Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
421/9682 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tapailin yhtä nelikymppistä miestä. Hänellä oli ärsyttävä tapa flirttailla muille naisille seurassani (yritti ehkä tehdä minut mustasukkaiseksi). Naiset näyttivät tosi vaivaantuneilta, kun tämä iski heille silmää minun seistessä hänen vieressään. Lopetin tapailun, kun kysyessäni mitä teemme juhannuksena, hän vastasi viettävänsä sitä äitinsä kanssa ja siitä ei neuvotella.

Toinen oli myös nelikymppinen ja hän luuli tietävänsä kaiken naisista ja heidän orgasmeistaan. Klitorisorgasmi ei kuulemma ollut oikea orgasmi ollenkaan. Lisäksi kaikilla naisilla piti olla kyky saada monta kertaa peräkkäin. Jouduin näyttelemään sängyssä saadakseni hänet lopettamaan. Tullessaan luokseni iltaisin hänellä oli tapana tuoda mukanaan sikspäkki olutta ja juoda se yksin ripeään tahtiin keittiön pöydän ääressä, koskaan ei tarjonnut minulle. Parin viikon tapailun jälkeen hän rupesi puhumaan kihloihin menosta, silloin näytin hänelle ovea.

Kolmas tapaus oli hienosteleva ranskalainen. Hänellä oli joitain tosi naismaisia maneereja. Hän olisi halunnut suomalaisia ystäviä, mutta oli hanakka arvostelemaan suomalaisia ja pilkkasi suomalaisia miehiä mm. heidän epäromanttisuudestaan. Hän myös kävi vain ranskankielisissä illanvietoissa, joihin en ollut tervetullut, koska olisin tuntenut itseni ulkopuoliseksi. Se ärsytti, koska olen sosiaalinen ihminen ja olisin mielelläni harjoitellut ranskankielen taitoani. Lopulta suhde kaatui seksiin, hänellä ei kerta kaikkiaan ottanut eteen. Joskus olen miettinyt, olikohan hän ensinkään hetero.

Ehkä hän kävi ranskankielisissä illanvietoissa flirttaillakseen kuumille latinomiehille. 

Vierailija
422/9682 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tapailin yhtä nelikymppistä miestä. Hänellä oli ärsyttävä tapa flirttailla muille naisille seurassani (yritti ehkä tehdä minut mustasukkaiseksi). Naiset näyttivät tosi vaivaantuneilta, kun tämä iski heille silmää minun seistessä hänen vieressään. Lopetin tapailun, kun kysyessäni mitä teemme juhannuksena, hän vastasi viettävänsä sitä äitinsä kanssa ja siitä ei neuvotella.

Toinen oli myös nelikymppinen ja hän luuli tietävänsä kaiken naisista ja heidän orgasmeistaan. Klitorisorgasmi ei kuulemma ollut oikea orgasmi ollenkaan. Lisäksi kaikilla naisilla piti olla kyky saada monta kertaa peräkkäin. Jouduin näyttelemään sängyssä saadakseni hänet lopettamaan. Tullessaan luokseni iltaisin hänellä oli tapana tuoda mukanaan sikspäkki olutta ja juoda se yksin ripeään tahtiin keittiön pöydän ääressä, koskaan ei tarjonnut minulle. Parin viikon tapailun jälkeen hän rupesi puhumaan kihloihin menosta, silloin näytin hänelle ovea.

Kolmas tapaus oli hienosteleva ranskalainen. Hänellä oli joitain tosi naismaisia maneereja. Hän olisi halunnut suomalaisia ystäviä, mutta oli hanakka arvostelemaan suomalaisia ja pilkkasi suomalaisia miehiä mm. heidän epäromanttisuudestaan. Hän myös kävi vain ranskankielisissä illanvietoissa, joihin en ollut tervetullut, koska olisin tuntenut itseni ulkopuoliseksi. Se ärsytti, koska olen sosiaalinen ihminen ja olisin mielelläni harjoitellut ranskankielen taitoani. Lopulta suhde kaatui seksiin, hänellä ei kerta kaikkiaan ottanut eteen. Joskus olen miettinyt, olikohan hän ensinkään hetero.

Ehkä hän kävi ranskankielisissä illanvietoissa flirttaillakseen kuumille latinomiehille. 

Heh, ehkä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/9682 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetteli kummallisia stalkkauskuvia.  

Vierailija
424/9682 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se housuihin kakki ja sill'

oli pikkanen nakki...

