Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
281/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavan herrasmiehen kanssa kävin pari kertaa treffeillä. Netissä oltiin tavattu ja kirjoiteltu ennen kuin vei minut ravintolaan syömään. Maksoi kaiken (olin yllättynyt, koska oletin maksavani oman ruokani) ja illallisen jälkeen halusi ajaa minut kotiin ja AVASI AUTON OVEN MINULLE. Tällaista herrasmiesmäisyyttä ei ollut ennen tapahtunut millään treffeillä. Ei suudellut illan päätteeksi, mikä hieman masensi, mutta toisten treffien jälkeen odotin että nyt se pusu tulee. Kävimme lenkillä ja kotitaloni edessä odottelin, tekeekö hän aloitetta... eikä tehnyt.

Kolmansista treffeistä sovittiin, mutta peruin ne koska kipinää ei minun puoleltani enää ollut (Miksi ei halunnut suudella? Miksi oi miksi?). Kiinnostunut ilmeisesti kuitenkin oli kun treffejä sopi innoissaan :(

Huomaan että friendzone-keskustelujen jälkimainingeissa palstamies tykittää tätä käänteistä psykologiaansa vähän sinne sun tänne.

Mitä ihmettä. Kirjoitinko jotenkin huonosti? Kyllä minusta jos on kiinnostunut romanttisessa mielessä niin sen osoittaa myös haluamalla suudella. Itse kyllä annoin monenmoista vinkkiä että olisin valmis suutelemaan, mutta en halua ketään pakottaa. Aika äkkiä kipinä kuolee tuollaisessa, kun tulee olo ettei ole haluttu.

Toisen miehen kanssa en tavannut toista kertaa, kun suuteli ekojen treffien päätteeksi puoliväkisin. Eli peräänkuulutan tässä nyt sitä kultaista keskitietä - sitä että osaa lukea tilannetta ja toista ihmistä.

Jees jees. Sinä olet katsonut liikaa Sinkkuelämää ja miehet liian vähän.

Kultainen keskitie = miehet katsoo Sinkkuelämää ja ottaa opikseen.

Vierailija
282/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija söi multa mielalalääkkeitä ja joi mun kaljaa. Aika pitkään kattelin sitä hommaa ja annoin mä anteeksikin kun muijalla oli kummiskin hyvä perse mutta sitte alko menee homma vaikeeksi ku lääkkeet loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei sujunut, meillä oli älyttömän kivaa yhdessä mutta seksi oli aivan kamalaa...

Vierailija
284/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime eduskuntavaalien aikaan sain tietää, että hän äänesti persuja. Itse en vihreästi ajattelevana enää voinut jatkaa melkein kolme vuotta jatkunutta suhdettamme. En, vaikka hän oli muuten täydellinen ja myös seksi oli upeaa.

Vierailija
285/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli naimisissa ja kaksi lasta. Onneksi looetin tapailun, jota kesti pari vuotta, en halua olla perheenrikkoja.

Vierailija
286/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjahyllyssä oli pelkkiä koriste-esineitä. Ei kirjan kirjaa koko kämpässä.

Kuka muka nykyään haalii hyllyt täyteen kirjoja? Todella epäekologista tuhlausta. E-kirjatkin on keksitty!

Henkilön, joka pitää kirjaa epäekologisena tuhlauksena, olisin torjunut jo kättelyssä. Voiko pinnallisempaa ollakaan kuin laisesi?

E-kirjoja ei ollut keksitty 90-luvun puolivälissä jolloin tämä tapahtui. Otsikossa ei puhuttu nykyajasta mitään. Olisit huomannut, jos olisit tottuneempi lukemaan.

Kirjastot varmaan oli keksitty kuitenkin?

Vierailija
287/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiys elämäntapana vaikka oltiin molemmat ihan vakavaraisia ihmisiä. Ravintola piti valita aina sillä perusteella mssä on halvinta ja lomalla halvin mahdollinen hotelli jostain kaupungin laidalta.

Eräs oli insinööri jolla oli varmat käsitykset siitä mitä insinöörit voivat tehdä. Oopperassa tai baletissa ei voi käydä, tiesi myös aina mistä naisten "oikuttelut" johtuvat ja piti aina pitkiä yksinpuheluita siitä miten en voi ymmärtää tiettyjä asioita koska olen nainen.

Vierailija
288/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jota tapailin sanoi ennen ensimmäistä yhteistä yötä että hänen pitäis kertoa jotain. Ajattelin et alkaa pienen munan puolustaminen, mutta mies täräyttikin ettei munaa oo ollenkaan (vielä). Oli syntynyt naiseksi ja muutosprosessi oli vielä kesken niin, että ulkosesti näytti mieheltä ja rintakehän arvet oli parantunu niin ettei niitä huomannu ennenkun osas etsimällä etsiä ne, mutta värkkiä ei ollu vielä muokattu.

Alkushokin jälkeen jatkettiin kuitenkin tapailua vielä hetki mutta asia vaivas mua sen verran et oli pakko lopettaa ennen sitä ensimmäistä yötä. Hyvällä tyyppiä kuitenkin muistelen, kaikkea hyvää hälle korjaamisprosessiin ja toivottavasti löytää hyvän naisen, itse en se vaan pystyny oleen..

Vierailija
289/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka satunnainen polttaja olikin ketjupolttaja. 

Vierailija
290/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli epärehellinen ja sairaalloisen pihi.

Väärensi mun allekirjoituksen, pummasi rahaa, varasti koruja, väärensi isänsä allekirjoituksia (tilisiirtolomakkeisiin), varasti SPR:n keräyslippaan, ei pessyt itseään. Piereskeli kovaäänisesti lounasravintolassa. Maksatti kaiken minkä pystyi minulla ja muilla.

