Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Mies ei puhua juuri pukahtanut ja vastaili keskustelunavausyrityksiini vain "joo", "ei" tai "en tiiä." Treffit olivat hänen kanssaan kilometrikaupalla kävelyä. Lisäksi hän paljastui kiihkoilijavegaaniksi ja vihasi koiria. Joo EI!
Kiva tyyppi, mutta huono taju vastuun kantamisesta ja siitä, että olen muutakin kuin potentiaalinen pullantuoksuinen äiti. Vähätteli usein aidosti vaativaa työtäni ja sen raskautta. Aina rutiinikommenttina "Voi voi tyttöä, onko ollut rankkaa,..." ja naureskeli, vaikkei tapanani ole valittaa työstä. Koeta siinä sitten selittää, että olet pelastanut henkiä 24 h ja haluaisit nukkua aamulla. Alkuun koetin ymmärtää tämän, hän ei omalla koulutuksellaan ja työssään ollut varmasti ollut vastaavissa tilanteissa. Hiljalleen tytöttely alkoi kuitenkin osoittaa, että hän tuskin tulisi ymmärtämään, mitä elämä kanssani on. Yhä teen työtä sydämellä, ja nykyinen mies tekee yhtä lailla vastuullista työtä. Nykyiselle olen nainen, äiti JA arvostettava ammattilainen työssäni.
Muutaman tapaamisen jälkeen herttainen mies tuli yöksi. Hän aloitti peiton alle päästyään lausahduksella "Nyt saat tyttö kyytiä" ja rynkytti niin, että sänky rutisi. Ei merkitystä, vaikka toivoin meidän etenevän rauhallisemmin. Lisäksi kinusi toistuvasti että otetaan ilman kortsua. En halua "kyytiä" vaan hyvää seksiä, joten tuo vaivaannuttava ja epämiellyttävä rynkytys ei jatkunut minun kanssani.
Teki aina ruokaa vain itselleen. Kehonrakentajana pahoitteli kun ei riitä jauhelihapaketista kahdelle. Oli kutsunut kylään ja yöksi, mutta tarjosi, että voin vaikka keittää itselleni kananmunan, kun hän syö monipuolista ateriaa. Pari kertaa vein safkat mennessäni mutta sitten kyllästyin huomaavaisuuden puutteeseen ja oman navan ensisijaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin itse seurustelun koska olen velkaantunut, asun vuokralla, olen yh eikä minulla ole sosiaalista verkostoa eikä harrastuksia tällä hetkellä. Ennen energinen ihminen... Nyt hädintuskin jaksan työt hoitaa. Kotiin linnoittauduin kun ei mihinkään ole varaa. En halunnut olla taakka, koska hänellä asiat paljon paremmin ja ansaitsee seurustelukumppanin jolla esim. varaa reissata yhdessä.
Surullista sinun kannaltasi, ajattelit miehen parasta mutta et itsesi, tämä on kyllä harvinaista, ajattelitko että et ole hänen arvoisensa?
Mies kuitenkin alkoi ja halusi tapailla juuri sinua kaikesta tuosta kertomastasi huolimatta, mielestäni se kertoo että hän on hyvä mies, mutta sinä kuitenkin halusit luopua hänestä.
Vaikutat kiltiltä naiselta, mutta olet liian kriittinen ja ankara itsellesi.
Toivottavasti onnistut saamaan taloutesi kuntoon ja löydät rinnallesi jonkun kivan miehen sitten kun olet siihen itse valmis.
Jaxuhalit ja kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
8. Nainen sanoi ettei saa yhtään leukaa ja että lempikirjailijansa on Le Guin.
Noi muut syyt sun listasta on mun puolesta ok, mutta tää 🤔 voisin olla mä 🤣 Mitä vikaa on Le Guinissa lempikirjailijana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi muut syyt sun listasta on mun puolesta ok, mutta tää 🤔 voisin olla mä 🤣 Mitä vikaa on Le Guinissa lempikirjailijana?
Tai ehkä jäbä tykkää naisista, jotka saa vedettyä leukoja:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Ehkä. Mutta mä käsitin että nää oli molemmat ihan nou-nou. Enkä vaadi enempää selittelyä jos ei tykkää lihaksettomista ja epäurheilullisista (ilmoittaudun!), mutta Le Guin???
Nainen alkoi vähitellen maksattaa minulla kaikkea, kokoajan vähän lisää, mutta loppu tuli kun yritti pakottaa minua ottamaan 10000€ lainan omiin nimiini että hän voi ostaa sillä rahalla jonkun auton itselleen ja saisi sen vielä omiin nimiinsä. Ei sopinut ja loppu tuli.
Mies halusi tapailla muitakin😢
Ei vain tuntunut muulta kuin kaverilta. Ihastuttavaa keskusteluseuraa ja hauska tyyppi, komea ja fiksukin. Kuitenkin kun mietin, mitä seksi olisi, tuli tunne, että karkuun. Ehkä vuoden takainen ero pitkästä teiniliitosta oli vielä liian lähellä, ehkä omassa elämässä oli liian paljon uutta meneillään muutenkin. Ei tullut vain romanttisia fiiliksiä, kaverina kyllä arvostin tavattomasti. Kerroin rehellisesti kyllä, ettei ole hajuakaan, miksi ei tunnu oikealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Ehkä. Mutta mä käsitin että nää oli molemmat ihan nou-nou. Enkä vaadi enempää selittelyä jos ei tykkää lihaksettomista ja epäurheilullisista (ilmoittaudun!), mutta Le Guin???
