naisen viesteihin = junttimaista käytöstä= huonoa käytöstä
LÄÄKKEET!!!
Olen lukio ikäisen lapsen yksinhuoltaja ja olin etäsuhteessa. 8kk seurustelun jälkeen mies ilmoitti, että ei aio muuttaa kanssani yhteen niin kauan kuin lapsi asuu kotona. Vahvisti tuntemuksiani siitä, että mies ei edes pidä lapsista.
Meni fiilis ihan kokonaan kun tajusin, että miestä ei kiinnostakaan koko paketti. Haluaa kovasti jatkaa seurustelua ja tapailua, mutta omat tunteet hävisivät kokonaan.
Tiedän monia uusperheitä joissa teinejä on molemmilla, vaikka on ollut vaikeuksiakin, niin jos mun "maailman helpoin ja kiltein teini" on tälle miehelle liikaa, niin ei kiinnosta. Oman lapsen kanssa on kaikki mennyt hyvin, hän harrastaa paljon ja on pelireissuja jne. Olen tosi ylpeä lapsestani. Tämä miesystävä halusi mut, eikä tuntunut todellisuudessa sietävän lapsen läsnäoloa missään muotoa. Harmittaa siltä osin, että oma lapsi tuntui tykkäävän tästä miehestä, mutta se taas johtui siitä, että mies feikkasi. Todellisuus tuli esille kun mies ihan tosissaan ehdotti, että jättäisin lapseni asumaan lukiossa itsekseen ja muuttaisin miehen kanssa kahdestaan omaan rauhaan. :D Terve ja hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukio ikäisen lapsen yksinhuoltaja ja olin etäsuhteessa. 8kk seurustelun jälkeen mies ilmoitti, että ei aio muuttaa kanssani yhteen niin kauan kuin lapsi asuu kotona. Vahvisti tuntemuksiani siitä, että mies ei edes pidä lapsista.
Meni fiilis ihan kokonaan kun tajusin, että miestä ei kiinnostakaan koko paketti. Haluaa kovasti jatkaa seurustelua ja tapailua, mutta omat tunteet hävisivät kokonaan.
Tiedän monia uusperheitä joissa teinejä on molemmilla, vaikka on ollut vaikeuksiakin, niin jos mun "maailman helpoin ja kiltein teini" on tälle miehelle liikaa, niin ei kiinnosta. Oman lapsen kanssa on kaikki mennyt hyvin, hän harrastaa paljon ja on pelireissuja jne. Olen tosi ylpeä lapsestani. Tämä miesystävä halusi mut, eikä tuntunut todellisuudessa sietävän lapsen läsnäoloa missään muotoa. Harmittaa siltä osin, että oma lapsi tuntui tykkäävän tästä miehestä, mutta se taas johtui siitä, että mies feikkasi. Todellisuus tuli esille kun mies ihan tosissaan ehdotti, että jättäisin lapseni asumaan lukiossa itsekseen ja muuttaisin miehen kanssa kahdestaan omaan rauhaan. :D Terve ja hyvästi.
Monille on itsestäänselvää, ettei muuteta yhteen niin kauan kuin lapset muuttavat kotoa. Oli sitten kyse siitä, että vain toisella on lapsia ennestään tai molemmilla. Eri asia on, jos ei tule toimeen puolison lapsen kanssa silloinkaan, vaikka asuttaisiinkin erillään. Mielestäni typerä asia eroon.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ot, mutta arvostan päätöstäsi tosi paljon. Oma isäni alkoi seurustelemaan ja lopulta on nyt mennyt naimisiinkin sellaisen naisen kanssa joka ei ole koskaan hyväksynyt olemassaoloani, teinivuosinani jaksoi olla vielä kasvotusten ystävällinen mutta käyttäytyi tosi törkeästi selkäni takana, esim kertoi suvulleni kaikki sellaiset "salaisuudet" jotka liittyivät elämääni ja joista hänenkään ei olisi varsinaisesti kuulunut tietää, jos vaikka isäni kanssa olin "luottamuksella" jutellut mieltäni painavista asioista. Tai sitten tietty jos hänelle satuin avautumaan, niin sama juttu - hirveä viidakkorumpu soimaan milloin mistäkin teini-ikäisen murheistani. Tämä nainen myös on hävittänyt isäni luona (luvalla) säilyttämiäni lapsuudenesineitä, valokuvia meidän perheestämme kun se oli vielä ehjä, tehnyt selväksi etten ole tervetullut isäni ja hänen yhteiseen kotiin... Vaikka siis tilanne ei koskaan olisi ollut se että oisin heidän kanssaan pääsääntöisesti asunut, niin olisin kyllä ollut isälleni ikuisesti kiitollinen että olisi laittanut tuollaisen akan mäkeen siinä vaiheessa kun selvisi, ettei minua hyväksy. Teit juuri oikein ja lapsesi on onnekas :)
Jätin naisen, kun paljastui hänen käyttävän Tetralysal-antibioottia keskivaikeaan akneen. Siis akneen! Hyi. Itsehän olen niin alfa, että ansaitsin parempaa.
