Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Naisen pillusta löytyi raejuustoa. Vieläkin puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukio ikäisen lapsen yksinhuoltaja ja olin etäsuhteessa. 8kk seurustelun jälkeen mies ilmoitti, että ei aio muuttaa kanssani yhteen niin kauan kuin lapsi asuu kotona. Vahvisti tuntemuksiani siitä, että mies ei edes pidä lapsista.
Meni fiilis ihan kokonaan kun tajusin, että miestä ei kiinnostakaan koko paketti. Haluaa kovasti jatkaa seurustelua ja tapailua, mutta omat tunteet hävisivät kokonaan.
Tiedän monia uusperheitä joissa teinejä on molemmilla, vaikka on ollut vaikeuksiakin, niin jos mun "maailman helpoin ja kiltein teini" on tälle miehelle liikaa, niin ei kiinnosta. Oman lapsen kanssa on kaikki mennyt hyvin, hän harrastaa paljon ja on pelireissuja jne. Olen tosi ylpeä lapsestani. Tämä miesystävä halusi mut, eikä tuntunut todellisuudessa sietävän lapsen läsnäoloa missään muotoa. Harmittaa siltä osin, että oma lapsi tuntui tykkäävän tästä miehestä, mutta se taas johtui siitä, että mies feikkasi. Todellisuus tuli esille kun mies ihan tosissaan ehdotti, että jättäisin lapseni asumaan lukiossa itsekseen ja muuttaisin miehen kanssa kahdestaan omaan rauhaan. :D Terve ja hyvästi.
Anteeksi ot, mutta arvostan päätöstäsi tosi paljon. Oma isäni alkoi seurustelemaan ja lopulta on nyt mennyt naimisiinkin sellaisen naisen kanssa joka ei ole koskaan hyväksynyt olemassaoloani, teinivuosinani jaksoi olla vielä kasvotusten ystävällinen mutta käyttäytyi tosi törkeästi selkäni takana, esim kertoi suvulleni kaikki sellaiset "salaisuudet" jotka liittyivät elämääni ja joista hänenkään ei olisi varsinaisesti kuulunut tietää, jos vaikka isäni kanssa olin "luottamuksella" jutellut mieltäni painavista asioista. Tai sitten tietty jos hänelle satuin avautumaan, niin sama juttu - hirveä viidakkorumpu soimaan milloin mistäkin teini-ikäisen murheistani. Tämä nainen myös on hävittänyt isäni luona (luvalla) säilyttämiäni lapsuudenesineitä, valokuvia meidän perheestämme kun se oli vielä ehjä, tehnyt selväksi etten ole tervetullut isäni ja hänen yhteiseen kotiin... Vaikka siis tilanne ei koskaan olisi ollut se että oisin heidän kanssaan pääsääntöisesti asunut, niin olisin kyllä ollut isälleni ikuisesti kiitollinen että olisi laittanut tuollaisen akan mäkeen siinä vaiheessa kun selvisi, ettei minua hyväksy. Teit juuri oikein ja lapsesi on onnekas :)
Kiitti tsemppiviestistä :) Mun oma isäni kanssa otti aikanaan äitipuolen, joka ei päästänyt meitä sitten enää isän luo kylään. Olin 12v. Myös siskoni ex-mies teki lapsilleen niin. Tiedän tarkalleen miten pahalta se lapsesta tuntuu.
Olen hyvässä työssä itse ja tulen toimeen omillani, en tarvitse miestä elättäjäksi tms. joten mieluummin luovun miehestä kun annan lapsen ymmärtää, että hänen pitäisi nyt miehen takia häipyä. ja on selvää, että jos mies aikanaan muuttaisi luokseni, ei lapseni olisi enää tervetullut samalla tavalla.
Ja tuollainen mies saattaisi muissakin asioissa koitua taakaksi. Huomionkipeyttä ja keskenkasvuisuutta se on, jos kokee lähes aikuisen lapsen uhaksi. Mulle ei tule kuin tämä yksi lapsi, mutta miehiä on maailma täys, ei halua tuhlata elämäänsä miehen kanssa jolle se mulle maailman tärkein asia on ongelma. En näe mitään ongelmaa elellä ilman parisuhdetta.
En ole erityisen takertuvaa sorttia äitinä, en soittele tai höösää lastani ja hän on hyvin itsenäinen. Joten ihan varmasti nk. lapseton suhde se tulevaisuudessa olisikin. Jotenkin vaan töksähti se, että lapsen pitää muuttaa mahdollisimman pian pois kotoa, että mies pääsee mun luo rauhaan. Ehkä kuitenkin mieluummin nautin YKSIN olemisesta kun lapsi muuttaa aikanaan kotoa. :)
Tapaus 1) mies oli tylsä, puhui itsestään tuntikausia. En saanut suunvuoroa, eikä hän kysynyt mutään.
Viimeinen niitti oli, kun hän yritti kähmiä tökerösti.
Tapaus 2) mies oli rakastunut kissansa ja kuvaili pitkään, kuinka ihanaa on nukkua sen kanssa. Lisäksi hän kertoi, että kaikki naiset, joiden kanssa hänellä on ollut pitempi suhde, ovat olleet tasapainottomia. Ovat kuulemma mielenkiintoisempia.
Tapaus 3) mies kirjoittaa perinpohjaisesti kahdesta asiasta: terveysongelmista ja siitä, miten fiksu hän on. Kun muutaman viikon kirjeenvaihdon jälkeen mainitsen lyhyesti oman vakavan sairauteni, hän alkaa valittaa, kuinka rasittavaa on lukea ruikutustani.
Tapaus 4) mies on älykäs, huumorintajuinen ja kaikin puolin ihastuttava, mutta alkoholi menee ajoittain päiväkausien ajaksi kaiken muun edelle. Aina piti olla varautunut siihen, että sovitut tapaamiset peruuntuvat viime tingassa tai olla huolissaan, kun puhelimeen ei vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
T: M40
Amatööri.
Hauska ajatusleikki: kukaan ei sanoisi naiselle "amatööri" jos nainen jättäisi miehen, koska ei jaksaisi panna 5 krtaa päivässä
Syyni miksi lopetin deittailun oli se että hän olisi voinut olla äitini.
3 vuotta parisuhteessa ja joka ikisestä riidasta tai erimielisyydestä seurasi mykkäkoulu.
Maksatutti kaiken minulla vaikka itse tienasi enemmän. Loppuaikoina itse "unohdin" lompakon kotiin illalla ja passiivis-agressiivisesti kerrankin mies maksoi laskun, ja näki naamasta kuinka paljon sitä vitutti.
Ei ollut ajokorttia eikä autoa mutta silti haukkui minun autoa paskaksi. Kyyti kyllä kelpasi.
Yleisesti kaikki mitä minun elämääni kuului esim. Kissat, kämppä, harrastukset olivat perseestä vaikka herra itse asui läävässä ja oli täysin saamaton.
Mikä erittäin lupaavasti alkoi, homma kaatui viimeisen kerran juuri tuohon mykkäkouluun. Oli siinä ihmettelemistä varmaan kun en enää 2 viikon mykkiksen jälkeen enää vastannutkaan Lapin reissun merkeissä kun sinne oli menoa.
-Mies ei vastannut profiilikuvaansa, ei vaan ollut yhtä viehättävä luonnossa
-kaksi kertaa osunut ärrä-vikainen kohdalle, ongelma ei niinkään r-vika, vaan sössöttävä ja epämiehekäs ääni
-muuten mukava, mutta en tuntenut seksuaalista vetoa häntä kohtaan, varmaan kemian puutosta
-kosketteli liikaa ja tuli fyysisesti liian lähelle, sekä yritti suudella ns.väkisin treffien lopuksi vaikka tunnelma ei koko treffien aikana ollut ollut romanttinen. Käytiin siis kaksilla treffeillä ja minulle se oli too much - too soon, kun en edes kokenut häntä niin viehättävänä
Hauskoja nämä. Kaikki missä nainen listaa negaa miehistä tulee paljon tykkäyksiä, jos mies listaa naisesta tulee paljon ei tykkäyksiä. Ootte te hassuja.
Tavoitteena miehellä elämässä oli saada mahdollisimman paljon asioita ilmaiseksi, riippumatta siitä, mitä muuta se tuo tullessaan, kuten esimerkiksi häpeää palvelusten vonkaamisesta tutuilta ja tuntemattomilta, riitoja parisuhteessa rahasta ja menoista, ylimääräistä työtä, esim. rappujen siivoamista vuokrahelpotuksia vastaan, epäsiistejä itseleikattuja kampauksia ja tyylittömiä, ilmaiseksi tutuilta saatuja vaatteita ja niistä jatkojalostettuja leikeltyjä farkkuja ja hihattomia paitoja, yms.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pillusta löytyi raejuustoa. Vieläkin puistattaa.
Hiivatulehdus, kokkareista valkovuotoa, haisee hiivalle. Yleinen kiusallinen vaiva joka on helposti hoidettavissa. Voi tarttua myös mieheen joten molemmille itsehoitolääkkeet apteekista.
- halusi edetä liian nopeasti
- ei kunnioittanut omaa tilaa ja suunnitelmia
- oli tylsää juttuseuraa, ei löytynyt yhteisiä asioita
- oli sängyssä itsekäs
- ei ulkonäöllisesti viehättänyt erityisemmin
Joo olen samaa mieltä....odotin liian pitkään ja kävi vierailulla tyttönsä pyynnöstä exän mökillä ym. Lähti aika nopeasti :)
Vierailija kirjoitti:
Joo olen samaa mieltä....odotin liian pitkään ja kävi vierailulla tyttönsä pyynnöstä exän mökillä ym. Lähti aika nopeasti :)
??? Kuulostaa kummalta, jos tenava on niin tietenkin hänet pitää hyväksyä pakettiin!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tavallinen tarina; miehet haluaa minua kauheasti, minä en saanut seksistä mitään. Miehet ovat niin onnettomia taidoiltaan, olen kokeillut monen ikäisiä, joten tiedän. He nauttivat ja haluavat aina lisää, minun pitäisi tyytyä antamaan.
Osallistuitko seksiin myös?
Omasta kokemuksestani huudan sivusta, että nainenhan sen koko seksin just hoitaa ja mies vain makaa. Nimenomaan siksi se niin huonoa onkin.
Mulla vähän sama kuin lainatulla, että huonon seksin takia miehistä on mennyt pointti kokonaan ja olen mieluummin yksin kuin jaksan joka ilta alkaa tyydyttää jotakuta saamatta siitä itse mitään irti. Ei auta keskustelu, ei auta suorat ohjeet, kun miesten mielestä jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan ja heidän osuutensa siinä on pelkän kepin tarjoaminen. Minun puolesta voivatkin jatkossa olla vastuussa siitä orgasmistaan ihan omin pikku kätösin.
- ohis, eri, sivusta, mitä näitä nyt on.
Lueskelen huvikseni, mutta sen verran on pakko sanoa, että minusta on todella nautittavaa nähdä nainen kiemurtelevan nautinnosta, jonka tiedän pystyväni antamaan naiselle. Kiihotun vain itsekin lisää. Sinulla on käynyt huono tuuri noiden miesten kanssa.
- samoin ohis, eri, sivusta jne.