Mua kyllä hieman ihmetyttää myös tuo leuanvetojuttu, koska itse pidän itseäni hyvinkin urheilullisena (ts. treenaan mielestäni keskivertonaista enemmän n.4-5 krt viikossa), mutta en mäkään vedä kuin yhden leuan hädin tuskin 😁
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa ihmetyttää näiden täydellisyysvaatimusten keskellä, että miten kukaan ylipäätään enää löytää seurustelukumppania.[/quote
Kertooko nää tarinat oikeasti sun mielestä ns normaaleista treffikumppaneista?
Mies kehui itseään ja rahojaa, että omisti ihan asunnon. Kehui työurallaan. Mutta etenkin rahallaan kehui. Kun tuli maksun aika, halusi ett kumpikin maksaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä hieman ihmetyttää myös tuo leuanvetojuttu, koska itse pidän itseäni hyvinkin urheilullisena (ts. treenaan mielestäni keskivertonaista enemmän n.4-5 krt viikossa), mutta en mäkään vedä kuin yhden leuan hädin tuskin 😁
No mut ainakin pääsisit toisille treffeille tän typin kanssa 🤣 Ellei sulla sitten ole marsua tai hepatiittia. Mua jäi nyt vähän kaivelemaan että karsiuduin heti ekalla kierroksella.
Kavereideni kaveri lähestyi minua instagramissa, oli siis tosiaan kavereideni tuttu harrastuspiireistä, mutta en ollut tavannut häntä koskaan. Kuitenkin koska itsekin harrastin samaa lajia, niin olimme tienneet toisistamme jo pidempään noiden yhteisten kavereidemme ja yhdistävän harrastuksen vuoksi. Instassa tosiaan laittoi viestiä, että heippahei ja mitä lie, varmaan kuulumisia kyseli ja sensemmoista. Lopulta pyysi treffeille ja olin tosi innoissani! Treffipäivä alkoi lähenemään (oli sunnuntaiksi sovittu) ja hän sitten TORSTAINA kertoi että on menossa perjantaina juhlimaan joten ei pääsekkään sunnuntaina krapuloiltaan treffeille. Mitä ihmettä??! Noh, vaikka tuossa vaiheessa olin jo vähän ihmeissäni niin sovittiin uudet treffit seuraavalle viikolle ja sovittiin että mennään piknikille. Lupasin tehdä syötävät jos hän tuo vaikka pullon viiniä, hän oli aiemmissa keskusteluissamme kertonut kuinka arvostaa laadukkaita viinejä ja halusi nytkin omien puheidensa mukaan tarjota jotain tosi hyvää. Ja nimenomaan oli yhdestä pullosta puhe. Treffipäivä koitti, käppäiltiin ensin johonkin rantaan ja oli ihan mukava tunnelma kunnes hän sitten alkoi levittämään reppunsa sisältöä piknikviltille. Repusta löytyi valkoviinitonkka, punaviinipullo, pari olutta ja sellainen männävuosien skumppasiideri. Kysyin että mitä ihmettä, ihanko jurriksi meinasit heittää, niin hän selitteli että ei tiennyt että mistä tykkään. Noiden aiempien puheiden valossa tuntui kyllä ihan järjettömältä, että tuollainen "hyvän viinin ystävä" tuo treffeille yhden laadukkaan viinipullon sijaan tonkallisen jotain lirua, kyykkypunkun ja olutta + limuviinaa jotka eivät mitenkään voi edes pysyä viileänä kesäilmoilla :D Rahasta ei siis tuon määrän perusteella ollut kyse. Hirveät liiskat hän siinä sitten veti minun ihmetellessä vieressä, ei menty enää uusille treffeille.
Ihana, kunnollinen, minut huomioiva mies. En voinut edes pussata häntä, kun ei ollut yhtään mitään fyysistä vetovoimaa. Yritin kuukauden etsiä sitä, sillä mies oli aidosti mukava. Kaikki kaverini sanoivat, että olen hullu, kun en vain ole sen miehen kanssa, jos muuten on niin täydellinen. Että kyllä sen kestää, ettei halua fyysisesti yhtään eikä halua olla lähellä. No en kestänyt ja mietin, että eipä tule kohdalle enää koskaan kivaa miestä, kun yhden annoin mennä. No kyllä tuli, puoli vuotta myöhemmin, aivan yhtä ihana ja minut huomioiva, ja sellainen kenen kanssa myös fyysinen puoli natsaa. Yhdessä nyt 5 vuotta! Eipä olisi uskonut. Ei kannata tyytyä, tietäähän sen mihin se sitten tulevaisuudessa johtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa ihmetyttää näiden täydellisyysvaatimusten keskellä, että miten kukaan ylipäätään enää löytää seurustelukumppania.[/quote
Kertooko nää tarinat oikeasti sun mielestä ns normaaleista treffikumppaneista?
Ei, mutta valitettavasti tämä alkaa olla nykyään todellista, kevyt deittailu on tullut jäädäkseen, ja aina pidetään ns ovea raollaan jos jotain parempaa löytyisi ja tähän syyllistyy kyllä ihan tasapuolisesti niin naiset kuin miehetkin, ja se on sääli että ei sitä nykyistä/sen hetkistä kumppania arvosteta/kunnioiteta vaan oltaisiin heti vaihtamassa toiseen kuin jotain tavaraa.
Yritä nyt sitten ihastua/rakastua johonkin kaikesta tästä huolimatta... huoh....
Sain vahingossa netin kautta selville, että tapailemani mies oli naimisissa ja pikkulapsen isä. Hyi mikä äijä!