Lyhyesti: Haisi. Varasti. Valehteli.

Vierailija
291/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheidensa mukaan oli estoton ja ennakkoluuloton sängyssä. Ei ollut kuitenkaan kaikki reiät käytettävissä

Vierailija
292/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- paha haju yhdistettynä velttoon ja nihkeään kättelyyn

- treffit joilla puhuttiin vain entisestä tyttöystävästä

- alentuva suhtautuminen ja läpinäkyvä valehtelu

- pettäminen ja vainoaminen

Vierailija
293/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli treffeille äitylinsä Skodalla. Yöks.

Jos olis ollut oma Skoda, olisko ok?

Vierailija
294/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boksereista paljastui pieni, hautunut, sissijuustoinen kurttukikkeli. 

Kuinka pieni?

11-15cm ainakin juhlakunnossa? Jos kyllä niin se on kai nykyään aivan normaalin kokoinen kikki.

Vai jotain ihan muuta?

Sellainen alle 15 senttinen mikrokikkeli, mutta pahinta siinä oli sissijuusto ja hautuneisuus.

Epäsiisteyden kyllä ymmärtää mutta, sulle ihan tiedoksi että yli 90% suomalaisista miehistä on sitten mikrokikkeleitä, noin 13cm on keskikoko suomessa, ehkä sulle oli hyvä joku Gambian m oniosaaja, hanki sellainen?

Niin, onhan se surullista että se on alle kansainvälisen keskiarvon.

Vielä surullisempaa on se, että pohjoismaisilla naisilla on löysimmät pil-lut. Jos vähän treenaisitte, niin kikkelin kokokaan ei olisi niin suuri ongelma.

Hahaha, oletpa säälittävä. :D Ei tuollaista ole edes tutkittu, mutta tuo suomalaisten penisten säälittävä koko verrattuna kansainväliseen keskiarvoon on totta.

Googlaisit nyt ensin edes. Emättimien koosta on tutkimuksia. Afrikkalaiset naiset tiukimpia, aasialaisetkin jää niille.

Todistustaakka on sinulla itselläsi, arvon katkarapu. 

http://www.justanswer.com/ob-gyn/6d52a-women-longer-torso-s-deeper-vagi…

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24464469

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20042169

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2593128/

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10895030

Siinä ensimmäiset 5 asiaan liittyvää linkkiä, mitä tuli vastaan. Enempää en aikaa uhraa kaltaisesi puolesta.

Olisko kantsinut avatakin ne linkit? Taitavat käsitellä syvyyttä, pituutta ja muotoa eivätkä tiukkuutta, josta sinä puhuit. Lisäksi osaa ei voi lukea tiivistelmää lukuun ottamatta, koska ovat maksumuurin takana, joten linkitettyinä lähteinä ovat kelvottomia. (Jos haluat silti käyttää ne, lainaa tutkimusta sen itse sisällöstä ja merkkaa lähteet esille. Tiivistelmä ei riitä, sitä ei ikinä kantsi linkata kellekään.) Vielä lisäksi: eihän noista kaikki edes ole tutkimuksia, yksikin on jonkun nettigynen kysymys&vastaus-palsta...

Oletko sama, joka viikko sitten teki aloituksen jostakin tutkimuksesta ja kopsasi pari virkettä enkkua alle ja kun pyydettiin lähde, linkkasi Wikipedian? Harmi kun se aloitus katosi ennen kuin kerkesin repeilemään sille.

Miten te ette osaa lukea tutkimuksia? Ei ole vaikeaa.

Vierailija
295/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jonkin verran nuorempi ja naisten suhteen melko kokematon nuori mies, parin viikon tuttavuuden jälkeen ylisti jo, että olen hänen elämänsä tärkein asia ja oli vapaaehtoisesti laittamassa koko elämäänsä uusiksi niin, että voisi käyttää aikaansa vain mun kanssa olemiseen. Ei sillä, kyllähän kumppaninsa eteen saa uhrauksia tehdä, mutta tyypillä ei ollut mitään muita mielenkiinnon kohteita. Se oli outoa ja ahdistavaa.

Toinen luomakunnan kruunu ei ollut ihan kamalan fiksu, ja päästeli aina ihan ihmeellisiä backhanded complimenteja tyyliin "ei mua haittaa että sä et ole älykäs, kun sä olet noin hyvännäköinen".

296/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän menee niin että saan pakit ja siitä syystä minä päätän lopettaa tapailun :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
297/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ominaistuoksu oli tunkkainen, pahanhajuinen. Ja suuteli niin, että laittoi huulet oudosti törölle.. Tapailu ihan alkumetreillä, niin katsoin parhaaksi lopettaa suhde. Joskus pienet asiat todella ratkaisee!

Ja p.s tää ketju on tosi mielenkiintoinen! Hymyilyttää lukea tätä :)

Vierailija
298/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei sujunut, meillä oli älyttömän kivaa yhdessä mutta seksi oli aivan kamalaa...

Olen tapaillut kivaa miestä vähän aikaa ja taitaa kohta suhde karahtaa samaan syyhyn. Kaikki menikin liian hyvin siihen asti, kunnes mentiin sänkyyn. 

Vierailija
299/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska keski-ikäinen mies ei tajunnut vaikka sanoin että valkoisten raitojen laittaminen tummiin hiuksiin on täysin homojen hommaa,siksi.

Vierailija
300/9682 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime eduskuntavaalien aikaan sain tietää, että hän äänesti persuja. Itse en vihreästi ajattelevana enää voinut jatkaa melkein kolme vuotta jatkunutta suhdettamme. En, vaikka hän oli muuten täydellinen ja myös seksi oli upeaa.

Voisitko antaa miehen yhteystiedot? Kuulostaa täydelliseltä minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä