Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
201/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa vaan, että kaikkien tapailujen ei tarkoituskaan johtaa yhteiseen sukuhautaan. Sen takia ihmisten pitää erota - kun tuolla sivulla 8 joku huokaili että jo on kumma että vaan täydellinen kelpaa.

Ja joku syy kai sille erolle pitää keksiä. Se oikeasti voi olla ihan pikkujuttu, kun ei osaa määritellä paremmin "me ei vaan sovita yhteen" -tunnettaan.

Yksi poikaystävä valitti koko ajan. En edes ensin tajunnut, mutta kun rupesin kuuntelemaan hänen juttujaan, niin ne olivat "nälkä että näköä haittaa", "hitto on kupeet kipeet eilisestä", "vähän meinaa päätä särkeä"...

Siis koko ajan. Se negatiivinen puhe oli niin osa hänen olemustaan! Mikään ei koskaan ollut vaan hyvin, vaan kaikki oli hiukkasen pielessä tai tosi raskasta. "Pitäisi varmaan viedä sut viikonloppuna leffaan" juu ei tarvinnu.

Vierailija
202/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kuukauden suhteissa on yleensä tullut sellainen tilanne, että on tullut selväksi että suhteella ei ole tulevaisuutta. Miehellä liikaa alaikäisiä lapsia. Mies kiireinen yrittäjä, 12 t 7pv viikossa töissä, turha yrittääkään. Mies liian arrogantti ja huomautteleva. Mies jonka tärkein päämäärä oli saada asuinpaikka ja jatkaa parempaa elintasoa. Väkivaltaisuus ja päihteet.

Lyhyissä tuttavuuksissa yleensä kaikenlainen yksinkertaisuus ja hölmöily tai jokin epäesteettinen piirre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mustasukkainen takiainen.

Yksi piti kuukautisia oksettavana.

Pihi.

Kaljuuntuva.

Resupekka ja huono hygienia.

Naistenmies.

Valehtelija.

Mässytti syödessään.

Vierailija
204/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui koko ajan äitinsä suulla, toisti hänen mielipiteitään ja näkemyksiään, eikä ikinä kyseenalaistanut mitään äitinsä sanomisia.

Jos esim. sanoin että olisi kiva mennä syömään uuteen intialaiseen ravintolaan, niin mies totesi että hänen äitinsä sanoi että noista voi saada ruokamyrkytyksen. Jos sanoin että olisi kiva matkustaa Prahaan, niin vastauksena oli että äiti sanoi että Itä-Euroopassa on vaarallista. Mikrouunissa ei voinut lämmittää ruokaa, koska äiti oli sanonut että säteily on vaarallista. Mies aikoi ostaa uuden sohvan, ja olisi halunnut mustan tai tummanharmaan, mutta äiti oli sanonut että pitää ostaa joku vaalea ja neutraalinvärinen jotta ei kyllästy, joten osti sitten beigenvärisen sohvan, jota oikeasti inhosi.

Lista on siis loputon, ihan sama mitä kysyi tai sanoi, niin vastauksena oli että äiti sitä ja äiti tätä. En oikein nähnyt tulevaisuutta tällaisen miehen kanssa, sillä tuntui että seurustelen hänen äitinsä kanssa.

Vierailija
205/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiltti ja kohtelias, tunteistaan puhuva mies.

Vierailija
206/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan sanottuna kyllästyminen.

Olen aina ollut varsin lyhytjännitteinen parisuhteiden suhteen. Kun alun jännitys on ohi, kyllästyn nopeasti ja alan kaivata uutta.

Siksi en parisuhteissa enä olekaan koska se on ajanhukkaa. Lentelen mieluummin kukasta kukkaan jos sille päälle satun. Nyt iän karttuessa ja aikuisuuden astuessa kuvioon sekin on alkanut kyllästyttää.

En koskaan ole halunnut mitän pysyvää suhdetta. Olen varsin itsenäinen ja omillani toimeen tuleva. Tästä on kenenkään turha räksyttää, tämä on minun elämäni ja minun valintani piste.

P.skamyrsky näkyy nousevan jo taivaanrannassa, turhaan energiaanne hukkaatte.