Vierailija kirjoitti:
Yksi monen kuukauden tapailujuttu päättyi miehen dumpattua mut, koska meidän jutusta "puuttui kuulemma se jokin" Kas kummaa, kun piti kuitenkin kutsua vielä kerran yökylään ja harrastaa seksiä ja aamulla sitten yht äkkiä sitä jotain ei enää ollutkaan... Kumma juttu. Vielä edellisenä yönä ja monta kertaa aiemmin sitä kummasti oli vielä ollut.
Tää on jännä. Mullekin on käynyt naisen kanssa niin, että tämä oli useamman viikon lomalla, soitteli joka ilta ja vakuutteli kuinka sillä oli mua ikävä. Ja soittikin sitten mut käymään heti kun tuli takaisin kotiin. Harrastettiin seksiä ja olin vielä seuraavan päivän ja yönkin siellä, tosin nainen oli jo selvästi vittuuntuneen oloinen. Tästä viikko niin koko homma olikin jo ohi ilman selityksiä. Mutta seksi loman päälle kelpasi kyllä vielä...
Itse aiheeseen: niin kaipa ne on yleensä loppuneet molemminpuoliseen kiinnostuksen puutteeseen. Yksi juttu loppui, kun nainen oli hieman sekopään oloinen ja työtön ilman edes mahdollisuuksia työllistymiseen.
-Nainen lihosi lyhyen seuurustelun jälkeen huomattavasti, mittaili sormien kokoa (vink vink sormus), koko ajan kerjäämässä kehuja, niin huono itsetunto ja kiinnostus lopahti. Tai lopahti jo aiemmin, olisi pitänyt pari kuukautta aiemmin pistää peli poikki.
-Naisella masennusta, työnsi jatkuvasti pois elämästään, ei laittanut poikki. Oli ajoittain todella ilkeä. Tunsin itseni Eetuksi Rosan hampaissa. Pakko laitta itse poikki. Kauhea olo olla sellaisen kanssa, josta muka välittää, mutta toinen vaan roikottaa.
-Puhelimessa tulimme hyvin juttuun. Livenä nainen puhui jostain kaverimiehestä koko ajan...
-Toinen puhui koko ajan isoveljestään.
Oma havaintoni mainitusta suutelun ja panotaitojen suhteesta: jos suutelutyyli miellyttää niin yleensä panotyylikin.
Sain kerran pakit ensi treffien jälkeen, koska kipinää ei ollut. Ymmärrän, ja arvostan suoraan sanomista. En tiedä kuinka suuri osuus pakkeihin oli sillä, että treffikumppani suuteli minua yllättäen kotini edessä olevalla kadulla. Ehkä vanhanaikaista ja tiukkapipoista, mutta en pidä julkisella paikalla tapahtuvista suuteluista tuntemattoman kanssa. Mieluummin vaikka halaus treffien päätteeksi, jos on tarve koskettaa.
Liika seksi joka päivä ja joka suunnasta. Omassa rauhassa ei hetkeäkään muutoin kuin töissä. Hekumissaan mies ei nähnyt, ei kuullut mitään vaikka huusi että sattuu. Kun rinnat ja alakerta on tarpeeksi usein mustelmilla, on mitta täysi.
Liika seksi joka päivä ja joka suunnasta. Omassa rauhassa ei hetkeäkään muutoin kuin töissä. Hekumissaan mies ei nähnyt, ei kuullut mitään vaikka huusi että sattuu. Kun rinnat ja alakerta on tarpeeksi usein mustelmilla, on mitta täysi.
Mies, joka halusi melko usein puhua ns. tuhmia seksin aikana. Onhan se kiihottavaa jos oikealla tavalla puhuu, mutta hän puhui aivan käsittömättömiä lauseita. Kiroili paljon, "saat kunnolla senkin pulunnussija", "jippijaijee motherfucker", "täältä tulee sun pomomies" jne. Eihän tollasta kukaan nainen halua kuulla. Jostain syystä mies oli mieltynyt siihen "motherfucker" sanaan. Ei vaan enää itse pystyny.