Vierailija
425/9682 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi koska se nainen oli valkoinen nainen löysin paremman naisen AASIALAISEN

Vierailija
426/9682 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aivan totaalisen sokea omalle itselleen ja ominaisuuksilleen. Hänellä oli selkeä visio siitä minkälainen haluaisi olla, mainostikin itsessään tiettyjä asioita ihan faktoina. Mm. kertoi alusta asti olevansa hyvin empaattinen, suorapuheinen ja haluavansa nähdä vaivaa sen eteen että suhteemme toimii. Kuitenkin sitten heti tosipaikan tullen mistään noista piirteistä ei ollut tietoakaan! Kovin sanakääntein arvosteli muiden ihmisten elämänvalintoja eikä pystynyt yhtään ymmärtämään toisten erilaisista taustoista johtuvia erilaisia elämäntilanteita jne. Suorapuheisuudesta ei ollut tietoakaan kun hän kiukutteli minulle mustasukkaisuuspäissään milloin missäkin tilanteissa, sain ihan pumppaamalla pumpata hänestä tietoa että mikä nyt vaivaa. Tuo vaivannäkö unohtui myös heti kun se oli hänelle epäkäytännöllistä, ei siis ollenkaan tajunnut että mitä vaikeina hetkinä tukena oleminen tarkoittaa. 

Näitä samantyyppisiä on toki ollut muitakin, mm. eräs mies väitti olevansa "sellainen tyyppi kenelle on tosi helppo puhua", kun todellisuudessa sai joka kerta ihan hirveät raivarit jos hänelle sanoi mitä vaan mikä itseä vaivasi. Noiden asioiden ei edes tarvinut liittyä häneen, enkä ole mikään kauhea valittaja muutenkaan, mutta tosi vaikea hänelle oli puhua. 

427/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...spagetit ovat miltei valmiit ja kastikekin on viimeistä silausta vaille valmis, tuohon kun himpun verran valkosipulia laittaa niin hyvä tulee. Jaa mutta mutta… ...enhän minä tiedä tykkääkö hän valkosipulista? Näpyttelen pikaisesti Whatsappiin: Pidätkö valkosipulista?

-

Mutta kyllähän kaikki siitä tykkää jos vaan sopivasti laittaa. Silppuan sipulin ja porisemaan sekin, samassa ovikello soi. Siellähän se minun treffikumppani onkin, sorja heppatyttö :)

-

Pasta kun ei pahemmin odottele niin pyydän samantien syömään ja kaadan vedet siitä, pikkaisen oliiviöljyä myöskin sinne.

-

Neito ottaa itselleen ihan tolkun annoksen ja minä myös itselleni sopivasti, niitä näitä jutellessa sitten mukavasti aika menee. Kun lautaset tyhjenevät niin neito sanoo: Tämä on hyvää, otan lisää. Minä tieteskin sanomaan että syötäväksihän se on tarkoitettu. Hiven kummissaan katson sitten kun ihan järkyttävän, semmoisen raavaan miehen annoksen neito ottaa. Mietiskelen että kaipa heppaneidolla ollut pitkä päivä talleilla ja energiaahan tietenkin tarvii.

-

Tieteski seurana pöydässä rupattelen kun neito syö, lautanenhan vääjäämättä tyhjenee ja rupean jo nousemaan jotta tiskeihin kaikki… ...mitä vielä? Neito tuumaa: Tämä on tosi hyvää, kippaa lautaselle taas annoksen jolla jokin kehitysmaaperhe lie päivän pärjäisi...

...itse kohtuullisen kokoinen äijänköriläs ja oisin sillä neidon ensimmäisellä annoksella jo tullut ähkyyn...

...Silloin minulla päähäni väistämättä tuli ajatus, tämä ei taida olla match in heaven...

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
428/9682 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilosovinismi

Sellaista ei kestä.

Tyyppi pitää itseään täysin erilaisena kuin on.

Sitä omahyväisyyden määrää!

Vierailija
429/9682 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syitä miksi oon lopettanut miehen tapaamisen

- soittelee ja/tai tekstailee monta kertaa päivässä (riittää 1-2 kertaa yleensä 1 on ok ja tietysti voidaan kerralla lähetellä useempia viestejä jos ei puhuta)

- huonoa seksiä en vaadi ihmeempiä mut perus asiat pitää osata. Tästä syystä en enää näin kolmekymppisenä lopettaisi vaan nyt kehtaa jo itsekkin sanoo mitää haluu jos toinen ei osaa

- Itsekehuminen suoraan ja myös piilokehuminen

- liika innokkuus ja yhteisen tulevaisuuden suunnittelu liian nopeesti ja tässä tarkoitan jos ekan kuukauden aikana on tällästä

Muitakin syitä on mutta noista on kokemusta.