Vierailija
207/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tupakoi ja oli tatuoitu. Kertoo sivistystasosta aivan riittävästi.

Vierailija
208/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on traaginen. Olin oikeasti tosi pahasti salamaihastunut, rakastumassa. Ja mieskin ihan kyyneleet silmissä kertoi, että ei pitkään aikaan ole tuntenut mitään tällaista, että oli rakastumassa.

Mies oli tosi avoin mulle. Kertoi KAIKEN ilman mitään filtteriä mulle.

Niinpä mies heti alkumetreillää kertoi keiden mun kavereiden kanssa ollut ”sillai”.

Tuli aika iso turn off, kun heti kättelyssä alkaa sössöttää ”olen rakastellut sitä naista” jostain mun kaver(e)ista. (Mies kertoi myös että sillä on klamydia.) Ja sit kohta kysyy multa ”mitä sä haluaisit tehdä mulle?”

Öööö, no en just nyt yhtään mitään. Lähinnä lähteä tästä himaan.

Eipä siitä sitten se luottamus enää ikinä syntynytkään. Pidin huorapukkina.

R.I.P. Rakastan sua silti, vaikka aika kauhee olitkin joissain jutuissa. Tiedän, että et ollut pohjimmiltasi paha ollenkaan. Tosi naiivi vaan. Toivottavasti sulla on nyt hyvä olla.

Vierailija
209/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei useampien treffienkään jälkeen muistanut nimeäni ja kutsui mua kännissä väärällä nimellä.

Vierailija
210/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerpattavat häpyhuulet, lyhyet hiukset, pienet tissit, vääränmuotoiset tissit, lahna, hullu narsisti, epäluotettava, juoruilu parisuhdeasioista kylille. Siinä joitakin mitä tuli nuin äkkiseltään mieleen.

Vierailija
211/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei useampien treffienkään jälkeen muistanut nimeäni ja kutsui mua kännissä väärällä nimellä.

Mulle kävi niin, että mies muisti ikäni väärin "olitkos sinä ysikolmonen?", väitti vielä ettei tapaile muita... xD

Vierailija
212/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boksereista paljastui pieni, hautunut, sissijuustoinen kurttukikkeli. 

Vierailija
213/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kalju ja hampaat mustat jotka olivat myös mallia 1 X 2, ei kiitos. 

Vierailija
214/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli treffeille likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa. En todellakaan halunnut nähdä kyseistä reppanaa enää ikinä.

Vierailija
215/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi edellistä miestä jäi siihen, että olivat liian hoikkia. Ei se ehkä haittaisi jos olisi muuten itsevarma, mutta jotenkin sellainen pienen pieni kevyt keppihalaus ei vain riitä. 

Vierailija
216/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän pihi, enkä tarkoita että pitäisi koko ajan olla tarjoamassa. Vaan tyyliin jos toi kaupasta joskus yhden siiderin niin tarkkana oli että sen muutaman euron saa takaisin.

Prinssinakki. Kirjaimellisesti. Pienin näkemäni.

Huono suuhygienia. Siis mikään ei ole niin hirveetä kun kunnon keltaiset hampaat ja viemäriltä haiseva suu, hyi hemmetti. Pari kertaa päivässä pesu JA lankaus kerran, ei voi olla niin vaikeeta. Toki joskus sen hajun syy on vatsassa tai nielurisoissakin, mutta silti. Ei todellakaan jatkoon.

Vierailija
217/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkupenis.

Vierailija
218/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tupakoi ja oli tatuoitu. Kertoo sivistystasosta aivan riittävästi.

234, siis kuitenkin tapailit häntä? Miksi ihmeessä?

Vierailija
219/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieni?

11-15cm ainakin juhlakunnossa? Jos kyllä niin se on kai nykyään aivan normaalin kokoinen kikki.

Vai jotain ihan muuta?

Vierailija
220/9682 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieni?

11-15cm ainakin juhlakunnossa? Jos kyllä niin se on kai nykyään aivan normaalin kokoinen kikki.

Vai jotain ihan muuta?

Sellainen alle 15 senttinen mikrokikkeli, mutta pahinta siinä oli sissijuusto ja hautuneisuus.