-Pohjoisen Atte
Käsittämätön päättämättömyys siitä olenko maailman ihanin vai maailman kamalin nainen.
Kuitenkin kaikissa parisuhteen ulkopuolisissa asioissa (työ, arki) tätä päättämättömyyttä ei ollut havaittavissa. Ulkoisesti ihan normaali kaveri.
-Exänsä olivat kamalia ja minä paras, mutta välillä exät olivatkin niin ihania, etteivät tämmöiselle kakkakikkareelle edes puhuisi.
-Kehui ulkonäköä, ja sitten yhtäkkiä olinkin miehekäs, vaatteet rumat ym. Inhosi meikkaavia naisia, mutta mun ois pitänyt meikata, ja kysyä siihen vinkkejä hänen exältään. Jos meikkasin, petin häntä.
-Hakkui itseään, välillä huonoitsetuntoinen ja epävarma, välillä taas täydellinen ja suunnilleen jumala eikä itsestään puhumisesta tullut loppua.
-Seksiä piti olla joka päivä, vaikka välillä se oli hänen mielestään paskaa. Välillä parasta. Ei kuulemma pitänyt suikkareista, mutta pyysi niitä.
-Välillä vaikutti empaattiselta ja kiinnostuneelta mun asioista, kunnes taas koitti se vaihe, jolloin käyttikin kaikkea sanomaani mua vastaan. Kun lakkasin kertomasta, olinkin luonnollisesti valehtelija, mutta maailman ihanin sellainen.
-Sanoi olevansa uskollinen ja seuraavassa hetkessä mainosti, ettei saa ketään. Jäi kiinni muilta vonkaamisesta.
-Ei ollut välillä kiinnostunut musta pätkän vertaa ja pyysi häipymään, mutta sitten olikin pakertamassa itsaria kun poistuin kuvioista ja alkoi vainota _todella_ sinnikkäästi.
-Halusi omaa tilaa ja aikaa, ja marmatti ettei saa sitä tarpeeksi, ja seuraavassa hetkessä halusi muuttaa yhteen, mennä naimisiin ja tehdä lapsen.
-Kertoi häpeillen mua edeltäneestä sinkkuajastaan, kun oli naisia niin paljon. Toisessa hetkessä olikin itkenyt koko ajan yksin kotona exänsä perään.
Tuossa muutama esimerkki. Ei tommosta tuuliviiriä jaksa, vaikka hyvinä kausinaan olikin hyvä tyyppi ja sitä tyyppiä jopa rakastin.
Mies käytti vain omaa iloaan varten. Flirtti, seksi ja tapailu kelpasi, mutta suhde ei. Käytti tekosyynä, ettei ole päässyt yli 2 vuoden takaisesta exästään.
Miehen ominaishaju oli kuvottava.
Ekoilla (ja viimeisillä) treffeillä jätkä puhui vain itsestään. Jossain vaiheessa kertoi että Notebook on hänen lempparileffansa ja itseltä pääsi pieni naurahdus. Helvetti pääsi irti. Suorastaan huusi että kyseessä on mestarillinen leffa, ohjaaja on NERO ja kyseessä on kaunein tarina mitä on ikinä kuvattu valkokankaalla. Kuinka voin olla niin pinnallinen ja uskoa ettei mies muka voisi pitää naisille suunnatuista filmeistä, eikös tämä ole seksististä. Mikä on *ttu ongelma?!
Henkilökohtainen "ongelma" oli että kyseessä on mielestäni ärsyttävä leffa, ei se että jätkä tykkää naistenleffoista.
Tämä jätkä myöhemmin seurusteli tutun kanssa ja paljastui henkisesti väkivaltaiseksi tapaukseksi...