Vierailija
430/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tähänastiset suhteet on päättyneet toisen osapuolen pettämiseen. Itse olen niin vanhanaikainen, että silloin kun seurustellaan ei olla samaan aikaan muiden kanssa.

Vierailija
431/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Dumppasin miehen jonka mielestä esim kahvilassa käyminen oli turhainpäiväistä kun kotonakin  voi juoda kahvia ja jonka mielestä McDonalds oli ravintolaillallinen.... 

-Toisen tyypin dumppasin siksi että sen äiti kielsi sitä lähtemästä jouluksi matkoille (oltiin melkein kolmekymppisiä) lähdin reissuun yksin ja palatessa sanoin ettei kiinnosta enää tapailla

Mieheni kanssa käydään edullisissa ravintoloissa, välillä myös pikaruokapaikoissa. Riippuu kai vähän tulotasosta mihin on varaa. Olen itse opiskelija joten ei minulla ole varaa käydä kalliissa ravintoloissa syömässä

Vierailija
432/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks muíja oli aivan saaatanan sotkuinen. Sen kämpässä oli vaan pari tossujotosta mistä pystyi kulkemaan. Muuten oli kaikki paikat aivan täynnä kaikkee krääsää. Kyllä mä sitä pari kertaa panin mutta se oli sit siinä. Sen vessakin oli ihan samanlainen läävä.

Yks oli joku vítun uskovainen ja lauloi kaiken maailman virsiä radion tahdissa. Ei sitä kestänyt. Sääli kyllä koska se oli muuten ihan helvetín hyvä suihinottaja.

Yhdellä oli niin pieni píllu ettei tullut panemisesta mitään. Kyllä meisseli sisään meni mutta yhtään ei voinut painaa syvemmälle kun rupes sattuun. Pidä tunkkis.

Yks oli sekopää jolla happi loppui ja kädet alkoi tärisemään aina kun tuli joku ongelma. Lisäksi se haali lisäduuneja joita se ei pystynyt tekemään kuin pameissa. Kyllä mä sitä vähän aikaa kattelin mut sit niinku ei. Hullu mikä hullu.

Yks kutsu mut eka treffeillä jonkun kerhon saunaan. Oltiin me pyyhkeet päällä mutta kun siinä istuttiin niin näin sivulta sen 'motskanrenkaan'. Meni maku. Se kutsu mua vielä kotiinsa teelle ja olisin varmana päässyt panemaan mutta en mennyt.

Nää kaikki jutut ei oo mennyt puihin ihan ensimmäisellä kerralla mutta kuitenkin. Kaikkiin saaatanan hulluihin sitä onkin erehtynyt.

Vierailija
433/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tavallinen tarina; miehet haluaa minua kauheasti, minä en saanut seksistä mitään. Miehet ovat niin onnettomia taidoiltaan, olen kokeillut monen ikäisiä, joten tiedän. He nauttivat ja haluavat aina lisää, minun pitäisi tyytyä antamaan.

Vierailija
434/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tavallinen tarina; miehet haluaa minua kauheasti, minä en saanut seksistä mitään. Miehet ovat niin onnettomia taidoiltaan, olen kokeillut monen ikäisiä, joten tiedän. He nauttivat ja haluavat aina lisää, minun pitäisi tyytyä antamaan.

Osallistuitko seksiin myös?

Vierailija
435/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistuitko seksiin myös?

No mitäpä luulisit. Miehet halusi jatkuvasti, kaipa olin niin hemmetin hyvä, ja niin he sanovatkin. Kun kerroin omista toiveistani, he lupasivat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta niinpä se aina vain unohtui.

Olet muuten tyypillinen mies, kun teitä asiallisesti arvioi, etsitte AINA syyn muualta, peiliin katsominen on vaikeaa.

Iso osa miehistä LUULEE osaavansa tyydyttää naisen. Kaipa siinä meillä naisillakin on syynsä. Minä ainakin olen näytellyt usein orgasmin päästäkseni lopultakin nukkumaan, kun onneton sähellys ei ole tuottanut mitään iloa.

Nyt on elämä mukavaa, oma tupa, oma lupa.

Läheisyyttä ja yhdessä tekemistä kaipaan, mutta sen hintana on onneton seksi, on siis oltava ilman.

Miehiin en enää usko!

Vierailija
436/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin muutaman kerran miestä, joka oli juuri eronnut. Ajattelin, että on ihan molempien mielestä kevyttä hupia (seksiä, kahvittelua ym.). Mieskin sanoi, ettei nyt etsi mitään vakavaa. Kuitenkin kutsui kotiinsa, jota esitteli ja siellä oli yks huone kokonaa rempan keskellä, niin sanoi, että minä saan valita sinne tapetit ja sisustaa. Kysyin oliko vitsi, niin ei kuulemma ollut.

Vierailija
437/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoasitko myös pillua imiessä oliko vessapaperiin palasia persvaossa ja pesikö pimppiään muutenkaan

Vierailija
438/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut juoda kahviloissa kahvia, koska kotonakin voi keittää. Pöydällä oli vessanpaperirulla,  ikkunassa roikkui keskellä kevättä lumiukko-valonauha jossa oli kaiken lisäksi valot. Seksi oli epämukavaa, sillä miehellä oli iso kalu muttei hajuakaan esileikeistä, pikkasen hinkutti sormella ja ihmetteli miksen kostu ! Ei naitukaan kuin kaksi kertaa. Viimeinen niitti oli retki Ikeaan, kävi ilmi että mies oli tehnyt eväsleivät jotta meidän ei tarvisisi käydä syömässä tai kahvilla ! Ja leipien kanssa  pillimehuja. Onneksi minulla oli omaa rahaa, sillä en todellakaan aikonut mussuttaa voileipiä parkkipaikalla. Ikeassakin laski koko ajan rahojaan ja hyvä kun raaski jonkun kahden euron kahvikupin ostaa, minä taas shoppasin  useamman kympin edestä. Kotimatkalla sain saarnan siitä että olin ostanut niin paljon OMILLA RAHOILLANI. Kotini parkkipaikalla sanoin autosta noustessa, että eiköhän tämä ollut nyt tässä.

439/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...neito istuutui sohvalleni ja kohtuu likikin. Kaitpa sitä elämässä jotain on oppinut tähän mennessä, ymmärtämään sanatonta viestintää, ruumiinkieltä. Hyvä merkkihän tämä, kun omatoimisesti noin lähelle. Muitakin ”kiinnostuksen merkkejä” oli ilmassa.

-

En voinut olla huomaamatta kun hänen hengitys tiheni, kostein silmin katsoi minua, miltei kyyneleen näin silmäkulmassa. Yleisolemus muutenkin kuin kissalla joka kiertää kuumaa puuroa, hivenen rauhaton, kurkkuakin selvitti pienillä köhöm-äänillä.

-

Olin ihan otettu! Miten minä näin voinkaan vaikuttaa toiseen ihmiseen jonka olen vasta tavannut, tässä on taikaa tai jotain. Oi mutta nyt hän meinaa sanoa jotain, toivottavasti ei kuitenkaan mitään ylimakeaa, esim… ...vihdoin löysin sinut, rakastuin sinuun heti kun näin...

Kurkkua vielä selvittää ja sitten kähisevällä (seksikkään kähisevällä jos minulta kysytään) äänellä rupesi muodostamaan lausetta:

Minulla on koira-allergia.

Silloin minulla päähäni väistämättä tuli ajatus, tämä ei taida olla match in heaven...

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
440/9682 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei tämä ei ehkä täysin tähän keskusteluun kuulu koska emme tapailleet. Olin ulkomailla yksin kaupunkilomalla, kun kadulla eräs mies pysäytti minut. Hän sanoi että olin niin kaunis että oli pakko tulla puhumaan. Olin oikein otettu koska Suomessa ei näin toimita, joten jäin juttelemaan hänelle. Menimme sitten drinkeille, ei mulla kummempiakaan suunnitelmia ollut ja olimme keskellä miljoonakaupunkia joten en juurikaan pelännyt. Hän sitten erittäin smoothisti tunkaisi kielensä kurkkuuni, otti kädestäni kiinni ja vei mut baarin invavessan eteen oksettavasti silmillään vihjaillen että menisimme yhdessä invavessaan hommailemaan. Jätin hänet ihan keskenään invavessaan hommailemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän